• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

درمان سریع چروک صورت

این روزها درمان چروک صورت جز یکی از اصلی ترین دغدغه های همه ماست. تا زمانی که دوران جوانی را طی می کنیم به دنبال روش های پیشگیری از به وجود آمدن چین و چروک های صورت هستیم.

اما وقتی که چین و چروک ها در صورت ظاهر می شوند ، دست به هر کاری می زنیم تا از بین بروند و زیبایی و جوان بودن چهره خود را حفظ کنیم.در این مقاله سعی کردیم تا تمام راه حل های رهایی از رفع چین و چروک های صورت را برایتان جمع آوری کنیم.

 

دلیل به وجود آمدن چروک های صورت

با افزایش سن سلول های پوست نازک تر می شوند ، سپس ساختار پوست تغییر کرده و میزان درمان چربی پوست کم می شود. بخاطر همین پوست صورت خشک شده و چین و چروک ها ظاهر می شوند.

زمانی که پوست شما خشک می شود ، متابولیسم سلول های پوستی شما کمتر شده و به همین علت سلول های مرده به سرعت جایگزین نمی شوند و کلاژن هایی که مانع از ایجاد خطوط های صورت می شود ، دیگر در پوست وجود ندارد.

 

روش های رفع چین و چروک ها

روش های مختلفی برای از بین بردن چین و چروک های صورت وجود دارد که به چند دسته تقسیم می شوند.

استفاده از پرکننده ها

حذف چین و چروک ها با استفاده از لیزر

ماسک های خانگی و داروهای گیاهی

 

تزریق پرکننده های صورت

یکی از راه های حذف خطوط صورت ، استفاده از پرکننده هاست. زمانی که چروک های صورت شکل می گیرند کلاژن های پوست از بین می روند. بخاطر همین ، به میزان مشخصی کلاژن به پوست تزریق می شود تا مجددا قوای کلاژن شکل بگیرد.

 

حذف چروک صورت با لیزر

یکی از این راه های رفع چروک صورت استفاده از لیزر است. روش لیزر برای بر طرف کردن چین و چروک های صورت به گونه ای عمل می کند که نور دستگاه لیزر بر روی صورت قرار می گیرد. سپس نور لیزر به لایه های زیرین پوست جذب می شود که موجب فعال شدن سیستم ایمنی بدن خواهد شد.

در نتیجه کلاژن و الاستین شکل می گیرد که موجب شفاف و جوان تر شدن پوست می شود. کلاژین و الاستین رشته های پروتئینی هستند که کارشان مستحکم کردن پوست و ایجاد حالت ارتجاعی می باشد.

 

بوتاکس

یکی از موثرترین روش های صاف کردن چین و چروک استفاده از بوتاکس است که امروزه طرفداران زیادی جذب خود کرده است. بوتاکس یک نوع سم دارویی است که موجب فلج شدن عضلات صورت می شود. به طوری که دیگر نمی توانند حرکت کنند که از ظاهر شدن چروک های صورت جلوگیری می کند. بوتاکس یک راه حل سریع است ، برای اینکه مدتی از شر چروک های صورت خلاص شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *