• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

خداحافظی با پیری زودرس با مزوتراپی صورت

یکی از روش هایی که جهت جوانسازی و شادابی پوست بسیار جذاب و پرطرفدار است، روش مزوتراپی صورت است.

در این روش یک ترکیب از هیالورونیک اسید و آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی مورد نیاز پوست در فاصله های نزدیک به هم در عمق کم تزریق می شود.

مزوتراپی صورت چیست؟

پیش از اینکه بیشتر توضیح بدهیم باید بدانیم این هیالورونیک اسید و آنتی اکسیدان ها چه هستند و چه نقشی دارند؟

هیالورونیک اسید ماده است که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و نقش کلیدی در سلامت پوست انسان ایفا می کند، این ماده مانند یک اسفنج عمل کرده و آب را در سطح پوست ذخیره می کند.

با بالا رفتن سن بیش از دو سوم از حجم هیالورونیک اسید پوست از بین می رود به طوری که در سن ۳۵ سالگی ضخامت پوست به طور متوسط در حدود ۲۲ درصد کاهش یافته است، هر چقدر که پوست نازک تر می شود، شکننده تر و خشک تر شده و به دنبال آن خصایت ارتجاعی خود را از دست می دهد.

از سوی دیگر یکی از عوامل تخریب پوست در گذر عمر، اکسیدان ها هستند، در ترکیبات مزوتراپی اگر بتوانیم به طور منظم و روتین هیالورونیک اسید و آنتی اکسیدان را به پوست تزریق کنیم، روند افت پوست بسیار کندتر خواهد شد و در پروسه درمان پوست بسیار شاداب تر خواهد بود.

علاوه بر این، پس از معاینه در بسیاری از افراد با ترکیب درمان مزوتراپی + کربوکسی تراپی در رفع تیرگی و گودی چشم موثر است، البته نه همه افراد، در این خصوص باید از نزدیک معاینه شوید.

در حال حاضر جهت مزوتراپی در این مطب از برند Revitacare ساخت کشور فرانسه استفاده می شود، این محصول حاوی هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی لازم پوست می باشد. این برند تا کنون دوبار برنده جایزه بهترین ترکیب مزوتراپی اروپا شده است.

ترکیبات این داروی مزو به طور کلی شامل هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها می باشد که به طور مفصل در پایان مقاله توضیح داده شده است.*

این حجم وسیع از ویتامین ها و مواد موثر اصلی ترین دلیل نتایج بسیار رضایت بخش مزوتراپی صورت و این محصول شده است.

پروتکل استفاده

میزان استفاده: برای مزوتراپی صورت به طور معمول یک ویال ۵ سی سی استفاده می شود.

دفعات: به طور میانگین ۳ جلسه
فاصله جلسات: معمولا ۳ هفته

تمدید: پس از پایان دوره، سالی ۲ الی ۳ بار تزریق می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *