• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر تاتو با دستگاه کیوسوئیچ؛ جدیدترین روش برای ریمو تاتو

تاتو همانقدر که می‌تواند برای افراد جذاب باشد، احتمال دارد پس از گذشت مدتی آنها را دلزده نماید و مایل به راهکاری برای ریمو تاتو باشند. لیزر تاتو با دستگاه کیوسوئیچ از تازه‌ترین رویکردها برای ریمو تاتوهای نامطلوب است. ضروری است برای پاک کردن تاتو با لیزر در لاهیجان به شیوه تخصصی به یک مرکز معتبر و یک متخصص مراجعه نمایید تا دچار عوارض جانبی نگردید.
تاتو به نقش و نگارهایی گفته می‌شود که با جوهرها و دستگاه خاصی بر روی قسمت‌های مختلف صورت و بدن توسط هنرمندان در این زمینه زده می‌شود؛ اما بسیاری از افراد به دلایل مختلف مانند عدم رضایت از نتیجه کار و یا خسته شدن از نقوش ایجاد شده در گذشته دوست دارند آن را از بین ببرند.
روش‌های مختلفی برای از بین بردن تاتو بدن وجود دارد؛ اما یکی از روش‌های کارآمد و مؤثر استفاده از لیزر تاتو با دستگاه کیوسوئیچ است. در این دستگاه از انرژی نوری با پالس‌های قوی برای از بین بردن تاتو استفاده می‌شود.

لیزر تاتو با دستگاه کیوسوئیچ چه تفاوتی با روش‌های دیگر دارد؟

پاک کردن تاتو با این نوع لیزر یکی از گزینه‌های واقعی و کاربردی برای پاک کردن ایمن تاتوهای ناخواسته بدون ایجاد جای زخم و مشکلات خاص ناشی از سایر روش‌های پاک کردن تاتو بدن است.
در قدیم، گزینه اصلی برای برداشتن تاتو، برداشتن آن به کمک جراحی بود که هزینه زیادی دارد و به جای تاتوی برداشته شده (بسته به‌اندازه تاتو) جای زخم بزرگی بر جای می‌گذارد.

لیزر تاتو با دستگاه کیوسوئیچ
از دهه 70 و 80 میلادی، بیماران شروع به لیزر درمانی برای از بین بردن تاتوهای خود با لیزر CO2 کردند. برخلاف سیستم‌های مدرن پاک کردن خالکوبی، لیزر CO2 نیز بخصوص اگر توسط افراد نابلد انجام شود، باعث ایجاد اسکار بزرگ در جای تاتو می‌شود. این روش لیزر بااینکه جوهرهای تاتو را به‌خوبی از بین می‌برد، باعث آسیب بیش‌ازحد به پوست می‌شود.
در دهه‌های اخیر نیز روش‌های جایگزین اضافی که روش‌های مناسبی برای حذف تاتو نیستند و در مراکز غیر معتبر انجام می‌شوند، به طرز نگران‌کننده‌ای محبوب شده‌اند.
به‌عنوان‌مثال روش تزریقی برای پاک کردن تاتو که در آن اسیدها و سایر محلول‌ها با سوزن به‌صورت شبکه‌ای به ناحیه تاتو تزریق می‌شوند، اغلب باعث ایجاد زخم‌های گسترده و نازیبایی در پوست خواهند شد و به‌طور کامل نیز نمی‌توانند نقوش ایجاد شده را مانند لیزر تاتو با دستگاه کیوسوئیچ از بین ببرند.

لیزر تاتو با دستگاه کیوسوئیچ چه مزایایی دارد؟‌

استفاده از این روش برای از بین بردن جوهرهای تاتو احتمال بروز عوارض را بسیار کم می‌کند و نتایج مطلوب‌تری نسبت به سایر روش‌ها برایتان ایجاد خواهد کرد؛ زیرا استفاده از روش‌هایی مانند سرما درمانی، الکترو سرجری، روش‌های تخریبی مانند سایش پوست با درم ابریژن، ظاهر زیبایی را در پوست ایجاد نمی‌کند؛ اما لیزر تاتو با کیوسوئیچ علاوه بر پاک کردن جوهر تاتو این عوارض را نیز ایجاد نخواهد کرد.
استفاده از لیزر تاتو دست و سایر نقاط بدن همچنین برای از بین بردن لک‌های پوستی نیز بسیار مؤثر است. رفع خال‌های تیره رنگ مادرزادی از مزایای دیگر استفاده از این دستگاه می‌باشد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *