• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر موهای زائد شکم و پهلو

استفاده از تیغ و ژیلت، کرم‌های موبر، روش‌های دردناک مانند اپیلاسیون به مرور زمان خسته کننده می‌شوند. برای همین لیزر موهای زائد بهترین روش نابودی کامل موهای زائد شناخته شده است. لیزر موهای زائد شکم و پهلو از جمله نواحی بدن هستند که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

چه افرادی به لیزر موهای شکم و پهلو نیاز دارند؟

اکثرا آقایان برای نواحی شکم و پهلو باید داوطلب لیزر باشند. افرادی که روی شکم و یا پهلوی خود موهای نازک دارند و یا به اصطلاح به صورت کرک روی شکم و پهلوی خود دارند، به هیچ وجه به حذف موهای زائد شکم و پهلو با لیزر نیازی ندارند. در کل لیزر موهای نازک نتیجه معکوس را برای زیباجو به همراه دارد.

اقدامات قبل از لیزر موهای زائد شکم و پهلو

مراقبت‌های قبل از لیزر موهای زائد برای همه نواحی بدن مشترک است. قبل از اینکه برای جلسه لیزر موهای زائد شکم و پهلو به کلینیک تشریف بیاورید، نکات قبل از لیزر از جمله دوش گرفتن و شیو موهای زائد و … را به دقت رعایت کنید.

آیا برای لیزر موی شکم و پهلو باید شیو کنم؟

به صورت کامل باید موهای این ناحیه را شیو ( بتراشید) کنید. این کار را با دقت و به صورت رفت و برگشت، دوبار انجام دهید. هیچ ساقه مویی نباید روی پوستوجود داشته باشد. یکی از علت های اصلی نتیجه نگرفتن از لیزر موهای شکم و پهلو عدم شیو درست، توسط زیباجو است.

لیزر موهای زائد شکم و پهلو

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

معمولا آقایان بیشتر به موزدایی ناحیه شکم و پهلو نیاز دارند و چون این عزیزان بافت پوستی ضخیم تری نسبت به بانوان دارند به طبع، آستانه درد بالایی هم دارند.

آیا حذف موهای شکم و پهلو با لیزر عوارض دارد؟

به هیچ وجه در صورتی که با یک دستگاه عالی و یک اپراتور متبحر، سروکار داشته باشید هیچ گونه عارضه ای متوجه شما نخواهد شد. در انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد شکم و پهلو، وسواس به خرج دهید تا طول دوره درمان به درستی سپری شود. التهاب خفیف و قرمزی ممکن است در پوست‌های بسیار حساس به صورتی بسیار کم، شایع است.

آیا  لیزر موی شکم و پهلو سرطان زاست؟

خیر، رابطه علمی بین سرطان و لیزر موهای زائد اثبات نشده است. از طرفی عمق نفوذ اشعه لیزر نهایتا در بافت پوست خواهد بود. بنابراین در لیزر موهای زائد شکم و پهلو به اعضا و جوارح شکم هیچ گونه برخوردی ندارد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *