• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

روش های رایج از بین بردن موهای زائد

  • ۶ مهر, ۱۴۰۱
  • دیدگاه: ۰
  • لیزر

روش های رایج از بین بردن موهای زائد

تیغ

اگر برای رفع موهای زائد و اصلاح آنها از تیغ استفاده می کنید مراقب باشید در زمان استفاده از تیغ احتمال بریدگی بالاست، پیشنهاد ما این است قبل از تیغ زدن دوش بگیرید تا بدن مرطوب و فولیکولها نرم شوند این کار از رویش مو به داخل جلوگیری می کند.

وکس

وکس یکی از موثرترین روش ها برای رفع موهای زائد است، به خصوص وکس گرم اما این روش مقداری دردناک است ، با این روش پوست نرم و زیبا می شود و تا سه هفته مو نمی روید اما ممکن است باعث قرمزی شود و تا چند ساعت از بین نرود و برای افرادی که مشکلات وریدی و انعقادی دارند توصیه نمی شود.

کرم موبر

کرم روش عالی است و هیچ گونه دردی ندارد و بیماری ایجاد نمی کند اگر چه قبل از این که کل موضع را کرم بزنید بایستی تست کنید تا آلرژی زا نباشد. فواید این روش سریع و بدون درد بودن آن است و پوست را نرم میکند اما موها از ریشه بیرون نمی آیند و در عین حال کرم ها حاوی مواد شیمیایی هستند و ممکن است برای اندام تناسلی مضر باشند.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد روش موثر اما نسبتاً گران قیمتی است و نیاز است بین 6 تا 8 جلسه انجام شود تا بهترین پاسخ را بگیرید، فراموش نکنید که در این روش حتما باید به متخصص مراجعه کنید چون انواع مختلفی لیزر درمانی وجود دارد.

 

لیزر موهای زائد چیست؟

از بین بردن موهای زائد به کمک لیزر موهای زائد در واقع شامل نابود کردن فولیکول‌ های موهای ناخواسته در نقاط مختلف بدن با استفاده از روشی به نام نور گرمایی یا Photothermalysis می‌باشد. در این روش موهایی که در ناحیه‌ تحت تابش نور لیزر قرار می‌گیرند، از بین می‌روند. در این سیستم مقصود از ارسال پالس‌های نور لیزر، نابودی فولیکول‌ مو است، که نهایتاً موجب از بین رفتن موی آن ناحیه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *