• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

فوائد لیزر موهای زائد صورت

استفاده از لیزر در رفع موهای زائد صورت

لیزر برای رفع موهای زائد صورت، روشی تاثیرگذار و دارای اثربخشی فراوانی است. دیگر روش ها شاید از لحاظ قیمت پایین بوده و مورد استفاده اکثر مردم قرار گیرد ، اما خروجی و رضایت حداکثری این روش، بسیاری را بر استفاده از آن ترغیب می کند.

لیزر برای کسانی که رشد بیش از حد موی بدن و صورت دارند گزینه بسیار مناسبی می باشد. این روش در طی چند مرحله و با زمان بندی مناسب ،زیر نظر متخصصان این حوزه انجام می شود.

کلینیک تخصصی ساعی با ارائه امکانات و خدمات تخصصی زیبایی من جمله لیزر موهای زائد صورت در خدمت مراجعین محترم می باشد. می توانید برای مشاوره با همکاران ما و کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر و فواید بالای آن در از بین بردن موهای زائد صورت و بدن، در جرگه گروهی از افرادی باشید که ازین روش استفاده می کنند.

 

فواید لیزر موهای زائد صورت

از مهمترین فواید لیزر موهای زائد صورت، عدم بستری شدن و تسهیل در امر انجام آن می توان ذکر کرد. لیزر در دسته روش های غیر تهامی درمانی قرار می گیرد و با توجه به نقاط مورد نیاز برای عمل لیزر طول و تعداد جلسات مراجعه،برای هر کسی قابل تعیین می باشد. از طرفی در مقایسه با سایر روش ها درد و ناراحتی کمتری دارد و سعی شده است تا از ایجاد زخم و یا تغییر رنگدانه اجتناب کرده و اثر بخشی را به بالاترین حد خود برسانند.

 

آمادگی های قبل از لیزر موهای زائد صورت

قبل از انجام لیزر موهای زائد صورت توصیه شده است ، بیمار و مراجعه کننده محترم شرحی از وضعیت خود در اختیار پزشک مربوطه قرار دهد تا بتواند مناسبترین روش با تعداد جلسات مورد نیاز شخص برایش تجویز گردد.از طرفی باید شرایط نگهداری و مراقبت از پوست بعد از انجام لیزر به بیمار اعلام شود .

 

عوارض لیزر موهای زائد صورت

این روش عوارض زیادی ندارد ، شاید بتوان قرمزی و تورم در پیاز مو را که البته امری طبیعی و عادی میباشد را نام برد.در بعضی افراد ممکن است با مقداری درد و یا سوزش موضعی همراه باشد که با مصرف مسکن های تجویز شده قابل درمان است.

از دیگر عوارض، میتوان به سوختگی و تاول های پوستی،ایجاد لک،عفونت،فولیکولیت و آکنه اشاره کرد ، که در صورت مشاهده هرکدام از موارد مذکور با پزشک مربوطه مشورت نمائید.

نکاتی در مورد لیزر موهای زائد صورت

بهتر است منطقه لیزر، از قبل تراشیده شود.
از عینک محافظ برای جلوگیری از عوارض ناشی از لیزر استفاده شود.
از ژل تجویز شده برای تسکین درد ، در موضع مورد نظر استعمال شود.
توصیه شده تا ۳ روز بعد از لیزر حمام آفتاب (طبیعی یا مصنوعی) نگیرید.
همچنین پزشکان توصیه میکنند، تا ۳ روزبعد از لیزر به حمام و استخر نروید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *