• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

راجع به تزریق ژل بیشتر بدانید

تزریق ژل

با گذر زمان چین و چروک ها در خط خنده و اخم بیشتر شده و صورت فرد شادابی و جوانی خود را از دست می دهد. پرکننده های پوستی موادی نرم هستند که معمولا در زیر پوست تزریق ژل صورت می گیرد.

این تزریق کننده ها می توانند تعدادی از نگرانی ها و مشکلات پوستی رایج از جمله حجم دادن لب، فرم دادن گونه، صاف کردن خطوط لب و … را رفع کنند. پرکننده های پوستی هم از مواد طبیعی و هم از مواد مصنوعی ساخته می شوند. یکی از رایج ترین ترکیباتی که اکنون برای پرکننده های پوستی استفاده می شود، اسید هیالورونیک است. مواد پرکننده بسته به ترکیبات شیمیایی به کار رفته داخل آنها تاثیرات متفاوتی دارند.

 

راجع به تزریق ژل بیشتر بدانید:

هر ماده ای که سبب ایجاد برآمدگی در پوست می شود به طور کلی به آن فیلر می گویند. همانطور که گفته شد فیلر ها برای درمان بافت های از دست رفته و جلوگیری از چین و چروک پوستی می شود. فیلر ها دو نوع غیر قابل جذب و قابل جذب هستند. جالب است بدانید که ژل هم جزو فیلر حساب می شود با این تفاوت که امروزه از ژل ها به دلیل عوارضی که دارند، برای رفع چین و چروک های سطحی استفاده می شود و به دو دسته ی ماندگار و نیمه ماندگار تقسیم بندی می شوند.

کاربرد های تزریق ژل :

افزایش حجم لب
برجسته کردن گونه ها
زاویه دار کردن فک
برجسته کردن چانه
درمان خط اخم، غم و خط خنده
رفع خطوط ماریونت
هیدره کردن و لیفت پوست
رفع سیاهی و گودی زیر چشم
بهبود زخم های آکنه ای
اصلاح کردن فرم بینی
افزایش حجم سینه و باسن

 

ماندگاری پرکننده های پوستی :

تاثیر و دوام پرکننده های پوستی به نوع بیماری و محصول بستگی دارد. مواد پرکننده اسید هیالورونیک اسید معمولا موقتی هستند. البته برخی از آن ها با موادی ترکیب شده اند که به سادگی فرسوده نمی شوند و از ماندگاری خوبی برخوردارند.

این مواد علاوه بر رفع خطوط باعث آبرسانی به سلول های پوست و درخشندگی آن می شود که آن ها را از بقیه مواد پرکننده پوست برتر کرده است. مواد پرکننده مصنوعی هم دوام خوبی دارند، با این حال ممکن است پزشک این مورد را به شما توصیه نکند.

ماندگاری ژل ها هم بسته به محل تزریق حدود 6 ماه و حتی برخی از آن ها هم می توانند تا 5 سال ماندگاری داشته باشد. نتایج با گذشت زمان کمرنگ می شود و اثرات آن ممکن است از بین برود. همچنین ممکن است شما برای رفع و درمان کامل چین و چروک پوست به چند جلسه احتیاج داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *