• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

فواید مزوتراپی مو چیست؟مزوتراپی مو چه مزایایی دارد

مزوتراپی مو یک روش کم تهاجمی است که بر اساس تزریقات سطحی انجام می شود.ما نیز در این مقاله قصد داریم تا فواید مزوتراپی مو چیست را برای شما بگویم.
برای افراد مبتلا به آلوپسی، ریزش موهایشان می تواند برای ظاهر شما مهم باشد و با افزایش سن، اعتماد به نفس شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. خوشبختانه، با فناوری‌های پیشرفته‌ ، ریزش مو دیگر یک بیماری دائمی نیست. ما این توانایی را داریم که تقریباً در هر مرحله از عدم رشد با ریزش مو مبارزه کنیم و اطمینان حاصل کنیم که موهایی را که می خواهید و سزاوار آن هستید در سال های آینده خواهید داشت.
درست در زیر اپیدرم، به بافت هدف تزریق می شود. مزوتراپی یک درمان قدرتمند برای ریزش مو در مردان و زنان شده است. مزودرم را تحریک می کند که به نوبه خود باعث جوانسازی پوست سر و فولیکول های مو می شود. همچنین از فواید مزوتراپی مو میتوان به این موضوع اشاره کرد که باعث تقویت رشد مو، کاهش ریزش مو و بهبود گردش خون در پوست سر می شود. بنابراین مخلوطی از این عناصر تزریق می شود که حاوی طیف گسترده ای از مواد معدنی، ویتامین ها و اسیدهای آمینه است که می تواند متناسب با نیازهای فردی بیمار باشد. از این فرآیند به عنوان درمان پوست نیز استفاده می شود.

فواید مزوتراپی مو چیست؟مزوتراپی مو چه مزایایی دارد

مزوتراپی چیست؟

یکی از محبوب ترین گزینه های درمان ریز مو، تکنیکی به نام مزوتراپی مو می باشد. مزوتراپی بر این اصل استوار است که مواد مغذی مناسب می توانند رشد و سلامت مو را تحریک کنند و در نتیجه روند ریزش مو را کندتر کنند. برخلاف شامپوها و نرم‌کننده‌های خاص که برای درمان موضعی مو طراحی شده‌اند، مزوتراپی با اعمال مواد مغذی مستقیماً از طریق تزریق به ریشه موها عمل می‌کند. این تزریق ها حاوی محلول ثابت شده ای از ویتامین ها و اسید هیالورونیک هستند که فواید متعددی برای موهای شما دارند.
مزوتراپی یک روش درمانی زیبایی غیر جراحی است. مزوتراپی حاوی چندین تزریق از داروهای هومیوپاتی، عصاره های گیاهی، ویتامین ها و سایر مواد به چربی زیر جلدی است.

مزایا و فواید مزوتراپی مو

تعدادی از فواید مزوتراپی مو در ادامه آمده است، برخی از آنها به صورت مفصل در زیر فهرست شده اند:

فواید مزوتراپی برای مو عبارتند از:

  • به عنوان درمان طاسی عمل می کند.
  • منجر به رشد مجدد مو در مردان و زنان می شود.
  • می تواند الگوی طاسی را در بین مردان به تاخیر بیندازدفرآیند بدون درد.

قبل از عمل مزوتراپی، یک داروی بی حس کننده موضعی روی ناحیه تحت درمان اعمال می شود تا اطمینان حاصل شود که عمل شما آسان ، راحت و بدون درد است. از آنجایی که میکرونیدل‌ها فقط تا لایه میانی پوست نفوذ می‌کنند که به آن مزودرم نیز می‌گویند، این فرآیند در طول دوران نقاهت بیمار را با درد ماندگار مواجه نمی‌کند.

یکی از فواید مزوتراپی مو : ریزش مو را کند می کند.

مزوتراپی برای کند کردن روند ریزش مو به روش های مختلف طراحی شده است. مواد مغذی موجود در تزریق ها به طور خاص به دلیل خاصیت جوان کننده انتخاب می شوند. مزوتراپی افزایش جریان خون در پوست سر را تحریک می کند، التهاب را کاهش می دهد و پایه ای از پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی مغذی را برای فولیکول های مو فراهم می کند که باعث افزایش رشد مو می شود.

یکی دیگر از فواید مزوتراپی مو این است که DHT اضافی( دی هیدروتستوسترون) را خنثی می کند.

یکی از شایع ترین علل آلوپسی و طاسی با الگوی مردانه به دلیل افزایش بیش از حد دی هیدروتستوسترون (DHT) در بیمار است. تولید بیش از حد DHT چرخه زندگی موها را کوتاه می کند، که می تواند منجر به طاسی زودرس شود، به ویژه در امتداد ریشه ها و رأس پوست سر. مواد مغذی مورد استفاده در مزوتراپی DHT اضافی را خنثی می کند و در نتیجه به فولیکول های مو اجازه می دهد تا چرخه زندگی طبیعی خود را برای رشد سالم و طولانی از سر بگیرند.

از دیگر مزایا مزوتراپی مو این است که شوره سر را کاهش می دهد.

یکی از مزایای فرعی فرآیند مزوتراپی، جوانسازی پوست سر است. مزوتراپی برای چندین دهه به عنوان یک روش زیبایی مورد استفاده قرار گرفته است، به کاهش چین و چروک، مبارزه با اگزما و دادن ظاهری “درخشنده” به پوست کمک می کند. در پوست سر، سوزن‌هایی که برای تزریق استفاده می‌شوند، ریز سوراخ‌هایی را در مزودرم ایجاد می‌کنند که تولید کلاژن و الاستین را تحریک می‌کند که هر دو اجزای کلیدی برای سلامت پوست هستند. در عین حال، تزریق‌ها باعث افزایش جریان خون می‌شوند که به سلامت پوست سر و فولیکول‌های موی قوی و سالم کمک می‌کند. مزوتراپی همه این کارها را بدون آسیب رساندن به کلاژن موجود انجام می دهد، بنابراین فقط حضور این ماده مغذی مفید را در پوست سر شما افزایش می دهد.اما نتیجه چیست؟ پوستی سالم و هیدراته که کمتر احتمال ایجاد شوره آزار دهنده را دارد.

مورد بعدی از فواید مزوتراپی مو بازیابی سریع و اثربخشی آن است.

اگرچه روند کلی مزوتراپی می تواند در طی چند هفته یا ماه انجام شود،اما بهبودی هر جلسه سریع و تقریباً بدون درد است. در حالی که برخی از بیماران ممکن است درد پوست سر یا کمترین کبودی ناشی از تزریق‌های کوچک را تجربه کنند، این عوارض جانبی معمولاً در کمتر از یک هفته از عمل بهبود می‌یابند. علاوه بر این، بر خلاف فرآیند کاشت مو، اثر مزوتراپی را می‌توان به سرعت، اغلب در عرض چند روز تا چند هفته مشاهده کرد.

از موارد بعدی فواید مزوتراپی مو میتوان به جوان کننده مو اشاره کرد:

مزوتراپی برای ریزش مو با موفقیت زیادی در دنیا استفاده می شود. این درمان زمانی که به صورت حرفه ای انجام شود بدون درد و بی خطر است. نیازی به بیهوشی نیست. در جوانسازی و ترمیم مو بسیار موثرتر از قرص و کپسول ها است. بسته به ناحیه ای که باید درمان شود حدود 10 تا 30 دقیقه طول می کشد. برای درمان مناسب مزوتراپی مو، 8 تا 10 جلسه مورد نیاز است. پس از شرکت در هر جلسه موفق، نتیجه پس از 1-3 ماه قابل مشاهده است.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *