• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

درباره تزریق ژل لب

تزریق ژل لب : پرکننده لب ؛ ماده ای مبتنی بر ژل است که به زیر پوست لب تزریق می شود و بدون نیاز به جراحی ، به لب حجم بیشتر و ظاهری پرتر می دهد و به این ترتیب ، زیباتر شدن چهره را به همراه دارد. ( تزریق ژل )

تزریق ژل لب با استفاده از پرکننده های طبیعی یا سنتز شده ، در برجسته سازی لب موثر بوده و لب ها را حجیم تر نشان می دهد و می تواند در متعادل سازی صورت ، نقشی موثر ایفاء کند ؛ لذا می توان گفت یکی از مزایای مهم تزریق ژل لب ، حجمی است که به لب می دهد.

 

تزریق ژل به لب

همان طور که می دانید بدن با افزایش سن ، به طور طبیعی کلاژن و چربی خود را از دست می دهد ؛ این اتفاق سبب افتادگی پوست صورت و افتادگی گوشه لب ها شده و همچنین موجب چروک شدن لب ها و نازکتر به نظر رسیدن آن ها می شود.

تزریق ژل لب ، می تواند منجر به از بین رفتن چروک های موجود در گوشه لب ها شده و بدین ترتیب به جوان تر شدن چهره کمک کند.

همچنین توجه داشته باشید که تزریق ژل لب ، می تواند افتادگی گوشه لب ها که موجب غمگین یا عبوس به نظر رسیدن چهره می شود را نیز مرتفع نموده و چهره را شاداب تر و جذاب تر نماید.

لازم به ذکر است که تزریق ژل لب ، پروسه پیچیده ای نداشته و به راحتی قابل انجام است ؛ تا جایی که تنها چند دقیقه به طول می انجامد. نتیجه تزریق ژل لب ، به طور طبیعی تا 6 ماه باقی می ماند ، از این رو افرادی که این فرآیند زیباسازی را انجام داده اند می توانند برای حفظ برجستگی و پر بودن لب ؛ در بازه های زمانی تعیین شده از سوی پزشک معالج خود ، نسبت به تکرار تزریق ژل لب اقدام نمایند.

ناگفته نماند که بعد از تزریق ژل لب ؛ ممکن است با تورم ، کبودی و حساس شدن لب ها ( به صورت مختصر و جزئی ) روبرو شوید ؛ اگرچه این موارد از عوارض جانبی و بدیهی تزریق ژل محسوب می شوند اما شما می توانید با رعایت مراقبت های بعد از تزریق ژل ، این عوارض را مدیریت نموده و از تشدید و پیشروی آن جلوگیری به عمل آورید.

 

اقدامات قبل از تزریق ژل لب

جهت جلوگیری از بروز کبودی بعد از تزریق ژل لب ؛ قبل از اقدام به تزریق حتما موارد ذیل را رعایت کنید :

از دو هفته قبل از تزریق ژل ؛ از داروهای ضد التهاب یا رقیق کننده خون استفاده نکنید.
از یک ماه قبل از تزریق ژل ؛ از مصرف داروها یا مکمل های حاوی آسپیرین ، ایبوپروفن ، ویتامین E ، روغن ماهی ، امگا 3 و سیر خودداری نمایید.
حداقل از دو روز قبل از تزریق ژل ، به هیچ عنوان الکل مصرف نکنید.
قبل از تزریق ژل ؛ میوه های تازه بویژه آناناس بخورید ، زیرا آناناس حاوی بروملین بوده و از تشدید کبودی پیشگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *