• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

دربارۀ لیزر موهای زیربغل چه می‌دانید؟

آیا از وجود موهای زیر بغل ناراحت هستید؟ لیزر موهای زیربغل یک روش ایمن و کارآمد برای از بین بردن طولانی مدت مشکل مو است. فراوانی موهای ناخواستۀ تیره روی دست‌ها می‌تواند شرم‌آور باشد. از بین بردن موهای زیربغل یک روند خسته‌کننده است. روال مراقبت از پوست شما چگونه است؟ آیا هرروز اصلاح می‌کنید یا هرچند هفته اپیلاسیون انجام می‌دهید؟ تراشیدن مکرر موهای زیربغل باعث می‌شود آن منطقه مستعدِ ابتلا به موهای زائد، کیست و سوختن تیغ نیز ​​باشد.

اگر تیغ موجب سوختگی پوست شما می‌شود و می‌خواهید موهای ناخواستۀ خود را به روش‌های دیگر و به‌طور کامل از بین ببرید، وقت آن است که لیزر را امتحان کنید. زندگی خود را تصور کنید بدون این‌که موها را از ناحیۀ زیربغل مرتب کنید.

این روش در مورد زنان و همچنین مردان نتایج بسیار خوبی می‌دهد.

لیزر موهای زیربغل چگونه کار می‌کند؟

اساس کار لیزر برای از بین بردن موها، بسیار ساده است. لیزر پالسِ انرژی نور را در اعماق پوست ساطع می‌کند، جایی که فولیکول مو را از بین می‌برد. پس از آنکه فولیکول‌های مو از بین می‌رود، مو نمی‌تواند دوباره رشد کند.

 لیزر موهای زیربغل

عوارض جانبی لیزر موهای زیربغل چیست؟

ناحیۀ زیربغل جای بسیار دشواری برای از بین بردن موها است، عمدتا به این دلیل که پوست در این ناحیۀ نازک و لطیف است و موهایی که در اینجا رشد می‌کنند، اغلب ضخیم‌تر و متراکم‌تر از مویی است که در قسمت‌های دیگر بدن ظاهر می‌شود.

در طول درمان با لیزر چه انتظاری دارید؟

در هنگام لیزر زیربغل حداقل درد وجود دارد. در حقیقت، بسیاری از بیماران با پایان یافتن روند، متعجب می‌شوند. برخی از افراد بعد از درمان، دچار سوزشِ پوست می‌شوند و معمولا قرمزی و تورم مشاهده می‌کنند که به‌طور معمول طی چند ساعت از بین می‌رود. استفاده از بستۀ یخ در این مواقع مؤثر است.

علاوه بر از بین رفتن مو ممکن است برخی افراد تغییر موقت رنگ‌دانه‌های پوستی را تجربه کنند، ممکن است پوست تیره یا روشن شود و این تغییر پس از گذشت چند روز به‌حالت عادی برمی‌گردد. در موارد نادر، برخی از افراد واکنش‌های شدیدتری مانند زخم‌، تاول و تغییر بافت پوست را تجربه می‌کنند. این عوارض جانبی اگرچه ممکن است رخ دهد اما بسیار نادر است.

با لیزر موهای زائد ممکن است کمی اذیت شوید، اما بهتر است این هزینۀ جزئی را بپردازید تا دیگر نیازی به مقابله با موهای زائد نداشته باشید.

کلینیک زیبایی میها واقع درلاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *