• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

فیلر زاویه فک طبیعی

فیلر زاویه فک طبیعی چیست؟

فیلر فک یک فرآیند زیبایی کم تهاجم و شامل تزریق فیلر در نواحی خاصی از صورت است تا ساختار آن با افزودن حجم به صورت بهبود یابد. پرکننده‌‌های مورد استفاده معمولا بر پایه هیالورونیک اسید (Juvederm Voluma یا Volux)، هیدروکسی آپاتیت کلسیم (Radiesse) و پلی-L-لاکتیک اسید (Sculptra) هستند و ساختار و غلظت مواد در هر کدام بسته به استفاده‌ای که قرار است از آنها بشود، متغیر است. این روش به تقویت ویژگی‌های صورت مانند خط فک طبیعی و چانه برای داشتن ظاهری بهتر کمک می‌کند.

ماندگاری ژل زاویه فک طبیعی

فیلر فک نسبت به فیلر در سایر نواحی صورت شما ماندگاری بیشتری دارد، زیرا ناحیه‌ای از صورت است که در تغییر حالات صورت نقش زیادی ندارد. (هرچه یک ناحیه بیشتر حرکت کند، فیلر سریع‌تر جذب می‌شود.) به طور متوسط، پرکننده خط فک حدود یک سال دوام می‌آورد، اما این مدت زمان بسته به آناتومی شما و مقدار فیلر مصرفی می‌تواند کمی کوتاه‌تر یا طولانی‌تر باشد. نتایج فیلر همچنین می‌تواند به محصولی که استفاده می‌شود بستگی داشته باشد،

پس از تزریق زاویه فک طبیعی چه اتفاقی می‌افتد؟

ممکن است داغی و حساسیت کوتاه مدت، کبودی یا تورم خفیف، قرمزی و توده‌های موقتی را در ناحیه تزریق فیلر، زیر پوست خود احساس کنید. در صورت نیاز از کمپرس یخ استفاده کنید و به مدت ۲۴ ساعت از ورزش‌کردن یا نوشیدن الکل خودداری کنید؛ زیرا این کار می‌تواند کبودی را تشدید کند. عوارض جانبی معمولا در عرض ۴۸ ساعت برطرف می‌شود.

آیا پرکننده های زاویه فک طبیعی ایمن هستند؟

تزریق فیلر فک به عنوان جایگزینی ایمن برای جراحی پلاستیک ارائه شده است. متخصصان حرفه‌ای و با تجربه در زمینه استفاده از فیلرهای پوستی اموزش دیده‌اند و تمام اقدامات احتیاطی لازم را برای اطمینان از ایمن بودن این روش انجام می‌دهند. علاوه بر این، اگر از محصولات باکیفیت و معتبر استفاده شود، می‌توانید مطمئن باشید که درمان شما با بالاترین کیفیت و ریسکی معادل صفر انجام خواهد شد. در نتیجه انجام چنین فرآیندی توسط یک پزشک ماهر، یک زاویه فک طبیعی با ماندگاری طولانی مدت خواهید داشت؛ ظاهری جوان‌تر با کمترین خطر یا ناراحتی.

کاندید نامناسب فیلرهای زاویه طبیعی فک

اگر هر یک از موارد پایین را در خود می‌بینید، نباید به سراغ تزریق زاویه فک طبیعی بروید:

  • تبخال
  • بیماری‌های بافت همبند مانند لوپوس یا اسکلرودرمی
  • عفونت
  • دیابت کنترل‌نشده

کاندیدای ایده آل برای زاویه فک طبیعی

فیلر خط فک برای هرکسی که خواهان ظاهری کشیده یا زاویه‌دار (سفت و مشخص) در قسمت پایین صورت خود است، مناسب خواهد بود. فیلر برای افرادی که در طول سال‌ها بخشی از حجم صورت خود را در امتداد خط فک یا چانه از دست داده‌اند ایده‌آل است.

برای افرادی که در قسمت پایین صورت خود سنگینی یا شلی دارند، درمان‌های دیگری نیز وجود دارد؛ گاهی بوتاکس و پروفایلو می‌توانند این افتادگی‌ها را تا حد معقولی جبران کنند.   

عوارض جانبی تزریق فیلر زاویه فک طبیعی

مانند هر عمل زیبایی، تزریق فیلر هم می‌تواند با برخی عوارض جانبی همراه باشد. اینها ممکن است شامل قرمزی، تورم، کبودی یا حساسیت در اطراف محل تزریق باشند. اکثر این عوارض جانبی باید طی چند روز تا چند هفته پس از درمان برطرف شوند. در موارد نادر، واکنش‌های آلرژیک یا عفونت ممکن است رخ دهد. اگر بعد از تزریق علائم بی‌توقف یا نگران‌کننده‌ای را تجربه کردید، ضروری است که فورا با پزشک‌تان برای ارزیابی و مراقبت بیشتر تماس بگیرید.

قبل از انجام درمان در مورد تمام خطرات احتمالی با پزشک صحبت کنید تا بفهمید از روش خود به طور کامل چه انتظاری دارید.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

زاویه سازی فک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *