• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

جوانسازی پوست با RF فرکشنال

RF فرکشنال یک جایگزین ایمن و ملایم برای روش درمانی تهاجمی تر «جوانسازی پوست به وسیله CO2 فرکشنال» است. همچنین، این روش طیف وسیعی از مشکلات پوستی را برطرف کرده و برخلاف روش جوانسازی پوست با CO2 فرکشنال، که به ۵ تا ۱۰ روز بهبودی نیاز دارد، نیازمند یک دوره بهبود ۱ تا ۲ روزه است. این روش برای تمامی انواع پوست مناسب است.

جوانسازی پوست به وسیله RF فرکشنال یک درمان جوانسازی پوست بدون استفاده از لیزر و نور است که از تکنولوژی امواج رادیویی دو قطبی استفاده می کند. در این شیوه جوانسازی تنها با ۳ تا ۵ نوبت جلسه کوتاه مدت درمان، بهبودی قابل توجهی مشاهده می شود.

جوانسازی پوست با RF فرکشنال

این درمان انقلابی برای اینکه بصورت ایمن به سطح پوست حرارت برساند، از سوزن های بسیار ریز استفاده می کند. این روش سبب ایجاد زخم های پوستی بسیار کوچک شده که بدن آن ها را به طور طبیعی بهبود می بخشد. این فرایندی است که علائم آسیب پوستی دیده شده بر روی سطح پوست را ترمیم می کند.

از آنجایی که این زخم ها بسیار کوچک هستند، این درمان نسبت به درمان با لیزرها و لایه بردار های شیمیایی راحت تر می باشد. نتیجه این روش، پوستی صاف تر، سالم تر و زمان بهبودی کمتر می باشد.

 

زمان مشاهده نتایج

زیباجو پس از اولین درمان شروع به دیدن نتایج کرده و این نتایج تا ۶ ماه پس از درمان به بهبود خود ادامه خواهند داد. از آنجایی که این درمان بر روی بازسازی کلاژن اثر دارد، هیچ محدودیتی در دوام نتایج وجود ندارد. جهت حفظ نتایج و بهبود نتایج فعلی درمان های نگهدارنده پس از سال اول توصیه می شوند.

 

زمان لازم برای بهبودی

جوانسازی پوست با RF فرکشنال یکی از کوتاه ترین مدت های بهبودی را داشته که ۱ تا ۲ روز می باشد. فرد روز پس از عمل می تواند آرایش کند. یک جلسه درمانی در حدود ۳۰ دقیقه به طول می انجامد. تعداد جلسات در یک برنامه درمانی به خود شخص بستگی دارد اما با این حال بین ۳ تا ۴ جلسه در هر ۴ تا ۶ هفته متغییر است

 

جامعه هدف

جوانسازی پوست با RF فرکشنال تنها درمان فرکشنالی است که می تواند برای تمامی انواع پوست استفاده شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *