• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

قطع ریزش موی سر با مزوتراپی مو

دلایل ریزش مو

آلوپسی یا ریزش مو یکی از عوارضی است که سبب کاهش حجم موی سر و بدن می شود. ریزش مو ممکن است دوره ای از زندگی هر فرد را تحت تأثیر قرار دهد. مزوتراپی مو الگوی ریزش مو برای هر شخص متفاوت می باشد.

کچلی، کم پشتی شدید یا نبود مو در یک بخشی از سر یا بدن است. ممکن است در بخشی که دچار کم پشتی شده است به طور کل مو رشد نکند. اما بهتر است بدانید که ریزش مو، موهای نازک و شکننده و گاهی تاسی سر به وسیله مزوتراپی مو قابل درمان می باشد. بیش تر مشکلاتی که برای موها به وجود می آید به دلیل تغذیه نامناسب و سبک زندگی اشتباه می باشد.

قطع ریزش موی سر با مزوتراپی مو

مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو با نام های مزوپلاستی یا مزوهیر نیز شناخته می شود. این شامل تزریق مستقیم داروها به پوست سر است. در واقع تزریق مزوتراپی با اثر گذاری بر روی اپیدرم، بافت همبند پوستی، گردش خون و سیستم ایمنی و حسی عصبی کار می کند.
مزوتراپی یک درمان جایگزین می باشد که به درمان تاسی در زنان و مردان می پردازد. مزوتراپی موجب کاهش ریزش مو، افزایش رشد مو شده و روند تاسی را کند می کند.

در مزوتراپی مو ویتامین ها و سایر موادی که بدن برای بازسازی موی سر به آنها احتیاج دارد به پوست سر تزریق می شود. این تزریق بنا به تشخیص پزشک می تواند در سایر نقاط بدن نیز انجام گیرد.

افزایش استحکام مو و احیا کردن فولیکول های مو موجب افزایش حجم موها، ضخامت، بلندی، سلامت و کیفیت موها شده و این اصل تنها با مزوتراپی مو امکان پذیر می باشد.

مزوتراپی مو در مقایسه با سایر روش های درمانی مو قوی تر عمل می کند. این روش کمک می کند تا موهایی که بر اثر اختلالات هورمونی از بین رفته و یا سست شده اند به سرعت و با استحکام بیش تر بازگردند.

مزوتراپی برای ریزش مو چگونه کار می کند؟

این روش به صورت غیر تهاجمی انجام می شود که در طی پروسه درمانی آن حجم و درخشندگی موهای نازک بازگردانده می شود. در طی انجام این روش زیبایی ماده مزوتراپی که شامل اسیدهای آمینه ، ویتامین ها و غیره است در لایه اپیرمی پوست تزریق می شود.

در واقع مزوتراپی باعث می شود که  بیشتر مشکلات ریزش مو رفع شود و خون به درستی گردش پیدا کند. این مشکلات اغلب  به دلیل مشکلات هورمونی در اطراف فولیکول‌های مو مانند DHT، کمبود مواد مغذی رخ می دهد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *