• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

فواید پاکسازی پوست صورت

هنگامی که پاکسازی پوست در کلینیک‌های زیبایی و یا آرایشگاه‌ها با استفاده از دستگاه مخصوص صورت می‌گیرد، این روش‌ها را به نام متدهای نیمه تهاجمی می‌شناسند که در بعضی از آن‌ها درد و خونریزی بسیار کم وجود دارد و قبل از انجام آن از بی حس کننده موضعی نیز استفاده می‌شود و بعضی دیگر نیز فاقد خونریزی هستند. در این مقاله به فواید پاکسازی پوست می پردازیم.

فواید پاکسازی پوست صورت

فواید پاکسازی پوست چیست؟

حذف سلول های مرده از پوست

سطحی‌ترین قسمت پوست از لایه‌های شاخی تشکیل شده است که در طول روز بارها حذف و مجددا تشکیل خواهند شد، اما گاهی این لایه‌ها تجمع پیدا کرده و پوست را کدر و مستعد عوامل بیماری زا می‌کنند.

رفع باکتری‌ها و مواد اضافی

بر سطح پوست میزانی چربی وجود دارد که مفید واقع شده و نقش محافظتی از لایه‌های زیرین را دارد. اما بعضی اوقات این چربی‌ها تجمع پیدا کرده و با بستن منافذ محیط را برای ایجاد جوش‌های ریز و درشت آماده می‌کنند. بنابراین با پاکسازی پوست برای از بین بردن این چربی ها اقدام می‌کنند.

تقویت و آبرسانی

آبرسانی موجب شده تا از روند پیری پوست جلوگیری و همینطور باعث افزایش خونرسانی به پوست می‌شود. برای آشنایی با انواع روش‌های آبرسانی پوست بر روی لینک کلیک کنید.

تغذیه و محافظت از پوست

این مرحله موجب جوانسازی و شاداب‌تر شدن بافت‌های پوست خواهد شد.

  • ناخالصی‌های تجمع یافته بر روی پوست برداشته می‌شوند. رفع کثیفی، روغن و دیگر مواد زائد ناخواسته به پوست اجازه نفس کشیدن خواهد داد و روند بازسازی سلولی که در شب رخ می‌دهد با موفقیت صورت می‌گیرد.
  • منافذ بسته شده را از بین برده و یا سایز آن‌ها را کم می‌کند، بنابراین در پوست بسیار کمتر مشاهده می‌شوند.
  • جوش‌های سرسیاه و آکنه را رفع می‌کند.
  • pH پوست را متعادل می‌کند و با اثرات ناشی از آلاینده‌های خارجی بر روی پوست مبارزه خواهد کرد. این اثرات می‌تواند منجر به بروز مشکلات متعددی از جمله چربی اضافی، عدم درخشش صورت، آکنه، خشکی، سفتی، قرمزی و غیره شود.

فواید پاکسازی پوست صورت در موارد دیگر

افزایش گردش خون با ماساژ صورت

یک مطالعه نشان می‌دهد که ماساژ دادن، گردش خون را در بدن بهبود می‌بخشد. همین امر در مورد صورت شما نیز صدق می‌کند. بهبود گردش خون در صورت به این معنی است که سلول‌های شما مقدار بیشتری اکسیژن و مواد مغذی که توسط خون حمل می‌شوند را دریافت می‌کنند. این مسئله کمک می‌کند تا سلول‌های سالم‌تر و کارآمدتری داشته باشید و چهره شما به چهره‌ای درخشان‌تر تبدیل شود.

جوانسازی صورت با پاکسازی پوست

یکی دیگر از فواید پاکسازی پوست جوانسازی صورت می‌باشد. با بالا رفتن سن، پوست شما درخشندگی خود را از دست خواهد داد. از جهتی، طبیعی است که با این سبک زندگی و آلودگی محیطی، روند بهبودی برای پوست شما دشوارتر شود.
پاکسازی پوست صورت می‌تواند به جوانسازی پوست کمک بسیاری کند. در واقع درمانگر یا متخصص صورت از تکنیک‌ها، محصولات و فناوری‌های مختلفی استفاده می‌کند که در بهبودی بافت پوست شما موثر هستند.

رفع جوش‌های سرسفید و سرسیاه

تخلیه جوش‌ها و مواد زائد زیر پوستی، بخش مهمی از روند پاکسازی صورت می‌باشد. یک فرد ماهر معمولا از ابزار ویژه‌ای استفاده می‌کند تا بتواند تمام جوش‌های سرسفید و سرسیاه را بدون آسیب رساندن به پوست شما خارج کند.
بهتر است بدانید که در خانه امکان انجام این کار به ‌صورت ایمن وجود نخواهد داشت. درواقع جوش‌های سرسیاه و سرسفید منافذ پوست را می‌بندند و پوست شما را کدر می‌کنند.
بنابراین، اگر پوست شما کمی ناهموار به نظر می‌رسد، وقت آن رسیده است که برای پاکسازی پوست در یک مرکز تخصصی مراجعه کنید.

باز شدن تمامی منافذ پوست با پاکسازی پوست

امروزه، در امان ماندن از همه آلودگی‌های محیطی و آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد تقریبا غیر ممکن می‌باشد. درحالی‌که پوست شما هر روز با اشعه مضر ماوراء بنفش خورشید و دیگر مواد سمی بمباران می‌شود.
این آلودگی‌ها روی سطح پوست جمع شده و باعث درمان منافذ باز پوست می‌شوند. به‌همین‌دلیل است که در حین پاکسازی پوست صورت، متخصص پوست از بخور مرطوب برای باز کردن منافذ و از بین بردن تمام سلول‌های مرده استفاده می‌کند. این مسئله از بروز آکنه و سایر مشکلات پوستی پیشگیری می‌کند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *