• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

دستگاه پلاتینیوم پلاس برای لیزر موهای زائد بدن کاربرد دارد و دارای سه طول موج متفاوت است. این دستگاه یک فناوری جدید در حوزه پوست، مو و زیبایی محسوب می‌شود.

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس چیست؟

دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از جدیدترین دستگاه‌ها برای از بین بردن موهای زائد بدن است که سه طول موج مختلف دارد. این سوال برای بسیاری از خریداران مهم است که دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس ساخت کجاست؟ این دستگاه ساخت شرکت آلما الیز آمریکا است ولی کشور چین تحت لیسانس این شرکت، آن را به صورت انبوه تولید می‌کند.

دستگاه پلاتینیوم پلاس با تاباندن سه طول موج متفاوت به صورت همزمان، در عمق لایه‌های پوست نفوذ می‌کند و ریشه موهای زائد را از بین می‌برد. در قسمت هندپیس پلاتینیوم پلاس سیستم‌های خنک‌کنندگی تعبیه شده تا دمای هندپیس را کنترل نمایند. وجود این خنک‌کننده‌ها از سوختگی سطح پوست پیشگیری می‌کند و پوست پس از استفاده دچار التهاب و قرمزی نمی‌شود. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه در ادامه سه طول موجی که از آن تابیده می‌شود، بررسی شده است.

طول موج 1064nm (ان‌دی‌یگ)

طول موج YAG 1064 توانایی حذف Bulb و Papilla را دارد. مهم‌ترین ویژگی این طول موج این است که موهای عمیق که در بخش بازو و ناحیه شکمی قرار دارند را از بین ببرد.

طول موج 755nm (الکس)

طول موج الکساندرایت انرژی بیشتری را از طریق کروموفور ملانین جذب می‌کند و باعث می‌شود تا انواع موها با رنگ و ضخامت مختلف از بین بروند. معمولا طول موج ۷۵۵ نانومتر می‌تواند بر روی بالج مو تاثیر بگذارد.

طول موج 808nm (دایود)

این طول موج قابلیت نفوذ در فولیکول مو را دارد و سبب تسریع روند درمان می‌شود. هدف از به کار بردن این طول موج در دستگاه از بین بردن Bulge و Bulb فولیکول مو است.

ویژگی‌ها و امکانات دستگاه لیزر

در حال حاضر به دلیل تقاضا افراد برای لیزر کردن موهای زائد، دستگاه‌های لیزر متفاوتی در بازار وجود دارد. عملکرد کلی تمام دستگاه‌های لیزر مو، معمولا یکسان است اما هریک از آن‌ها دارای برخی ویژگی‌ها و امکانات منحصر‌به‌فرد هستند. دستگاه پلاتینیوم پلاس یکی از مدرن‌ترین دستگاه‌های لیزر است که ویژگی‌ها و امکانات زیر را دارد.

مهم‌ترین ویژگی که درباره دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس باید یادآور شد، وجود سیستم خنک‌کننده قوی در هندپیس‌های دستگاه است. این سیستم با کاهش دمای هندپیس، از سوختگی ناشی از اشعه لیزر پیشگیری می‌کند. همچنین میزان درد را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد.

درون بدنه دستگاه نیز یک چیلر خنک‌کننده تعبیه شده که وظیفه آن کنترل دمای دستگاه است. معمولا زمانی که دمای بدنه دستگاه کنترل شود دستگاه عملکرد بهتری خواهد داشت.

یکی دیگر از ویژگی‌ها و مشخصات دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس این است که برای افراد با رنگ پوست‌ متفاوت روشن، تیره و برنزه موثر است.

برای ارسال نور و انرژی به سطح پوست در دستگاه پلاتینیوم پلاس از جدیدترین فناوری‌های عصر حاضر استفاده شده است. این فناوری فولیکول مو را از بین می‌برد اما به بافت پوست صدمه و آسیبی وارد نمی‌کند.

تفاوت دستگاه لیزر پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس

دستگاه لیزر پلاتینیوم نسخه اولیه دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس است. هر دو دستگاه پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس دارای سه طول موج مختلف هستند و عملکرد مشابهی دارند. سیستم خنک کننده و کولینگ نسخه پلاتینیوم کمی ضعیف است. به همین علت شرکت سازنده در راستای بهبود کیفیت محصول خود، در مدل پلاتینیوم پلاس از سیستم‌های خنک‌کننده قوی‌تری استفاده کرده است.

وجود خنک‌کننده‌های قوی در دستگاه لیزر platinum plus، باعث کاهش میزان درد می‌شود. همچنین به دلیل عدم بروز التهاب و قرمزی، فرد لازم نیست که دوران نقاهت طی کند. معمولا در نسخه‌های اولیه و قدیمی، پس از استفاده فرد به دلیل داشتن درد ناشی از لیزر باید بین ۱ الی ۲ روز دوران نقاهت را طی می‌کرد. موارد زیر دیگر تفاوت‌های جزئی میان دو دستگاه پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس هستند.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

 

پلاتینیوم پلاس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *