• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر موهای زائد در چه رده سنی بیشترین تاثیر را دارد؟

موهای زائد بدن ممکن است برای خیلی‌ها آزاردهنده باشد. از طرف دیگر روش‌های مختلف از بین بردن آن‌ها نیز ممکن است وقت‌گیر و دردسر ساز باشد. اما با این تفاسیر باز هم هیچ دلیلی وجود ندارد که شما در حال حاضر احساس راحتی در پوست خود نکنید. لیزر موهای زائد آسان ترین و موثرترین روش برای خلاص شدن از شر موهای ناخواسته است. در این مقاله قصد داریم در مورد سن مناسب برای لیزر موهای زائد اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

در چه سنی لیزر موهای زائد تاثیرگذارتر است؟

یک نکته جالب در مورد لیزر موهای زائد این است که در هر سنی که هستید می‌توانید از این روش استفاده کنید. چه ۱۸ ساله باشید چه ۹۰ ساله، این روش می‌تواند بهترین راه برای کاهش دائمی موهای شما باشد. بنابراین بهترین زمان مراجعه برای شما وقتی است که از وجود موهای زائد خسته شده‌اید و تصمیم دارید آن‌ها را از بین ببرید.

لیزر موهای زائد حتی برای نوجوانان نیز بی خطر است. بسیاری از نوجوانان پس از دوران بلوغ، در نقاطی از بدنشان موهایی ظاهر می‌شود. این موهای ناخواسته ممکن است برایشان آزاردهنده باشد. با این حال، نوجوانان با رضایت والدین خود می توانند با خیال راحت به کلینیک زیبایی مراجعه کرده و از شر موهای زائد خود خلاص شوند.

 

لیزر موهای زائد در دوره جوانی

در دوران جوانی زندگی شما به مرور شلوغ و شلوغ‌تر می‌شود زیرا شما در جایگاه شغلی خود تثبیت شده و به نوعی وارد دنیای بزرگسالان می شوید. در سنین نوجوانی فرصت کافی برای از بین بردن موهای زائد خود دارید. هرچه سن شما بیشتر می‌شود، زمان کمتری برای حذف موهای زائد خواهید داشت و این می تواند به یک کار سنگین برای شما تبدیل شود.

هرچند ممکن است خلاص شدن از شر موهای زائد یک کار نه چندان وقت‌گیر به نظر برسد، اما با داشتن یک زندگی پرمشغله، همین نیز می‌تواند برای شما دردسرساز باشد. به همین دلیل است که بسیاری در سنین پس از ۲۰ سالگی دنبال راهی مناسب برای از بین بردن موهای زائد خود هستند. اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید، با متخصصین کلینیک پارسیس تماس بگیرید و در دغدغه‌های خود را با آن‌ها درمیان بگذارید تا به بهترین شکل ممکن بتوانید از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

 

لیزر موهای زائد در پیری

خیلی از افراد مسن‌تر تا آخر عمر با موهای زائد سروکار ندارند. پیری باعث تغییرات زیادی در بدن می‌شود و یکی از آن‌ها این است که در مکان‌هایی که قبلا ً مویی وجود نداشته، مو رشد کند و یا مناطقی که پیش از این دارای مو بوده است، موها ضخیم‌تر و حجیم‌تر شوند .

همچنین می‌توانید لیزر موهای زائد را جایگزین روش‌هایی(مانند waxing) بکنید که دیگر مناسب شما نیست. برای مثال اصلاح صورت، ممکن است پوست شما را تحریک بکند. و یا باعث نازک شدن پوست شما بشود که در سنین بالا ممکن است عملی دردناک باشد. بنابراین صرفا به این دلیل که پیر هستید قید لیزر موهای زائد را نزنید. چرا که این روش ممکن است برای شما مناسب باشد.

برای این منظور می‌توانید با کلینیک پارسیس تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را از متخصصین ما دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *