• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

جوانسازی پوست به روش مزوتراپی

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یک درمان غیر جراحی در حیطه پزشکی زیبایی ست و در حقیقت استفاده از دوزهای کم دارو با تزریق‌های مکرر، در ناحیه مورد نظر است. داروهای مورد استفاده در مزوتراپی شامل داروهای سنتتیک، عصاره های گیاهی، ویتامین ها، مواد معدنی و آمینو اسیدها می باشد.
گلوله های دارویی بسیار کوچک به طور مستقیم به داخل مزودرم (لایه میانی پوست) وارد می شود. این لایه از پوست دارای خواص بسیار ویژه درمانی می باشد.
مزوتراپی می تواند برای از بین بردن سلولیت، افزایش سرعت کاهش وزن، درمان چاقی موضعی، جوانسازی، درمان ریزش مو، درمان لکهای تیره، استریا و… استفاده شود.
مزوتراپی یک روش کم درد میباشد که با بیحسی موضعی انجام میشود و با زندگی روزمره بیماران تداخلی ندارد. یعنی شما بعد از انجام آن، نیازی به استراحت در منزل ندارید و می‌توانید مثل تمام روزهای عادی به فعالیت‌های خود بپردازید.

 

مزوتراپی

مزوتراپی یکی از روش‌های درمانی غیرجراحی برای جوانسازی پوست است که در آن از تزریق‌های میکرو برای انتقال عناصر طبیعی فعال به پوست، استفاده می‌‌شود. انجام مزوتراپی صورت، مزایای بسیاری دارد، از جمله این که از شل‌ شدگی و افتادگی پوست جلوگیری می‌‌کند، پیری پوست و چین و چروک‌‌های صورت را برطرف می‌کند و موجب شادابی و جوانی پوست و بهبود بافت آن می‌‌شود.

 

نمونه های کاربرد مزوتراپی در زیبایی:

کشیدن پوست صورت (لیفتینگ) و درمان افتادگی صورت
رفع پف دور چشم و افتادگی پلک
رفع تیرگ‍ی دور چشم
درمان چاقی موضعی بدن، اندام و صورت
درمان سلولیت و افتادگی پوست اندامها و صورت
درمان ملاسما و لک حاملگی یا لک صورت
درمان ریزش مو و تقویت موها
درمان استریا(ترک خوردن پوست بدنبال حاملگی)
رفع غبغب زیر چانه و گردن

 

مزوتراپی در چه مواردی کاربرد دارد:

1.درمان ریزش موی تیپ زنانه و مردانه
2.درمان و جلوگیری از ریزش مو در رژیمهای لاغری سخت و جراحی های بزرگ
3.درمان لکه های ناشی از آفتاب و حاملگی
4.درمان چروک های ریز و ظریف
5.درمان کمکی در استریاهای ناشی از چاقی و حاملگی
6.درمان سلولیت و چاقی های موضعی
7.درمان کمکی در لیفت و جوانسازی

 

مزوتراپی درمانی قطعی برای افتادگی و شلی پوست

مزوتراپی یک روش بسیار قوی در جوانسازی پوست است و می تواند یک مکمل و یا جایگزین مطمئن برای بسیاری از درمان های جوانسازی باشد و می توان برای افزایش تونیسیته و سفت کردن پوست های شل و آویزان در نواحی گردن، پاها، شکم، بازوها و دستها نیز بکار برد.

آنچه که باعث تمایز مزوتراپی از سایر درمانهای زیبایی شده این است که مزوتراپی ضمن تحریک فرایند ترمیم از طریق تزریقات مکرر در موضع درمان، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و املاح مورد نیاز برای تکمیل و تسریع این فرایند را به طور مستقیم در اختیار بافت قرار می دهد.

 

سن مناسب مزوتراپی

بهترین سن برای شروع مزوتراپی، سنین کمتر از 35 سال است. مزوتراپیست های اروپا درمان های جوانسازی با مزوتراپی را معمولاً در سنین 30-20 سالگی شروع می‏کنند با این حال مزوتراپی در هر سنی می تواند مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *