• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

زاویه سازی و فرم دهی فک با تزریق فیلر

زاویه سازی و فرم دهی فک با تزریق فیلر – حد فاصل لبه پایین آرواره یک فرد- می توان با ۲ هدف، تزریق فیلر پوستی را انجام داد:

۱ – تا جوانتر به نظر برسیم

۲ – تا زیبا تر به نظر برسیم

زیبایی، در چشم بیننده است و بیماران می توانند خط فک خود را هر طور که ترجیح می دهند انتخاب کنند، آن را گوشه دار یا باریک یا خیلی مردانه کنند.

از کار افتادگی خط آرواره، استخوان و بافت نرم، در اطراف خط آرواره با خط آرواره یکنواخت می گردند، و در زنان، جمجمه، با حرکت آرواره به عقب می رود. این ویژگی ها باعث از بین رفتن نظم ساختاری در قسمت خط آرواره می شود. این از دست دادن نظم ساختاری در فک، همچنین به از کارافتادگی گردن کمک می کند. اگر هدف بیمار این است که تا آنجا که ممکن است به طور طبیعی، جوان به نظر برسد، ساختار خط فک، باید با جایگزینی توسط فیلر های تزریقی پوستی، بازسازی شود.

یک خط آرواره زیباتر:   بعضی از مردم با یک خط آرواره بزرگ متولد می شوند و برخی با یک خط آرواره ای به دنیا آمده اند که ظاهر آن می تواند بهبود یابد.برای آنهایی که با یک خط آرواره کامل متولد نشده اند، بسیار ساده است تا فقط برای بهبود ظاهر آن عمل تزریق را انجام دهیم.

تزریق فیلر پوستی می تواند:

باعث بهبود اندازه فک شود:   برخی از بیماران نیاز به تزریق فیلر پوستی دارند تا خط آرواره شان را تا جایی نزدیک اطراف گوش شان بالا ببرند.

باعث بهبود شکل فک شود:   برخی از بیماران نیاز به حجم بیشتری در جلوی فک خود در چانه دارند و برخی از بیماران نیاز به حجم بیشتر در گوشه فک خود دقیقاً زیر گوش دارند و بعضی از آنها فقط نیاز به مرتب کردن خط فک با توجه به فک پایین شان با تزریق در شیار پیش فکی دارند: بیمار، ارزیابی خواهد شد و دکتر با بیمار درباره آناتومی و نحوه بهبودی آن ها، بحث خواهد کرد.

باعث بهبود خط فک بعد از جراحی پلاستیک شود:   اغلب خطوط فک در نزدیکی گوشها پس از جراحی پلاستیک بد شکل می شود. تزریق فیلر پوستی برای بازسازی این ناحیه می تواند ظاهر طبیعی تری ایجاد کند.

باعث بهبود خطوط فک از کار افتاده می شود: در حالیکه ما پا به سن می گذاریم، نظم ساختاری خط آرواره ما از بین می رود. این را می توان با تزریق فیلر پوستی جبران کرد.

تقارن خط فک : عدم تقارن خط فک را می توان با درمان تزریق فیلر پوستی بهبود بخشید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *