• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

فیشیال پوست چیست و چگونه انجام میشود؟

فیشیال پوست چیست و چگونه انجام میشود؟

افراد ممکن است در طول روز تحت تأثیر عوامل مختلفی نظیر آفتاب، استرس، رژیم غذایی نامناسب، اصلاح کردن صورت و … پوست خود را در معرض آلودگی و جوش قرار دهند. برای جلوگیری از عوارض این عوامل بهتر است به فیشیال پوست خود بپردازند.

فیشیال پوست صورت در اصل یک روش درمانی چندمرحله‌ای است که یکی از بهترین راه‌های مراقبت از پوست صورت است. در این فرایند، پوست صورت پاکسازی، لایه برداری، تغذیه و آبرسانى می‌شود و این کار باعث ایجاد چهره‌ای شفاف‌تر و جوان‌تر در فرد می‌شود. معمولاً طى این فرایند و با شناخت نوع پوست، به شما در مورد بهترین روش برای مراقبت مشاوره داده می‌شود تا به طور مداوم بتوانید از پوست خود مراقبت کنید.

فیشیال پوست از جمله روشهایی است که برای پاکسازی، لایه‌‌برداری،تخلیه منافذ پوست و … انجام می‌شود. این روش زیر نظر متخصص پوست در کلینیک صدف اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240827 – 031 تماس حاصل فرمایید.
مزایای فیشیال
با یک جلسه به چند هدف درمانی و مراقبتی پوست خواهید رسید.
پاکسازی پوست از آلودگی‌های محیطی و رادیکال‌های آزاد
ماساژ صورت موجب ایجاد حس آرامش و رها شدن از استرس می‌شود.
جوانسازی، کاهش چین و چروک‌ها، شادابی و درخشان شدن پوست
برطرف کردن آسیب‌های پوستی و بهبود گردش خون
رفع جوش‌های سرسیاه، سرسفید و منافذ باز
لیفت و سفت شدن پوست
درمان گودی، سیاهی و پف زیر چشم
صاف و یک دست شدن رنگ پوست
فیشیال صورت برای کمک به سم‌زدایی پوست
پوست شما نیاز دارد تا از ضایعات و سمومی که روی آن تجمع می‌کنند رها و پاکسازی شود و اگر این کار به درستی انجام نشود منجر به جوش‌های پوستی خواهد شد. به همین دلیل، سم‌زدایی پوست لازم است. علاوه بر اینکه پوست صورت خود را هر روز پاکسازی و تمیز می‌کنید، باید آن را سم زدایی نیز بکنید. درمانگر فیشیال از موادی مانند کرم‌های آنتی اکسیدان، نمک دریا، عصاره‌های گیاهی و روغن‌های مختلف برای تمیز و درخشان کردن پوست‌ استفاده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *