• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

فواید لیزر موهای زاید

مزایای لیزر موهای زائد

استفاده از لیزر به منظور از بین بردن موهای ناخواسته بدن مزیت‌های منحصر به فردی دارد. به طوری که نمی‌توان این نکات مثبت را در سایر روش‌ها مشاهده کرد. چند مورد از  قابل توجه‌ترین مزایای لیزر موهای زائد در زیر آورده شده است:

  • سریع و قابل اعتماد

برخلاف سایر روش‌ها که باید زمان بسیار زیادی را برای انجام آن‌ها اختصاص دهید جلسات درمانی لیزر بسیار کوتاه‌تر بوده و می‌توانید با انتخاب آن در زمان خود صرفه‌جویی کنید. به خصوص اینکه اگر این را در نظر بگیرید که لیزر یک روش دائمی برای رهایی از شر موهای بدن است متوجه خواهیم شد که به زمان خیلی کمی برای این کار نیاز داریم.

  • به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی

در صورتی که همیشه با موهای ناخواسته بدن خود سر و کله می‌زنید پس حتما هزینه زیادی را نیز برای آن خرج می‌کنید. در صورتی که از جمله فواید لیزر موهای زائد برای پوست می‌توان به به صرفه‌ بودن آن برای جیب شما اشاره کرد. چرا که این روشی همیشگی بوده و نیازی به تکرار مداوم آن تا پایان عمر نیست.

  • خلاص شدن از شر موهای زیر پوستی

یکی از بزرگ‌ترین معایف روش‌های سنتی برای حذف مو زائد ایجاد موهای زیر پوستی در حین رشد مجدد آن‌ها است. این اتفاق می‌تواند سبب ایجاد عفونت شود. علاوه بر آن پوست شما هرگز ظاهری تمیز و زیبا نخواهد داشت. اگر شما نیز از این مشکل رنج می‌برید مطمئن باشید که هیچ روشی بهتر از لیزر نخواهد بود.

  • لیزر موهای زائد روشی مطمئن و بدون درد

بند انداختن و یا اپیلاسیون برای بسیاری از افراد رنج‌آور است. چرا که کشیده شدن همزمان پوست و موها سبب می‌شود تا شما حجم درد بسیار زیادی را تحمل کنید. این در حالی است که لیزر روشی کاملا بدون درد بوده و نتیجه کار نیز تفاوت بسیار زیادی با سایر روش‌ها خواهد داشت. اگر از درد کشیدن در حین حذف موهای بدن خود خسته شده‌اید بهتر است در مورد لیزر موهای زائد فکر کنید.

  • دائمی بودن نتیجه کار

مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزیت لیزر موهای زائد که سبب شده بیشتر از هر روش دیگری طرفدار داشته باشد نتیجه دائمی است که با خود به همراه دارد. با چند جلسه گذراندن پروسه درمانی لیزر می‌توانید تا پایان عمر از کلنجار رفتن با موهای اضافی بدن رها شوید.

  • بی‌خطر بودن لیزر موهای زائد

بر خلاف تصور بسیاری از مردم لیزر موهای زائد کاملا بی‌خطر بوده و هیچ آسیبی به پوست وارد نمی‌کند. این درحالی است که در روش‌های دیگری نظیر اپیلاسیون می‌توان شاهد کشیده‌ شدن یا تحریک پوست بود. تنها در صورتی می‌توان نگران عوارض جانبی و خطرات ناشی از لیزر بود که در انتخاب کلینیک و پزشک خود سهل‌انگاری کرده باشید. اگر تمامی پروسه درمانی با دقت بالا و درنظر گرفتن نوع پوست و موهای بیمار انجام شود هیچ خطری کاندیدهای لیزر را تهدید نخواهد کرد.

 

همچنین بخوانید:

فواید لیزر موهای زائد

الکترولیزموهای زائد سفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *