• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

فیلر لب چیست و چه مزایا و عوارضی دارد؟

نکات مهمی در مورد تزریق ژل‌ یا فیلر به لب 

• فیلر لب چیست تزریق ژل لب یا تزریق فیلر لب فقط حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد. در مورد لب این عمل بعد از تزریق بی حسی موضعی انجام می‌شود چون تزریق ژل در لب بدون بی حسی بسیار دردناک است. اگر به لیدوکایین حساسیت دارید حتماً به پزشکتان گوشزد کنید.

• نتیجه تزریق ژل‌های اسید هیالورونیک بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است البته لب‌ها بعد از تزریق معمولاً ورم دارند و برای رسیدن به فرم ایده‌آل یک تا دو هفته زمان لازم است.

 

• معمولاً بعد از تزریق ژل‌های هیالورونیک به استراحت نیازی نیست یعنی شما می‌توانید بلافاصله بعد از تزریق به سرکار و زندگی روزانه خود بازگردید. در مورد ژل‌های هیالورونیک به ندرت کبودی ایجاد می‌شود در صورت کبودی معمولا” طی یک تا هفت روز مرتفع می‌شود.

 

• بهتر است هفت روز قبل از تزریق از مصرف فرآورده‌هایی که انعقاد خون را به تاخیر می‌اندازند یا به اصطلاح خون را رقیق می‌کنند مانند آسپیرین و داروهای مثل بروفن و ژلوفن خودداری نمایید تا از احتمال خون‌مردگی یا خونریزی محل تزریق کاسته شود. در صورتی که وارفارین مصرف می‌نمایید حتماً با پزشک‌تان درمیان بگذارید.

بعد از تزریق ژل هیالورونیک نیازی به استراحت کردن نیست ولی از مصرف داروهایی که خون را رقیق می‌کنند باید خودداری کرد.

• عدم تقارن لب‌ها و وجود توده در لب بعد از تزریق طبیعی بوده و طی یک یا دو هفته از بین می‌ر‌ود. بهتر است تا چند روز از لمس و دستکاری محل تزریق خودداری کنید.

فیلر لب چیست و چه مزایا و عوارضی دارد؟

مزایای تزریق فیلر لب

قبل از تزریق فیلر بر لب بتدا لب را با مواد ضد میکروبی کاملا ضد عفونی میکنند و بعد لب را بی حسی موضعی میکنند تا در تزریق فیلر ،مراجع هیچ دردی را احساس نکند روش تزریق فیلر،روشی بدون درد میباشد وروشی آسان و سریع است که کمترین زمان را به خود اختصاص داده است تزریق فیلر هیچ دوره نقاهتی را برای بیمار به همراه ندارد از همین رو سبب رضایت همه قرار گرفته است.

 

تزریق فیلر به دلیل وجود هیالورونیک ماندگاری بسیاری نسبت به سایر روش ها دارد وتزریق فیلر بر لب،عاری از هرگونه آلرژی و عفونت برای شخص میباشد.

 

تزریق فیلر بر لب سریع ترین روشی است که سریع ترین نتیجه را نشان میدهد درهمین خصوص مزایای زیای نسبت به بقیه روش ها به خود اختصاص داده است.از دیگر فواید تزریق فیلر بر لب را میتوان به این مورد اشاره کرد،که هرگاه متقاضی بعد از تزریق فیلر بر لب از حجیم کردن لب های خود به هر دلیلی پشیمان شد و خواست لبان خود را به حالت اول بازگرداند ،تزریق فیلر این امکان را به او میدهد که فیلر را تخلیه کند و به راحتی و بدون هیچ مشکلی قابل حل و تصحیح برایش باشد.

 

تزریق فیلر، ظاهری صد در صد طبیعی برای لب ایجاد میکند به گونه ای نشان میدهد که انگار لب مادر زادی همین قدر خوش فرم و حجیم بوده است و به هیچ وجع برای هیچکس احتمال تشخیص نمیگذارد.تزریق فیلر طبیعی ترین ظاهر را برای افراد ایجاد میکند،همه افراد هم به دنبال راهی برای طبیعی نشان دادن زیبایی های خود میباشند به همین رو تزریق فیلر را برای لبان خود انتخاب میکنند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *