• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

فیلر زیر چشم در چه مواردی کاربرد دارد

درمان سیاهی زیر چشم

با این که گاهی اوقات لکه های تیره زیر چشم ها می توانند در اثر خستگی، آلرژی و کم آبی بدن باشند، اما معمولا در اثر بالا رفتن سن ایجاد می شوند. هر چه سن شما بالاتر می رود، بدن شما سلول های پوستی کمتری تولید می کند، به همین دلیل پوست زیر چشم ها باریک تر خواهند شد. همچنین چربی و کلاژنی که منجر به شکل ارتجاعی پوست می شود را از دست خواهید داد. در نتیجه رگ های خونی زیر پوست شما بیشتر دیده خواهند شد و لکه های دایره مانند و تیره در اطراف چشم ها پدیدار می شوند.

اسید هیالورونیک را می توان به ناحیه زیر چشم ها تزریق کرد تا حجم پوست و سلول های آن در این ناحیه را افزایش داد. با این کار یک لایه جدید بین رگ های خونی و چشم های شما به وجود می آید که در نتیجه شکل گیری آن، دیگر شاهد لکه های سیاه رنگ این ناحیه نخواهیم بود.

درمان چروک زیر چشم

از اسید هیالورونیک می توان در ترکیب با دیگر روش های درمانی نیز استفاده کرد تا به کمک آن ها بتوان چین و چروک های ناحیه چشم را کاهش داد. با بالا رفتن سن و سال افراد، تولید کلاژن، چربی و ایلاستین توسط بدن کاهش می یابد که در نتیجه آن چین و چروک در زیر چشم ها ایجاد می شود و پوست این ناحیه از صورت قابلیت ارتجاعی خود را از دست خواهد داد. اسید هیالورونیک با ترمیم حجم پوستی زیر چشم ها می تواند به صورت موقت خطوط ریز و چین و چروک ها را از بین ببرد.

سیاهی زیر چشم

فیلر های زیر چشم چه چیزی را درمان نمی کنند؟

رنگ دانه های روی پوست

در برخی موارد، دایره های تیره رنگ زیر پوست در اثر رنگدانه های پوستی ایجاد می شوند و کاهش حجم زیر پوست تاثیری در این موضوع ندارد. فیلر ها نمی توانند مشکل رنگ دانه های بیش از حد را حل کنند.

چین و چروک های جدید

در حالی که فیلر ها معمولا در درمان چین و چروک مورد استفاده قرار می گیرند، اما نمی توانند به خوبی از شکل گیری خطوط جدید روی پوست جلوگیری کنند.

بسته به شرایط خاص، محصولات مبتنی بر بوتولینیوم نظیر بوتاکس، دیسپورت و زئومین می توانند تاثیر بهتری در این زمینه داشته باشند.

مواد تشکیل دهنده فیلر زیر چشم

فیلرهای زیر چشم از اسید هیالورونیک ساخته شده اند، این اسید به طور معمول در پوست یافت می شود و با بالا رفتن سن به طور طبیعی پوست مقداری از این مواد مفید را از دست می دهد.

با از دست رفتن این مواد، گودی زیر چشم و سیاهی زیر چشم ایجاد می شود که براى فرد ممکن است خوشایند نباشد. مزیت استفاده از اسید هیالورونیک به عنوان یک فیلر این است که به جذب بیشتر آب کمک می کند که این مساله می تواند تا حدودی به کاهش سیاهی زیر چشم کمک کند.

آیا استفاده از فیلر  چشم  خطر دارد؟

دکتر معصومه مجیدزاده براى پاسخ به این سوال این گونه عنوان داشت که: خیر، فیلر های چشم تا زمانی که به دست یک متخصص با تجربه انجام شوند، ایمن هستند.

براى انجام این کار حتما در مورد متخصص تحقیق کنید، بررسی کنید که آنها گواهى تخصصى مناسب را داشته باشند و مطمئن شوید که تجربه کافى و مجوز انجام کارهاى زیبایى را داشته باشند.

این که تزریق کننده فردى حرفه اى و با تجربه باشد از اهمیت بسیارى برخوردار است، این بدان معناست که تزریق کننده باید آناتومی را به خوبی درک کند، خطرات این روش را بداند و آموزش هاى مناسب براى ارائه یک نتیجه طبیعى را دیده باشد.

مقایسه عملکرد کرم رفع گودی زیر چشم و فیلر

دکتر معصومه مجیدزاده معتقد است که در حالی که برخی از محصولات موضعی به هم سطح کردن و یا پر کردن حفره هاى زیر چشم کمک می کنند، ولى باید در نظر داشت که این محصولات فقط براى چند ساعت دوام می آورند. مسلما تزریق ژل ها برای مدت طولانی ترى در حفره هاى زیر چشم دوام مى آورند.

اسید هیالورونیک مهمترین عنصر برای از بین بردن هاله های تیره ى زیر چشم است. این اسید به طور طبیعی در بافت و غضروف بدن وجود دارد، بنابراین ماده اى که تزریق مى کنید براى بدن مضر نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *