• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر موهای زائد در آقایان

چرا آقایان به لیزر موهای زائد مردان رو می آورند؟ انگار همین چند سال پیش بود که استفاده از روش‌های درمانی برای از بین بردن موهای زائد، فقط به خانم‌ها اختصاص داشت. کلینیک‌های پزشکی و متخصصان زیبایی همه توجه خود را به بانوانی معطوف کرده بودند که به عنوان مشتری به آنها مراجعه می‌کردند و در این راستا، فقط و فقط این گروه را از مشتریان را در معرض تبلیغات مربوط به خدماتی مثل اپیلاسیون و از بین بردن موهای زائد به وسیله لیزر قرار می‌دادند.

اما امروزه، وضعیت خیلی تغییر کرده و هر روز تعداد بیشتری از مردان به فکر از بین بردن موهای ناخواسته می‌افتند و می‌خواهند از شر موهای صورت،سینه یا کمر خود خلاص شوند. گاهی اوقات، آقایان به دنبال از بین بردن کامل موهای زائد  نیستند و فقط می‌خواهند ضخامت،سرعت رشد وتراکم مو های بدن خود را کمتر کنند. لیزر برای این افراد هم کارگشاست.

دربسیاری موارد،مردانی که ازدردسرهای روشهای موقت رفع موهای زاید،مثل شیوکردن یااپیلاسیون نظیر :  موهای زیرپوستی،سوزش وخارش هنگام درآمدن مجددموها وجوش وکورک ولک پوست …به ستوه آمده اند؛متقاضی لیزرموی زایدهستند.گاهی اوقات هم عفونت های قارچی ومیکروبی درسطح پوست افرادپرمو، انجام لیزرموی زائدراالزامی می کند.

 

لیزر موهای زائد مردان ورزشکار

لیزر موهای زائد مردان ورزشکار هم روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. به طور مثال، کسانی که بدنسازی کارمی کنندوبه دنبال زیبایی اندام هستند؛ورزشکاران حرفه ای دربسیاری ازرشته های ورزشی مثل دوچرخه‌سواری،کشتی،بوکس،شنا و…. هم از دیگر مراجعه‌کنندگان به کلینیک‌های لیزر درمانی هستند .

جالب است بدانید مردان برای سهولت در اصلاح موهای صورت خود نیز به لیزر درمانی روی می‌آورند. با ضعیف کردن فولیکول مو، اصلاح روزانه ساده‌تر خواهد شد و دیگر خبری از موهای زیرپوستی که باعث ایجاد تورم و حتی عفونت در پوست می‌شوند نخواهد بود.

در نهایت، هر مردی که قصد استفاده از این خدمات را دارد، ابتدا باید درک دقیقی از روند انجام آن و نتایجی که می‌تواند در پی داشته باشد به دست آورد.

 

لیزر موهای زائد مردان، بدون درد است؟

بسیاری از مراجعه‌کنندگان به کلینیک‌های لیزر از اینکه روال کارلیزر موهای زائد مردان چه اندازه بدون درد است، واقعاً غافلگیر می‌شوند.

مردان زیادی وجود دارند که داستان‌های ترسناکی درباره اپیلاسیون و سایر روش‌های دردناک برای از بین بردن موهای زائد شنیده‌اند و به همین خاطر به طور کلی از لیزر فراری هستند چون فکر می‌کنند لیزر باعث ایجاد سوزش و درد وحشتناک می‌شود. این ترس کاملاً قابل درک است، خصوصاً برای مردان که حجم انبوهی از مو روی بدن خود دارند.

با این حال، باید توجه کرد که از بین بردن موهای زائد به وسیله لیزر، واقعاً بدون درد است. در این روش غیرتهاجمی، خبری از ایجاد بریدگی و شکاف، سرنگ‌های ترس‌آور، موچین یا موم داغ نیست.

لیزر موهای زائد به وسیله لیزر، سریع است

روند این کار بسیار سریع است و در واقع طی از بین بردن موهای زائد با لیزر، هیچ زمانی هدر نمی‌رود. بسته به اندازه موضعی که قرار است تحت درمان قرار بگیرد، هر جلسه لیزر درمانی ممکن است بین 10 دقیقه تا یک ساعت به طول بیانجامد. البته باید توجه داشت که برای کسب نتیجه نهایی مطلوب، این درمان باید چندین جلسه ادامه پیدا کند. اما زمان قابل قبول هر جلسه باعث می‌شود تا به راحتی بتوانید جلسات لیزر درمانی را در برنامه زمانی خود جای دهید.

پزشک یا اپراتور متخصص، با دقت تمام دستگاه را بالای سطح پوست حرکت می‌دهد تا مطمئن شود که هیچ نقطه‌ای جا نمی‌افتد و همه فولیکول‌های مو لیزر دریافت کرده‌اند. پس از درمان، شما می‌توانید کارهای روزانه‌تان را به طور عادی ادامه دهید و احتیاج به استراحت نخواهید داشت، اما مراقب باشید که موضع تحت درمان را در برابر نور خورشید قرار ندهید و تا چند روز تمرینات شدید بدنی نداشته باشید.

لیزر موهای زائد مردان تاثیری ماندگار دارد

بر خلاف اصلاح با تیغ یا اپیلاسیون، بهره بردن از لیزر برای از بین بردن موهای زائد تاثیر بسیار ماندگارتری دارد و در نهایت موها خیلی کندتر و ضعیف‌تر رشد خواهند کرد. دلیل این امر، عملکرد خاص لیزر روی پوست و مو است. انرژی ناشی از پرتوهای لیزر، فولیکول‌های مو را هدف قرار می‌دهد و به شکل قابل ملاحظه‌ای باعث کاهش سرعت رشد آنها می‌شود چون در این حالت فولیکول‌ها قدرت موثر تولید سلول‌های جدید را از دست می‌دهند.

با اینکه تاثیر لیزر برای از بین بردن موهای زائد دوام زیادی دارد اما پیگیری و تداوم این روش درمانی در بازه‌های زمانی مناسب می‌تواند  کمک کند تا رشد موهای زائد مردان را تحت کنترل نگه دارند.

تقریباً برای هر موضعی می‌توان از لیزر استفاده کرد

مردانی که برای از بردن موهای زائد اقدام می‌کنند، لیزر درمانی را برمی‌گزینند چون لیزر به راحتی می‌تواند تقریباً همه بخش‌های بدن را پوشش دهد. بعضی از مردان برای از بین بردن موهای زیاد روی سینه و کمر مراجعه می‌کنند، در حالی که سایرین ممکن است از حجم زیاد و غیرقابل کنترل موهای زیر بغل شکایت داشته باشند.

با این حال، به دلیل ابزار و تجهیزات ویژه لیزر درمانی، تقریباً همه بخش‌های بدن را می‌توان به طور موثر با لیزر پوشش داد و انتخاب آن به نیازها و ترجیحات زیبایی هر فرد بستگی دارد.

همچنین بخوانید:

مزایای لیزر موهای پیشانی 


ا
ز بین بردن موهای زائد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *