• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

فیشیال صورت/فیشیال پوست/پاکسازی صورت

فیشیال صورت چیست ؟

فیشیال صورت یک روش رایج و پرطرفدار مراقبت از پوست صورت است. که شامل  حرکات دست، لوسیون ها، ماسک ها، لایه بردارها به همراه برخی از دستگاه ها می باشد. و به شکل چند مرحله ای است که معمولاً  بین یک تا دو ساعت به طول می انجامد. درست از زمانی که وارد کلینیک می شوید تا زمانی که با پوستی درخشان و جوان تر بیرون می آیید، احساس خواهید کرد که در بهشت ​​زیبایی هستید و آرامش کامل دارید. این یک راه شگفت انگیز و ساده برای از بین بردن یک هفته استرس زا است که به طور جدی روی پوست شما تأثیر گذاشته است. اگر می‌خواهید مراقبت از پوست خود را ارتقا دهید و می‌خواهید صورت خود را به پوستی بی‌عیب و سالم تبدیل کنید فیشیال روشی مناسب برای شما می باشد.
این روش یک درمان عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست و دستیابی به پوستی درخشان است.

مراحل فیشیال پوست

هنگامی که وارد اتاق  فیشیال می شوید ابتدا صورت شما با پاک کننده های مخصوص مناسب نوع پوست شما از آلودگی های محیط و آرایش پاک می شود. سپس پوست شما توسط پد های مخصوص شسته می شود سپس با توجه به نیاز پوست شما پاکسازی آغاز می شود مراحل پاکسازی پوست از فردی به فرد دیگر با توجه به سن و نوع پوست می تواند متفاوت باشد و هر فردی پاکسازی مخصوص به نوع پوست خود را دریافت می نماید. در مرحله پاکسازی منافذ پوست از آلودگی پاک می شود جوش های سرسیاه و سرسفید (که در اصطلاح کمدون ) نامیده می شوند با ابزار خاصی که مخصوص این کار هستند پاکسازی می شوند.

همچنین با توجه به نوع پوست فرد اگر آکنه فعال در پوست وجود داشته باشد نوع پاکسازی متفاوت می باشد حتی ممکن است که در این مرحله از محلول های خاصی نیز استفاده گردد. پاکسازی پوست سبب کاهش لایه شاخی پوست به مرور می شود که همین امر نقش بسزایی در افزایش گردش خون و تا حدود زیادی سبب کاهش چروک های سطحی پوست از طریق کاهش ضخامت لایه شاخی یا به اصطلاح لایه سلول های مرده در پوست می گردد.

بعد از مرحله پاکسازی مراحل ماساژ صورت شروع می شود که در این مرحله نیز با توجه به سن و نوع پوست فرد نوع ماساژ از فرد به فرد می تواند متفاوت باشد.
اما نکته مهم در تمام انواع ماساژها افزایش گردش خون، کمک به تحریک کلاژن سازی و در نهایت افزایش الاستیسیته و  استحکام پوست می باشد.

ماساژ صورت علاوه بر موارد ذکر شده سبب آرامش ، ریلکسی و از بین بردن استرس و خستگی می شود.

بعد از مرحله ماساژ  مرحله استفاده از ماسک ها و یا لایه بردارها می باشد که با توجه به نوع  و نیاز پوست از ماسک های مختلف و خواص گوناگون استفاده می گردد باید توجه داشت که نوع و برند ماسک ها در این بخش بسیار مهم می باشد زیرا ماسک های تخصصی فیشیال بر روی پوست کارایی و اثر بخشی بالایی دارند

مرحله بعد از ماساژ و استفاده از ماسک ها با توجه به صلاحدید درمانگر حرفه ای و با تجربه این بخش از دستگاه های خاصی جهت بهبود عملکرد بافت پوست استفاده می گردد که این دستگاه ها در این بخش به صورت تاپیکالی هستند باید توجه داشت تمام مراحل کار در فیشیال تاپیکال و موضعی می باشد. بدین معنی که به هیچ عنوان ماده ای در پوست تزریق نمی گردد و همچنین دستگاهی وارد پوست نمی شود بلکه کلیه ی مراحل از روی پوست و بدون هیچ گونه درد و عارضه ای می باشد.

مزایای فیشیال صورت

علاوه بر آن که در همان جلسه که فیشیال پوستی انجام می دهید تفاوت را احساس می کنید، اما اگر این متد درمانی و مراقبت پوستی در مدت زمان طولانی تری انجام دهید  پوستی کاملا درخشان، شاداب و تمیز خواهید داشت.
در واقع فیشیال نوعی ورزش پوستی به همراه آبرسانی قوی آن با استفاده از ماسک ها و دستگاه ها  می باشد . در افرادی که آکنه دارند با انجام چند جلسه فیشیال به نتبجه مطلوب دسترسی پیدا خواهند کرد. فیشیال گروه سنی خاصی ندارد زیرا به هیچ عنوان عارضه جانبی ندارد و در هر  سنی می توان برای داشتن پوستی شاداب و درخشان از آن بهره جست.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست مو در خدمت شما مباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *