• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

زاویه سازی صورت با تزریق فیلر

زاویه سازی صورت با تزریق فیلر یکی از راهکارهای مطمئن و عالی جهت ایجاد تناسب و کانتورینگ چهره است. چراکه به واسطه کمتر تهاجمی بودن این روش نسبت به عمل های جراحی فک و چانه و همچنین تاثیر فوق العاده ای که در زیبایی چهره بر جای می گذارد، دارای محبوبیت و طرفداران فراوانی است. از نظر هزینه و عوارض جانبی نیز می توان تزریق فیلر برای زاویه سازی فک و صورت را بسیار مناسب و کم دردسر دانست. به طوری که با صرف هزینه ای معقول، تناسب و زیبایی را به چهره خود هدیه می دهید و به راحتی پس از انجام تزریق می توانید امور روزانه خود را از سر بگیرید.

مراقبت قبل و پس از تزریق فیلر

به رغم اینکه تزریق فیلر دارای اثرات جانبی خاصی نیست اما برای کسب نتایج مورد انتظار، بهتر است نکات مراقبتی که معمولا برای قبل از تزریق و پس از آن توصیه می شود را رعایت نمائید. به همین منظور معمولا تاکید می شود که قبل از تزریق از مصرف آسپرین ها و ایبوپروفن اجتناب نموده و حتی برنامه غذایی خود را نیز با پزشک خود، بررسی کنید. پس از انجام زاویه سازی صورت با تزریق فیلر نیز تا مدت زمان مشخص، مصرف دخانیات ممنوع می باشد. شما می توانید سایر اطلاعات مراقبتی لازم برای انجام این عمل را از پزشک خود جویا شوید.

زاویه سازی صورت با تزریق فیلر

عوامل موثر بر ماندگاری تزریق فیلر

ماندگاری هر نوع پرکننده ای در صورت، اعم از ژل، چربی، بوتاکس و… تحت تاثیر عواملی که مهم ترین آنها نوع پوست فرد و ساختار آن است، تعیین می گردد. اما علاوه بر آن، موارد دیگری نیز هستند که در ماندگاری تزریق فیلر به شکل موثری نقش دارند که از قرار زیر می باشند:

 

1- نوع پوست فرد

2- محل تزریق فیلر در چهره

3- نحوه ی تزریق و نوع ماده پرکننده

4- کیفیت و برند فیلر

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *