• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

فیلر بینی گوشتی چیست؟

فیلر بینی گوشتی چیست؛ رویکردی اصلاحی برای بهبود فرم و رفع نواقص ساختاری بینی

همگی می‌خواهیم چهره‌ای جذاب و زیبا داشته باشیم. یکی از مهم‌ترین اجزای تاثیرگذار در زیبایی صورت، بینی ماست. بسیاری از ما احتمالاً نواقصی در کانتور بینی داریم و نمی‌توانیم هر روز ساعت‌ها برای آرایش و گریم وقت بگذاریم. از طرفی بسیاری از افراد از جراحی بینی واهمه دارند. هرچند با پیشرفت علم زیبایی و پزشکی، می‌توان با روش‌های مختلفی اصلاح فرم بینی را انجام داد و فیلر یکی از آن‌هاست؛ اما ممکن است این سؤال در ذهنتان ایجاد شود که فیلر بینی گوشتی چیست و آیا اصلاً فیلر بینی روش مناسبی برای بینی‌های گوشتی هست یا خیر؟

فیلر بینی گوشتی چیست؟

فیلر بینی گوشتی چیست؟

فیلرهای بینی گوشتی همان تزریق پرکننده‌ها به‌صورت مناسب در بینی‌های گوشتی است. اگرچه در شرایطی که بینی گوشتی بیش‌ازحد بزرگ باشد معمولاً این روش چنگی به دل نمی‌زند و نتایج خارق‌العاده‌ای ایجاد نمی‌کند بسیاری از افراد با بینی گوشتی مشکل چندانی در ظاهر بینی خود ندارند

رینوپلاستی غیرجراحی یا فیلر بینی چیست؟

در پاسخ به این پرسش که فیلر بینی چیست باید بگوییم رینوپلاستی غیرجراحی یا فیلر بینی که به آن روش جراحی بینی سریع نیز گفته می‌شود، به معنی تزریق مواد پرکننده در نقاط مشخصی از بینی است که دچار نقص‌هایی است که با کمی فرورفتگی یا برجستگی به‌طور صحیح برطرف می‌شود و دیگر نیازی به انجام جراحی‌های تهاجمی سخت‌تر وجود ندارد.
اگرچه این روش یک روش دائمی نیست و بعد از مدتی نیاز به شارژ مجدد دارد ولی به دلیل دوران نقاهت کوتاه، امکان تغییر نتایج، هزینه کمتر و … در حال حاضر بسیار محبوب شده است. این روش بخصوص برای افرادی که به دنبال صاف کردن برجستگی‌های بینی مثل قوز بینی خود هستند یا می‌خواهند بینی آن‌ها زاویه کمتری داشته باشد، اما برای انجام راه حل دائمی آن یعنی رینوپلاستی یا جراحی بینی آمادگی لازم را ندارند یا نگران خطرات، عوارض و زمان بهبودی در جراحی بینی سنتی هستند، بسیار ایده‌آل است.
قطعاً تزریق سوزن نسبت به چاقوی جراحی برای اصلاح فرم بینی پیچیدگی‌ها و سختی‌های کمتری دارد، اما این به این معنی نیست که روش‌های فیلر می‌تواند کاملاً بی‌خطر باشد و حتی همین روش‌های ساده اگر به دست افراد غیرمتخصص یا با مواد بی‌کیفیت انجام شود می‌تواند خطرات مختلفی مانند خونریزی، عفونت و … را ایجاد نماید.

آیا فیلر بینی خوبه؟

در پاسخ به سؤال آیا فیلر بینی خوبه باید بگوییم قطعاً یکی از بهترین روش‌های اصلاح فرم بینی می‌باشد که تاکنون ابداع شده است. اگرچه در پاسخ به سؤال فیلر بینی گوشتی چیست گفتیم همه افراد دارای بینی گوشتی نمی‌توانند زیاد از این روش بهره‌مند شوند ولی اکثر افراد دارای بینی‌های استخوانی می‌توانند به‌خوبی با این روش بدون درد و ناراحتی‌های ناشی از جراحی، بینی خود را اصلاح کنند.
همان‌طور هم که اشاره کردیم حتی بینی‌های گوشتی اگر به‌درستی برایشان فیلر تزریق شود با ایجاد خطای دید می‌توان آن را کوچک‌تر و زیباتر نشان داد؛ بنابراین به‌طورکلی فیلر بینی خوبه؟ به‌شرط اینکه توسط متخصصی ماهر و باتجربه، با مواد با کیفیت بالا، در مراکز تخصصی زیبایی مجهز مانند مرکز ما انجام شود.

 

 تفاوت فیلرهای بینی استخوانی با فیلر بینی گوشتی چیست؟

در پاسخ به اینکه تفاوت فیلرهای بینی استخوانی با فیلر بینی گوشتی چیست باید گفت انجام پرکننده‌های زیرپوستی به نام فیلر برای دماغ‌های استخوانی می‌تواند نتایج شگفت‌آوری داشته باشد؛ زیرا اساساً هدف ترکیبات مختلف موجود در آن‌ها مانند اسید هیالورونیک، حجم دهی است؛ بنابراین اگر پزشک مهارت کافی برای انجام این کار را داشته باشد و در نقاط صحیح فیلر را تزریق کند، فرم بینی‌های استخوانی بخصوص بینی‌هایی که دارای قوز یا افتادگی در نوک بینی هستند به‌خوبی اصلاح خواهد شد.
اما در مورد بینی‌های گوشتی  با تزریق درست فیلر در برخی نقاط نوعی خطای دید ایجاد کند تا بینی خوش‌فرم‌تر و کوچک‌تر به نظر برسد که برای بینی‌های گوشتی بیش‌ازحد بزرگ کارساز نیست و نمی‌تواند نتایجی مانند جراحی را برای این افراد ایجاد کند.

فیلرهای بینی بیشتر برای اصلاح چه قسمت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

رینوپلاستی غیرجراحی معمولاً پل، نوک و دو طرف بینی شما را برای اصلاح هدف قرار می‌دهد. معمولاً از تزریق فیلرها برای اصلاح موارد زیر استفاده می‌شود:

برآمدگی‌های کوچک در بینی را صاف می‌کند.

 نوک بینی را برجسته‌تر می‌کند.

 به بینی استخوانی حجم مناسب می‌دهد.

 نوک بینی را کشیده‌تر می‌کند.

با ایجاد خطای دید بینی‌های گوشتی را کوچک‌تر و قلمی‌تر نشان می‌دهد.

افتادگی نوک بینی را که ممکن است بر اثر افزایش سن ایجاد شده باشد بهبود می‌دهد.

علاوه بر این، اگر برآمدگی خفیف روی پل بینی به‌عنوان قوز بینی وجود داشته باشد، فیلر مناسب می‌تواند آن را استتار کرده و کانتور نیمرخ بینی را به‌خوبی صاف و زیبا کند؛ اما اگر می‌خواهید تغییرات اساسی در اندازه بینی شما داده شود یا قوز بیش‌ازحد باشد، فیلر نمی‌تواند نتایج مناسبی ایجاد کند و بهتر است در صورت امکان، جراحی انجام شود.

مزایای فیلرهای بینی نسبت به جراحی سنتی

حال قصد داریم شرح دهیم مزایای فیلر بینی گوشتی چیست:

 رینوپلاستی غیرجراحی به شما این امکان را می‌دهد که از بیهوشی عمومی استفاده نکنید.

 بهبودی بعدازآن سریع خواهد بود.

 پس از انجام این روش می‌توانید در همان روز یا روز بعد بسته به شرایط خودتان به سر کار و فعالیت‌های معمول خود بازگردید.

 نتایج این روش دائمی نیستند، بنابراین اگر از نتیجه راضی نبودید، فقط یک دوره شش ماهه یا کمی بیشتر باید آن را تحمل کنید.

 هزینه فیلر بسیار کمتر از جراحی بینی سنتی است.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *