• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر موهای زائد شیشه گران لاهیجان

ویژگی های یک کلینیک خوب برای لیزر موهای زائد

داشتن مجوز رسمی برای انجام لیزر موهای زائد:

کلینیکی خوب است که برای انجام لیزر مجوز لازم را کسب کرده باشد و از بهترین دستگاه ها استفاده کند. در واقع، این اقدام زیبایی تنها باید توسط پزشکان متخصص انجام شود که برای لیزر درمانی دوره‌های لازم را گذرانده و تبحر و تخصص لازم را کسب کرده باشند.

ارائه مشاوره قبل از انجام لیزر موهای زائد:

قبل از شروع لیزر، کلینیک وظیفه دارد یک جلسه مشاوره برای شما در نظر بگیرد تا با متخصص مربوطه صحبت و شرایط خود را برای او بیان کنید.

لیزر مانند دیگر روش های زیبایی و درمانی با عوارض کم تهاجمی همراه است. متخصص هم وظیفه دارد، احتمال این عوارض جانبی را برای شما پیش بینی کند و برای جلوگیری از بروز آنها نکات کلیدی برای شما بیان کند.

 

در جلسه مشاوره باید تمام کارهای گفته شده در موارد زیر با دقت مشخص شود:

مشخص شدن دستگاه مناسب برای رنگ پوست شما (چرا که لیزر درمانی باید برای رنگ پوست شما مناسب باشد.)
تعداد جلساتی که برای حذف موهای زائد لازم است، انجام دهید.
نتیجه لیزر موهای زائد مشخص شود.
بیان نکاتی که باید قبل از جلسه لیزر موهای زائد رعایت شود.
پیش بینی عوارض جانبی
هزینه لیزر موهای زائد

 

استفاده از بهترین دستگاه های لیزر:

امروزه از دستگاه های بسیاری برای لیزر موهای زائد استفاده می شود. از دستگاه های خانگی لیزر گرفته تا دستگاه های فوق حرفه ای که در مراکز درمانی تخصصی وجود دارد. قاعدتا دستگاه های حرفه ای برای انجام لیزر گزینه مناسب تری هستند.

پس سعی کنید، هنگام انتخاب کلینیک به پیشرفته بودن دستگاه دقت کافی داشته باشید. البته باید بگوییم که دستگاه‌های حرفه ای هم در انواع مختلفی هستند که توسط شرکت ها و برندهای مختلف ساخته می شوند. اما به طور کلی، تکنولوژی که بر روی دستگاه ها پیاده می شود؛ شامل الکساندرایت، دایود، روبی و … می باشد که گزینه روبی امروزه از رده خارج شده است.

 

ارائه قیمت منطقی:

معمولا اکثر مراکز لیزر موهای زائد از تکنولوژی های مشابهی استفاده می کنند. اما باز هم با قیمت های متفاوت در کلینیک های مختلف مواجه هستیم. اما نکته ای که حائز اهمیت است قیمت لیزر درمانی بسیار پایین برخی مراکز است.

احتمال این که مرکز مورد نظر ویژگی های مهم یک کلینیک خوب را نداشته باشد بسیار زیاد است. پس هرگز به تبلیغات پررنگ و دروغین لیزر ارزان قیمت کلینیک های مختلف توجه نکنید و به دنبال کلینیکی باشید که برای انجام این کار یک قیمت مناسب در نظر بگیرد. حال با توجه به نکات گفته شده بهتر می توانید کلینیک لیزر موهای زائد در ونک را انتخاب کنید و به یک نتیجه ایده آل برسید.

لیزر برای حذف موهای زائد چگونه عمل می کند؟

پرتوهای نوری که توسط دستگاه لیزر موهای زائد تولید می شود، طول موج یکسان و انرژی مختلفی دارد که توسط رنگدانه های مو به نام ملانین به خوبی جذب می شود. ملانین قسمتی از ساختار موهای زائد است که باعث رنگ موها و پوست ما می شود.

از آنجا که ملانین موجود در موها بسیار بیشتر از پوست است، توسط پرتوهای لیزر به راحتی جذب می شود.این رنگدانه ها در پیاز و ساقه مو متمرکز هستند و زمانی که لیزر به پوست و پیاز مو برخورد می کند باعث از بین رفتن پیاز و ساقه مو می شود. دستگاه لیزر به گونه ای طراحی شده است که هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند و هنگام گرم شدن پوست آسیب را به ساقه مو انتقال می دهد و زمانی که ساقه پوست آسیب ببیند، دیگر شاهد رشد موهای زائد نخواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *