• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر موهای زائد زیر بغل

موهای زیر بغل

شاید موهای زیر بغل یکی از بخش‌های نادیده‌گرفته شده بدن به حساب بیاید اما وقتی پای نظافت یا لباس‌های تابستانی در میان باشد، توجهات زیادی به آن معطوف خواهد شد.موی زائد زیر بغل همان‌طور که از نامش هم پیداست، این موها در قسمت زیر بغل رشد می‌کنند. رشد آنها معمولاً در ابتدای دوران بلوغ جسمی و به دلیل تاثیرات هورمون تستسترون در بدن مردان و همچنین زنان آغاز می‌شود.

فراموش کردن حذف موی زائد زیر بغل باعث خجالت و ناراحتی افراد می­ شود. با حذف دائمی موهای زائد، شما هنگام دوش گرفتن، یک مورد کمتر برای انجام دادن خواهید داشت. در حالی که اصلاح و سایر روش‌های حذف مو می‌تواند باعث تحریک پوست و قرمزی آن شود. حذف مو با لیزر موهای زائد باعث بهبود کیفیت پوست شما می‌شود.

 

لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل روش 100% برای از بین بردن موهای زائد این منطقه است که علاوه بر حذف موهای زیر بغل، پوست زیر بغل را نیز بسیار سفید می کند. لیزر موهای زائد زیر بغل به این صورت که اشعه ی نوری لیزر بر پوست تابانده می شود. و با از بین بردن فولیکول موی آن ناحیه موجب از بین بردن موها می شود. باید توجه داشت که لیزر موهای زائد بدن بر روی عمق سطحی پوست اثر دارد و هیچگاه از ریشه ی موها عمیق تر نمی رود و آسیبی به انسان و سلامتی وی نمی رساند.و لیز موهای زائد زیر بغل،در 6 الی 8 جلسه صورت میگیرد.لیزر موهای زائد زیر بغل و لیزر موهای زائد بیکینی دو الی سه دقیقه زمان لازم دارد که هیچگونه دردی را برای افراد دربر ندارد.

لیزر موهای زائد یک جایگزین مناسب برای رهایی از اصلاح موهای زیربغل است. از آنجا که منطقه زیربغل کوچک است، درمان در زمان کوتاهی تکمیل می‌شود و باعث تسهیل آماده شدن برای یک قرار ملاقات می­ شود.در یک پالس، لیزر تمام موهای یک قطعه از پوست به اندازه یک سکه را با تمام فولیکول‌های آن حذف می‌کند، بنابراین شما می‌توانید از شر نقاط تیره زیر پوستی که پس از اصلاح به وجود می­آید، خلاص شوید. شما بین جلسات لیزر، موی زائد نخواهید داشت و پس از یک دوره کوتاه و راحت، برای همیشه موهای زائد خود را حذف خواهید کرد.

 

آیا لیزر موهای زائد زیر بغل ایمن است؟

تکنولوژی لیزر به اندازه کافی پیشرفته است تا بتواند به طور خاص فولیکول را هدف قرار دهد. بنابراین حتی اگر سوزش اتفاق بیفتد، این موهای شما است که سوزانده می‌شوند، نه پوست شما. همچنین درمان به اندازه کافی آرام انجام می‌شود به طوری که اگر یک واکنش نامطلوب در بدن شروع شود، تکنسین می‌تواند درمان را قبل از هر اتفاق بدتر، متوقف کند.

خارش یا بی‌حسی
قرمزی حداکثر ۳ روز
تورم در اطراف فولیکول‌های مو حداکثر ۳ روز
تنها عوارض لیزر هستند که با انتخاب دستگاه مناسب و مهارت متخصص پوست می‌توان از آنها پیشگیری کرد. به علاوه لیزر تنها به ۵ میلی‌متر از عمق پوست نفوذ می‌کند. تاباندن آن به پوست زیر بغل خطری ندارد. اما لیزر نواحی تیره تر حتما باید زیر نظر متخصص انجام شود. و نیازمند توجه بیشتر و تنظیمات خاص برای پیشگیری از سوختگی پوست است.

 

 

مزایای لیزر موهای زائد زیر بغل چیست؟

رفع موهای زائد زیر بغل به کمک لیزر روشی بی‌خطر و بسیار مؤثر محسوب می‌شود؛ چرا که به غیر از رفع موهای زائد از رشد موها در آینده نیز جلوگیری می‌کند. در واقع با استفاده از این روش در شش جلسه، دیگر موهای زیرپوستی رشد نخواهند کرد و همچنین نیازی به استفاده از وکس و تحمل درد نخواهد بود.

لیزر موهای زیر بغل به غیر از رفع موهای زائد باعث رفع تیرگی ناحیه زیر بغل نیز می‌شود. در نتیجه شخص به استفاده از روش‌های موقتی مانند وکس یا اصلاح مو با تیغ نیازی نخواهد داشت. این روش‌های موقتی دردناک و ناخوشایند هستند و به همین دلیل در مقایسه با این روش‌ها، رفع موهای زائد به کمک لیزر گزینه مناسبی می‌باشد.

 

مزایای لیزر موی زیربغل

از بین بردن سوزش و ضربه‌های ناشی از تیغ اصلاح.
کاهش عرق کردن ‌زیربغل.
صرفه جویی در زمان
سفید شدن پوست زیر بغل
قرمزی، سوزش و یا موهای زودرس که سایر روش‌های حذف مو باعث آن می‌شود را کاهش می‌دهد.
صرفه جویی در زمان نگهداری طولانی مدت.
پوست زیربغل را نرم و صاف می‌سازد.
سوزش یا تحریک ناشی از مصرف دئودورانت پس از اصلاح را کاهش می‌دهد.

 

مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد ‌زیربغل

اگر تصمیم گرفته اید بهترین گزینه حذف دائمی موی زائد را انتخاب کنید تا پوستی صاف و ابریشمی داشته باشید و در حال حاضر اولین جلسه درمان با لیزر را تجربه کرده اید، ممکن است فکر کنید که مهمترین قسمت مراقبت از پوست شما تمام شده است. شما آمادگی مناسب را داشته­اید و یک جلسه درمان هم سپری کرده­اید، اما آنچه را که بعد از جلسه درمان انجام می‌دهید، به اندازه کارهایی که قبل از جلسه و در طول انجام فرآیند انجام می‌دهید، مهم است. در واقع، حتی برای راحتی‌تان مهم‌تر می­باشد. حفظ پوستتان در بهترین شکل در بین جلسات درمان، هر چند سخت نیست، مهم است و به جای اینکه به دنبال لیستی از آنچه باید انجام دهیم باشید، بایستی به لیستی از آنچه نباید انجام دهید توجه کنید. بنابراین در ادامه مطالبی آورده شده که شما باید بلافاصله پس از جلسه لیزر خود از آن­ها اجتناب کنید.

 

ورزش

پوست شما حداقل 48 ساعت برای بهبودی بعد از حذف موهای خود نیاز دارد (یک بهانه خوب برای نرفتن به باشگاه و استراحت کردن در خانه). همچنین عرق، اصطکاک بین پوست و وسایل ورزشی نیز ممکن است منجر به تحریک شود، به همین دلیل است که ورزش کردن بلافاصله بعد از لیزر بهتر است انجام نشود. پیاده روی کاملاً خوب است هر چند، اما شما باید سعی کنید بدن خود را خنک و راحت حفظ کنید.

 

گرما

لیزر باعث حساسیت پوست شما می‌شود، پس بهتر است حداقل 48 ساعت پس از فرآیند لیزر، از گرمای شدید، از جمله دوش و حمام گرم و همچنین اتاق‌های بخار و استخرهای شنا (که حاوی کلر هستند و می‌توانند پوست را بدتر کنند)، اجتناب شود. این بدان معنا نیست که شما نباید پوست خود را شستشو دهید، فقط دمای آب را ولرم نگه دارید.

 

اصلاح

حتی اگر چند موی زائد باقی مانده باشد (این اتفاق می‌افتد به این دلیل که لیزر موها را در مرحله رشد هدف قرار می‌دهد)، تا چهار یا پنج روز بعد از لیزر، از تیغ استفاده نکنید. البته، اصلاح بین جلسات مجاز است و تنها تکنیک حذف مو است که توصیه می‌شود. اصلاح با موم، اصلاح با موچین یا کندن مو، در حالی که به طور ناخوشایندی دردناک هستند، نیز توصیه نمی‌شود، زیرا این روش‌های اصلاح بر اثربخشی لیزر تأثیر می‌گذارند. لطفاً توجه داشته باشید اگر در حال تجربه تورم یا پوسته پوسته شدن پوستتان هستید، این ناحیه از پوست خود را اصلاح نکنید. البته، هنگامی که جلسات لیزر موهایتان کامل شد، می‌توانید با تیغ خداحافظی کنید.

 

محصولات

همراه با دوره آماده سازی برای لیزر موهای زائد، باید از محصولات، به خصوص آنهایی که معطر، حاوی مواد شیمیایی یا بسیار سنگین هستند، احتراز کنید. این مواد می‌توانند ناحیه درمان را تحریک کنند و حتی ممکن است منجر به تاول شوند. آلوئه ورا می‌تواند برای تسکین پوست و کاهش هر گونه ناراحتی چند بار در روز مورد استفاده قرار گیرد. از آرایش نیز باید اجتناب شود، مگر اینکه حاوی مواد معدنی باشد.

 

لایه برداری

باید بالافاصله پس از لیزر از لایه برداری اجتناب شود، اما چهار یا پنج روز بعد، برای کمک به ریختن موها و کمک به جلوگیری از رشد موهای درون روئیده بسیار مهم است (چون راستش را بخواهید، هیچ کس یکی از آنها را نمی‌خواهد). هنگام لایه برداری پوست، این کار را با ملایمت انجام دهید و برای این کار، همیشه از دستکش‌های لایه برداری نرم یا اسفنج نرم استفاده کنید.

 

لباس نامناسب

لباس‌های نامناسب یا تنگ مانند لباس‌های چسبیده به بدن و جین‌های تنگ می‌توانند باعث ایجاد اصطکاک و ناراحتی شوند که ممکن است موجب واکنش پوست، تورم یا قرمزی شود. قرمزی و / یا تورم می‌تواند پس از لیزر رخ دهد، اما در این صورت این قرمزی ی تورم طبیعی است، اما اگر شما نگران هستید و یا علائم عفونت دارید، باید با پزشک خود تماس بگیرید.

 

لمس

پس از درمان، باید از لمس کردن یا مالیدن پوست خود اجتناب کنید. لیزرها مجهز به خنک کننده هستند که فرآیند لیزر را راحت‌تر می‌کنند، اما پوست، پوست است و می‌تواند حساس شود. همچنین، اگر شما در مورد هر گونه عوارض جانبی، از جمله سوزش شدید نگران هستید، لطفاً با درمانگر خود که لیزر شما را انجام داده یا دکتر خود، تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *