• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر موهای زائد بازو

لیزر موهای زائد بازو چه روشی است؟

لیزر موهای زائد بازو یکی از ورش هایی است که می تواند باعث کاهش موهای زائد بازو شود. نکته ای که باید در این خصوص در نظر بگیرید این است که از طریق لیزر فولیکول های موجود در ریشه مو به راحتی از بین می رود. این مورد باعث می شود تا دیگر موی زائدی نیز رشد نکند و شما نیز باید به این مورد توجه داشته باشید. با انجام لیزر موهای زائد بازو باید بدانید که دیگر شما نیازی به تراشیدن موهای بازو و یا حتی زیر بغل خودتان را نیز نخواهید داشت و باید آن را در نظر بگیرید چون از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به آن نیز خالی از لطف نخواهد بود.

مزایای مربوط به لیزرموهای زائد

در خصوص مزایای لیزر موهای زائد بازو می توانیم موارد زیر را در نظر بگیریم: اولین مورد این است که این روش کمترین عوارض جانبی را به خودش اختصاص می دهد. این امر نیز مهم است و از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به آن نیز خالی از لطف نخواهد بود. همچنین این روش سرعت بسیار بالایی را به خودش اختصاص می دهد و در کمترین زمان ممکن نیز انجام می شود. این امرنیز مهم است و از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به آن نیز خالی از لطف نخواهد بود.

 بعد از انجام این روش دیگر شما نیازی به تراشیدن موهای خود ندارید و باید آن را در نظر بگیرید چون از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به آن نیز مهم است. به طور کلی باید در نظر داشته باشید که لیزر موهای زائد بازو را می توانیم جز آن دسته از روش هایی در نظر بگیریم که اگر به صورت دوره ای و منظم انجام شود می تواند نتیجه خوبی را نیز ارائه دهد. این امر نیز مهم است و از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به آن نیز خالی از لطف نخواهد بود.

لیزر موهای زائد بازو

چه افرادی می توانند لیزر موهای زائد بازو را انجام دهند؟

 افراد بسیار زیادی هستند که می توانند لیزر موهای زائد بازو را به انجام برسانند. البته افرادی که باردار هستند به هیچ عنوان نباید این کار را انجام دهند. همچنین باید در نظر داشته باشید که در صورتی که دارویی خاص مصرف می کنید نیز باید در نظر داشته باشید که  نباید به هیچ عنوان از لیزر موهای زائد استفاده کنید. به طور کلی باید بدانید که لیزر موهای زائد مناسب افرادی است که می خواهند به راحتی  از شر موهای زائدی که دارند خلاص شوند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *