• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

رفع چروک چشم و نکاتی که باید در نظر بگیرید

چروک چشم چیست ؟

چروک چشم یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در برخی از موارد مانند : افزایش سن ، قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، عدم رسیدگی درست به پوست و …. ایجاد میشود ؛ نازکترین پوستی که در صورت افراد وجود دارد پوست کنار چشم ها میباشد ، این قسمت از چهره افراد به قدری نازک میباشد که شما باید در هنگام استفاده از مواد آرایشی به این مورد توجه کنید و به آرامی کار خود را به انجام برسانید.

چروک چشم برای همه‌ی افراد ناخوشایند میباشد ، اینکه وقتی وارد جامعه میشوند و با افرادی ارتباط برقرار میکنند این مورد باعث آزار آنها میشود ، در بسیاری از موارد چروک چشم و دیگر مشکلات پوستی باعث میشود که افراد اعتماد به نفس خودشان را از دست بدهند و خیلی از کارهایی که میتوانند انجام دهند را به انجام نرسانند.

 

۴ راه کاربردی برای جلوگیری از چروک چشم :

روش های مختلفی برای جلوگیری از چروک چشم وجود دارد که باید به آنها توجه نمایید و نکات گفته شده در این بخش را رعایت کنید تا دچار چروک چشم نشوید ، ما در این بخش از مقاله برای شما ۴ تا از بهترین روش های جلوگیری چروک چشم را گردآوری نموده‌ایم تا اینکه دچار این مشکل نشوید و نیازی به صرف هزینه بالا برای درمان نباشد

سفتی پوست : با انجام حرکاتی روی صورتتان و ویبره روی آن میتوانید از این کار در بلند مدت جلوگیری نمایید.

آرایش : در هنگام آرایش به پوست اطراف چشمتان توجه کنید و این نکته را فراموش نکنید که این پوست بسیار نازک میباشد.

خوردن غذاهای ویتامین دار : سعی کنید غذاهایی را بخورید که برای بدن مفید باشد و حاوی ویتامین نیز باشد.

آفتاب : کمتر در معرض آفتاب قرار بگیرید ، اشعه فرابنفش مشکلات بسیاری دارد که مشکلات پوستی را نیز شامل میشود.

 

راه های درمان چروک چشم :

اگر شما دچار این مشکل شده اید و اینکه میخواهید از بهترین و کم هزینه‌ترین راه های درمان چروک چشم اطلاع داشته باشید ، حتما این بخش از مقاله را بخوانید و توجه کنید که روش های بسیاری زیادی برای درمان چروک چشم وجود دارد اما شما باید بهترین آنها را انتخاب نمایید تا به سلامتی شما آسیبی وارد نشود.

بعضی از این روش‌ها هزینه بسیار بالایی دارند به همین علت ما در این بخش از مقاله برای شما بهترین و کم هزینه ترین راه های درمان چروک چشم را گردآوری کرده‌ایم تا هم به سلامتی خودتان آسیبی وارد نکنید و هم اینکه از شر این مشکل رها شوید :

 

استفاده از لیزر :

روشی که به تازگی باب شده و بسیاری از افراد از آن استفاده می‌نمایند لیزر درمانی میباشد ، در این روش لیزر با ورود به روزنه های داخل پوست تولید کلاژن و الاستین را تحریک می‌کند که همین امر باعث میشود که چین و چروک ها از بین برود.

 

استفاده از گیاه قاصدک :

این گیاه خاصیت های درمانی بسیاری زیادی دارد که از جمله آنها میتوان به سم زدایی و شادابی در پوست اشاره کرد.

 

سفیده تخم مرغ :

روش دیگری که میتوانید از آن استفاده نمایید ، استفاده از سفیده تخم مرغ میباشد ، این ماده باعث سفت شده پوست میشود و همچنین به این نکته توجه کنید که باید این کار را به طور مکرر انجام دهید.

 

بوتاکس :

در این روش و با وارد کردن مقداری ماده‌ی بوتاکس به زیر چشم ، پوست شروع به سفت شدن می‌کند و همچنین بعد از چند روز نتیجه نمایان میشود ، ماندگاری این روش به چند ماه میرسد.

 

شیر و شکر :

یکی دیگر از روش هایی که برای درمان چروک چشم میتوانید از آن استفاده نمایید شیر و شکر میباشد ، مقداری شیر و شکر قهوه‌ای را بجوشانید و بعد از مدتی آنها را درون یک ظرف بریزید ، اندکی زمان بدهید تا مواد خنک شود و سپس پنبه‌ای را به مواد آغشته کنید و در نهایت به صورت خودتان بمالید.

 

آب لیمو :

در این روش نیز مانند روش قبل باید از پنبه استفاده نمایید ، مقداری پنبه بردارید و آنها را به آب لیمو آغشته کنید و آنها را به اطراف چشم بمالید ؛ این کار را روزانه دوبار انجام دهید و بعد از مدتی میتوانید تاثیر شگرف آن را روی چهره خودتان مشاهده کنید.

 

استفاده از یخ :

آخرین روشی که برای درمان چین و چروک چشم پیشنهاد میکنیم مالیدن یخ در اطراف چشم و روی چین و چروک میباشد ، این کار را به آرامی و با چرخش یخ انجاد دهید تا به پوستتان آسیبی وارد نشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *