• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر موهای زائد، روشی عالی برای از بین بردن موهای زائد

لیزر موهای زائد، روشی عالی برای از بین بردن موهای زائد

یکی از بهترین و راحت ترین راه‌ها برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن شما، لیزر موهای زائد است. به کمک لیزر، موهای ناخواسته شما می ریزند و پوستی صاف و نرم خواهید داشت.

اگر بخواهیم لیزر را با روش‌های دیگر حذف موهای زائد مثل اپیلاسیون، استفاده از کرم‌های موبر، شیو با تیغ، الکترولیز و… مقایسه کنیم، انصافا باید بگوییم که از بین بردن موهای زائد با روش لیزر، بسیار موثرتر و دائمی تر است و برای مدت زمان طولانی، شما را از وجود موهای زائد خلاص می کند.

در این نوشته می خواهیم درباره لیزر موهای زائد و نکات مهم این روش با شما صحبت کنیم و خوشحال می شویم که تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

چرا لیزر موهای زائد، یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد است؟

اگر نگاهی دقیق به روش‌های مختلف لیزر موهای زائد بیندازید، متوجه می شوید که هرکدام از این روش‌ها، معایب خاص خودشان را دارند. مثلا در روش از بین بردن موهای زائد با وکس و موم، اولاً درد زیادی را متحمل می شوید، ضمنا پوست شما تحریک می شود و شاهد قرمز شدن و خارش پوستتان خواهید بود.

در روش اصلاح موهای زائد با ژیلت، درست است که سریع موهای زائد را اصلاح می کنید، اما این موهای زائد به همان سرعت رشد می کنند و تارهای موهای شما را کلفت و ضخیم می کنند.

از بین بردن موهای زائد با کرم های موبر هم اولا بوی ناخوشایندی دارد و دوما هیچ تاثیری روی سرعت رشد موهای زائد ندارد و از فردای همان روز، دوباره شاهد رشد سریع موهای زائد صورت و بدنتان خواهید بود.

اما در روش لیزر موهای زائد، ریشه موهای شما ازبین میرود و تا هفته‌ها، خبری از رویش موها نیست. اگر تمام جلسات لیزر را بگذرانید، دیگر شاهد رویش موهای زائد نیستید و می توانید با خیال راحت لباسهای باز بپوشید و از نداشتن موهای سیاه روی پوست بدنتان کیف کنید. لیزر موهای زائد، باعث می شود احساس زیبایی و تمیزی بیشتری کنید؛ زیرا نیازی نیست نگران چیزی باشید و خجالت بکشید.

دوست دارید برای همیشه با تیغ، وکس و موم خداحافظی کنید؟

برای لیزر موهای زائد خود در کلینیک به نگار اقدام کنید و خیلی راحت و با هزینه مناسب، از شر موهای زائد صورت و بدنتان خلاص شوید.

 

لیزر موهای زائد به چه روشی انجام می شود؟

برای توضیح روش انجام لیزر موهای زائد باید گفت که لیزر، یک پرتوی نور قدرتمند با انرژی بالا است که بسیار متمرکز است. انرژی لیزر به قدری زیاد است که از آن برای اهداف بهداشتی و زیبایی استفاده می شود. مثلا از لیزر برای از بین بردن موهای زائد، از بین بردن جای جوش و لک و… استفاده می شود.

در روش انجام لیزر موهای زائد، یک دسته پرتوی لیزر با طول موج مشخص به پوست شما تابیده می شود. این دسته لیزر قدرتمند، به ریشه موهای شما، فولیکول مو و ملانین رنگدانه موی شما برخورد می کند.

وقتی این انرژی قدرتمند به ریشه موهای شما برخورد می کند، آنها را تخریب میکند و موهای زائد را از ریشه قطع می کند. البته باید بدانید که در روش انجام لیزر موهای زائد ، هیچ آسیبی به پوست شما وارد نمی شود و سلامتی شما به خطر نمی افتد.

مهم ترین هدف در روش انجام لیزر موهای زائد این است که لیزر توسط رنگدانه مو جذب شود، نه توسط رنگدانه پوست؛ زیرا وقتی لیزر به فولیکول مو برسد می تواند آن را از بین ببرد.

به دلیل حساسیت روش لیزر موهای زائد و برای جلوگیری از آسیب دیدن بافت پوست، به شما توصیه می کنیم که این کار را پیش افراد متخصص و باتجربه انجام دهید تا بتوانند لیزر موهای زائد شما را با روشی عالی و مطمئن انجام دهند.

شما باید از دستگاه های مطمئن برای لیزر استفاده کنید تا سلامتی و زیبایی پوست شما به خطر نیفتد. متخصصان و پزشکان کلینیک به نگار می توانند در این زمینه به شما مشاوره رایگان بدهند تا بتوانید لیزر موهای زائد را با اطمینان خاطر انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *