• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

روش های جوانسازی پوست در لاهیجان

روش های جوانسازی پوست

بدون شک هر فردی دوست دارد، از اثرات پیری جلوگیری و از جوانی ظاهر خود محافظت کند. یکی از ناخوشایندترین اثرات پیری که در ظاهر فرد ایجاد می شود چین و چروک های پوست صورت است که به خاطر کاهش چربی و از بین رفتن خاصیت کشسانی پوست اتفاق می‌افتد.

خوشبختانه این روزها با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی روش های مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارد و تا حدودی می‌توان از افزایش بیش از حد چین و چروک و اثرات پیری بر روی پوست جلوگیری کرد. اگر به دنبال روشی هستید که به جوانسازی پوست شما کمک کند با ما در این مقاله همراه باشید تا با بهترین روش های جوانسازی پوست آشنا شوید. اما خوب است قبل از این که به روش های جوانسازی بپردازیم، در مورد روند پیری و عوامل موثر بر روی آن کمی صحبت کنیم.

 

آشنایی با عواملی که بر روی روند پیری تاثیرگذار هستند.

عوامل مختلفی وجود دارد که به روند پیری سرعت می دهد که با آگاهی از این عوامل می توانید تا حدودی از روند پیری جلوگیری کنید. عواملی که باعث پیر شدن پوست می شود، شامل موارد زیر می باشد:

مصرف سیگار
قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید
اضطراب و مشکلات عصبی
زندگی در آب و هوای خشک و سرد
بیماری های عفونی درونی
عدم رطوبت کافی در پوست صورت
مصرف محصولات بهداشتی پوست
استفاده از محصولات آرایشی نامناسب
قرار گرفتن در اشعه ماورا بنفش

ظاهر شدن علائم پیری در پوست برای هر شخصی متفاوت است. برخی ها در همان دوره جوانی با علائم پیری مواجه می شوند. اما برخی دیگر با قرار گرفتن در دوره ۳۰ سالگی هنوز مشکل خاصی بر روی پوستشان ظاهر نشده است.

 

از کجا بفهمید پوست صورت‌تان با اثرات پیری مواجه شده است؟

عوامل مختلفی بر اثر افزایش سن زیبایی پوست را از بین می‌برد و باعث می‌شود فرد چهره خسته و ناراحتی داشته باشد و دیگر خبری از جوانی در صورت نباشد. حال این علائم پیری شامل چه چیزهایی است؟

اولین عامل افزایش سن در پوست ظهور چین و چروک هاست:

به طور کلی، بیشتر افراد از سن ۲۵ سالگی به بعد با نشانه های افزایش سن روبرو می شوند. این نشانه شامل چین و چروک های در قسمت های مختلف صورت مانند پیشانی زیر چشم اتفاق می‌افتد و هنگامی که شروع به خندیدن یا اخم کردن می کنید، این خطوط پررنگ تر و واضح تر نمایان می شود.

تغییر شکل فرم صورت به خاطر افتادگی پوست:

بعد از ظهور چین و چروک ها پوست کم کم دچار افتادگی می شود و باعث تغییر شکل و فرم صورت خواهد شد. افتادگی پوست به خاطر کاهش چربی موجود در پوست صورت است که رفته رفته میزان این چربی کمتر می‌شود و افتادگی پوست بیشتر خواهد شد.

آسیب پذیری بیشتر پوست :

زمانی که پوست نتواند در مقابل عوامل بیرونی از خود محافظت کند انواع مشکلات پوستی اتفاق می افتد و پوست آسیب پذیر خواهد شد. به خاطر همین با افزایش سن و قرار گرفتن در معرض آلودگی ها وآفتاب، اختلالات و مشکلات پوست پوستی بیشتر اتفاق می‌افتد و پوست زیبایی ظاهر خود را به راحتی از دست می دهد و با انواع لکه های پوستی مواجه می شود. بروز تمام مشکلاتی که برای پوست نام بردیم برای هر فردی کاملاً متفاوت است و سرعت روند پیری و بروز نشانه‌های پیری پوست ممکن است برای هر فردی فرق کند و این عوامل کاملاً به ژنتیک افراد برمی گردد.

بهترین زمان برای حفظ جوانی پوست

شروع درمان های جوانسازی پوست به شرایط شما کاملا بستگی دارد. این که چه زمانی با علائم پیری مواجه شوید به ژنتیک و انجام مراقبت های پوستی برمی گردد‌. استفاده مرتب از کرم های مرطوب کننده، ضد آفتاب ک تمیز نگه داشتن پوست و انجام مراقبت‌های لازم پوست باعث می‌شود که روند پیری پوست شما سرعت کمتری را طی کند و شما دیرتر با علائم پیری مواجه شوید.

بیشتر کسانی که برای جوانسازی پوست مراجعه می‌کنند در اوایل ۳۰ سالگی قرار دارند و در این سن با علائمی مانند چین و چروک های ظریف و افتادگی و لک های پوست مواجه شده اند. معمولا در این دوره می‌توان از روش هایی مانند لیزر، لایه برداری، هایفوتراپی و غیره استفاده کرد که این دسته از روش ها جزء روش های کم تهاجمی و موثر برای رفع علائم پیری پوست می باشد و با اجرای آن ساختار پوستی بهبود می یابد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *