• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

روش آر اف فرکشنال چیست؟ بهترین روش جوانسازی و ترمیم پوست

روش آر اف فرکشنال یکی از تکنیک‌های زیبایی است. از این روش در درمان تعریق بیش از حد پوست، درمان چروک‌های پوستی، جوانسازی پوست، رفع جای جوش و سفتی جوش کمک گرفته می‌شود.

اگر برای رفع چین و چروک و لک‌های صورت خود به متخصص پوست،مو و زیبایی مراجعه کرده‌باشید، احتمالا یکی از پیشنهادهای متخصص استفاده از روش آر اف فرکشنال است. آر اف در چند سال گذشته بسیار کاربرد پیدا کرده‌است و خانم‌ها و آقایان برای داشتن صورتی صاف و بدون لک از آن استفاده می‌کنند. این روش غیرتهاجمی بسیار تاثیرگذار بوده و به جوانسازی پوست کمک می‌کند.

آر اف فرکشنال چیست؟

شاید اسم این روش را برای اولین بار شنیده باشید و با خود بگویید ار اف چیست. آر اف به انگلیسی «Fractional RF» نامیده می‌شود و درمانی موثر در لایه‌برداری از پوست با فرکانس رادیویی فرکشنال است. از این روش برای جوانسازی پوست آسیب‌دیده استفاده می‌شود. این درمان می‌تواند، چین و چروک، زخم، منافذ قابل مشاهده و رنگدانه ناهموار پوست را به طور قابل‌توجهی بهبود دهد. آر اف برای لاغری نیز تا حدودی تاثیرگذار بوده و کاربرد دارد.

پوست زیبا و سالم برای همه مهم است. لایه‌برداری پوست با فرکانس رادیویی نواقص پوست صورت و بدن را درمان می‌کند. با این روش می‌توان بدون جراحی و دوره نقاهت به نتیجه ایده‌آل رسید. در آر اف فرکشنال از ترکیب فرکانس رادیویی و سوزن‌های کوچک تشکیل شده‌است. سوزن‌ها در بازسازی کلاژن و الاستین موثر هستند. گرمای حاصل از فرکانس رادیویی نیز سلول‌ها و فیبرهای ناسالم را متابولیزه کرده و باعث تحریک و تولید سلول‌های جدید می‌شود.

روش آر اف فرکشنال چیست؟ بهترین روش جوانسازی و ترمیم پوست

کاربرد آر اف چیست؟

روش آر اف فرکشنال یکی از روش‌هایی است که برای بهبود شرایط پوست کاربرد دارد. برای اینکه ببینید که این روش چه کاربردهایی دارد، با ما همراه باشید. در ادامه به کاربردهای این روش پرداخته‌ایم:

۱. سفت کردن پوست

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای ار اف فرکشنال برای درمان شلی پوست است. هنگامی که پوست شما شل و از کارافتاده باشد، می‌توانید از این روش برای بهبود آن و سفت کردن پوست استفاده کنید. کاری که ار اف در بهبود شلی پوست می‌کند، تحریک کلاژن سازی پوست است. با استفاده از این دستگاه لیزر، پوست شما جوان می‌شود و لیفت بدون جراحی اتفاق افتاده‌است. جالب است بدانید که از این روش حتی برای لیفت ابرو و لیفت پلک هم استفاده می‌شود.

همچنین جهت سفت کردن پوست می‌توان از این روش برای بهبود شلی پوست در ناحیه غبغب و یا گونه‌ها هم استفاده کرد. این روش نسبت به روش‌های جراحی کم‌تر تهاجمی است.

۲. درمان چروک پوستی

به نقل از drmarthastewart، با استفاده از آر اف فرکشنال می‌توان بعد از مدتی چین و چروک صورت را برطرف کرد. با برطرف کردن چروک‌های پوستی می‌توان در کوتاه‌ترین زمان، مثلا در یک تا دو ماه، پوستی جوان داشت. این تکنیک ار اف در جوان سازی پوست بسیار کاربردی است.

۳. آر اف فرکشنال برای جای جوش، آر اف صورت

اگر پوست شما جوش زیاد می‌زند و یا جای جوش دارید، می‌توانید برای درمان جوش های فعال و یا برطرف کردن جای جوش از روش‌هایی مانند آر اف فرکشنال استفاده کنید. این تکنیک با تهاجم نسبتا کم، پوست شما را جوان و سالم می‌کند. برطرف کردن جای جوش‌ها با تحریک کلاژن سازی و باطراوت‌کردن پوست انجام می‌شود. همچنین کسانی که در سنین بالا به علت بالا و پایین بودن تعادل هورمون‌ها همچنان جوش می‌زنند، می‌توان با کمک این روش از شر جوش‌های خود خلاص شوند. بسیاری از افرادی که از این روش برای بهبود جوش‌های فعال کمک گرفته‌اند، رضایت نسبتا زیادی از ار اف فرکشنال داشته‌اند.

۴. درمان تعریق زیاد پوست

کسانی که زیر بغلشان زیاد عرق می‌کند می‌توانند از این روش برای بهبود تعریق زیاد استفاده کنند. جالب است که بعد از استفاده از این روش، حتی از بوی بد زیر بغل هم شکایتی نخواهید‌داشت و راحت خواهید‌شد.

روش آر اف فرکشنال برای چه افرادی مناسب است؟

لایه‌برداری پوست با روش آر اف فرکشنال می‌تواند ظاهری زیبا و جوان ایجاد کند. جوانسازی پوست با آر اف مزایای زیادی برای پوست داشته و بسیاری از متخصصان پوست، مو و زیبایی آن را پیشنهاد می‌دهند. آر اف برای افراد بالای ۱۸ سال و در طیف رنگ‌های مختلف پوست کاربرد دارد. این روش در درمان موارد زیر موثر است.

  • از‌بین‌بردن لکه‌هایی که با افزایش سن ایجاد می‌شود.
  • در برطرف کردن لک‌های ناشی از تابش آفتاب موثر است.
  • رنگ و بافت پوست را بهبود می‌بخشد.
  • چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد.
  • اسکارهای مربوط به جراحی را تا حدودی از بین می‌برد.
  • در رفع جای جوش موثر است.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو ذر خدمت شما میباشد.
شماره تماس
01341219506-7
09113405504
09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *