• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر موهای زائد بازو

در طی سال‌های گذشته لیزر مو زائد به دلیل سرعت زیاد و دائمی بودن آن، محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده است. زیرا اکثرا افراد وقت کمی برای اصلاح دارند و به دنبال یک راه حل سریع و دائمی هستند. برای خانم ها و آقایانی که به فکر موهای کمتر و بازوهایی زیبا و بدون مو هستند، لیزر موهای زائد می تواند برای آن‌ها بسیار مفید باشد.

لیزر موهای زائد بازو

مزایای لیزر موهای زائد بازو

دلیل محبوبیت بسیار زیاد لیزر مو این است که باعث از بین رفتن فولیکول‌های موجود در ریشه مو می شود،این در حالی است که اصلاح کردن(بوسیله تیغ و…) فقط موهای روی پوست را از بین می برد. به همین دلیل موها همیشه به سرعت رشد می کنند و در زیر سطح پوست همواره عامل‌های رشد مو وجود دارند. اما پس از اولین لیزر درمانی، دیگر نیاز به تراشیدن بازوها یا زیر بغل ندارید.

علاوه بر این، استفاده از تیغ، مشکلاتی مانند بریدگی و احساس سوزش، به وجود آمدن کیست‌ها و موهایی که به داخل بدن برمیگردند و باعث ایجاد عفونت در آن ناحیه می‌شوند و …. ایجاد می‌کند. لیزر موهای زائد راحت انجام می شود و برای افرادی که زندگی پرمشغله‌ای دارند یا افرادی که می‌خواهند از شر اصلاح با تیغ خلاص شوند گزینه‌ی بسیار مناسبی است. از همه مهمتر، لیزر مو نتایج طولانی مدت دارد و ممکن است برای مدت زیادی( و یا حتی دائم) دغدغه‌ی موهای زائد را نداشته باشید.

از مهمترین مزایای لیزر موهای زائد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. کمترین عوارض جانبی را دارد

۲. بسیار سریع و آسان انجام می‌شود

۳. دیگر نیاز به تراشیدن موها نیست

۴. درمان به صورت دوره‌ای و منظم

چه کسانی برای لیزر موهای زائد بازو گزینه مناسبی هستند؟

افرادی که موهایشان تیره است، گزینه‌های بسیار خوبی برای لیزر موهای زائد هستند. هر کسی که احساس می‌کند موهای زائد رو بازو را باید حذف کند، باید از این روش بهره ببرد و از انجام این پیشرفت بهره مند شود. افرادی که می خواهند به بهترین نتیجه ممکن برسند باید چندین جلسه درمانی را پشت سر بگذارند.

نحوه آماده شدن برای لیزر مو بازو

جهت آماده شدن برای از بین بردن موهای زائد با لیزر ، باید از داروهایی که می توانند حساسیت پوستی شما را افزایش دهند خودداری کنید. تا حد امکان سعی کنید داروهای مصرفی خود را با متخصص در میان بگذارید. بازوهای فرد به طور کلی در معرض نور خورشید قرار می گیرند، بنابراین پوشیدن پیراهن‌های آستین بلند و استفاده از کرم‌های ضد آفتاب قبل و در طی مراحل درمان ضروری است. به خصوص پس از درمان باید چند روز از بازوهای خود برای جلوگیری از بروز مشکلات، محافظت کنید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد بازو

لیزر مو با از بین بردن فولیکول های مو کار می کند. در این عمل، انرژی از طریق موهایی که در زمان درمان در فولیکول ها وجود دارد، عبور می کند. از رشته های مو، انرژی به صورت گرما به فولیکول ها منتقل می شود. موهای بدن معمولا به صورت چرخه ای با چندین مرحله رشد می کنند. در هر دوره لیزر مو، موهای موجود مو را بخار می کند. موهایی که در مرحله استراحت قرار دارند در فولیکول نیستند و بنابراین باید در دوره های بعدی درمان شوند.

کل چرخه رشد مو طی چند هفته اتفاق می افتد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *