• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر موهای زائد صورت و بدن؛ مزایا و هزینه

لیزر موهای زائد صورت می‌تواند هم برای مردان و هم برای زنان مورد استفاده قرار گیرد. مناسب‌ترین فرد برای لیزر موهای زائد شخصی است که دارای موهای تیره‌تر بر روی پوست روشن‌تر است. اما اکنون لیزرهایی (Nd: YAG) وجود دارند که بر روی موهای تیره در پوست تیره خوب عمل می‌کنند.

اما با این وجود این لیزر باز هم برای موهای خاکستری، موهای بور ریز یا زنانی که مبتلا به مشکلات هورمونی مثل بیماری تخمدان پلی کیستیک هستند، خوب عمل نمی‌کند.

لیزر موهای زائد چگونه عمل می‌کند؟


لیزر یک پرتو بسیار دقیق نور هدفمند را در ملانین ساطع می‌کند. ملانین رنگدانه موجود در پوست و مو است که به آن رنگ می‌دهد. زمانی که موها تیره و پوست روشن است، لیزر موهای صورت و بدن ساده‌ترین راه است زیرا تمام انرژی پرتو لیزر توسط موها جذب می‌شود نه توسط پوست. اما با برخی انواع لیزر در صورتی که بطور صحیح تنظیم شده باشند، می‌توان موی تیره بر روی پوست تیره را نیز از بین برد، که تنها باید با مراقبت‌های اضافی انجام شود و ممکن است نیاز به تعداد جلسات لیزر موهای زائد بیشتری داشته باشد.

آیا لیزر باعث آسیب می‌شود؟


ممکن است در طول لیزر موهای زائد ناراحتی خفیفی وجود داشته باشد. میزان ناراحتی تقریباً معادل ضربه‌ی خفیف ناشی از یک کش لاستیکی است. اکثر افراد به راحتی این درد و ناراحتی را تحمل می‌کنند. برخی از پزشکان، کرم بی‌حس کننده‌ی ملایم الامکس لیدوکائین را توصیه می‌کنند که می‌تواند تقریبا 30 دقیقه قبل از درمان مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از این کرم بی‌حسی ممکن است درمان را راحت‌تر کند. همچنین، مصرف تیلنول شب قبل و صبح روز درمان ممکن است به کاهش هر گونه ناراحتی کمک کند.

لیزر مو چقدر طول می‌کشد؟


درمان‌ها می‌توانند از چند دقیقه تا چند ساعت یا بیشتر بسته به اندازه ناحیه تحت درمان و نوع لیزر طول بکشند. معمولا نواحی کوچک روی صورت ممکن است 15 تا 30 دقیقه طول بکشد. خط بیکینی ممکن است مدت 20 تا 40 دقیقه بسته به سیستم لیزر مورد استفاده و مقدار موی شما طول بکشد. هر دو پا به طور کامل ممکن است از 45 تا 90 دقیقه طول بکشد. برخی لیزرها دارای سر یا اسکنر مخصوصی هستند که فرایند ا بین بردن موهای زائد بدن را تسریع می‌بخشد. اگر زمان برایتان مهم است، قبل از درمان نواحی بزرگ مانند پاها یا کمر در مورد آن سوال کنید.

لیزر موهای زائد صورت و بدن؛ مزایا و هزینه

چند جلسه درمان مورد نیاز است؟


به یاد داشته باشید که مو در سه مرحله‌ی، چرخه رشد، چرخه استراحت و چرخه سقوط رشد می‌کند. لیزر، موها را در مرحله استراحت نابود نمی‌کند. بنابراین باید در فواصل منظم درمان را انجام دهید تا مطمئن شوید که قسمت عمده‌ی موها در حین فاز رشد از بین می‌روند.

همچنین ممکن است هر نوع لیزر موهای زائد به پیاز مو (منشا مو) آسیب برساند اما آن را از بین نمی‌برد. لیزرها به تدریج تعداد موهایی که رشد می‌کنند را کاهش می‌دهد اما در مرحله‌ی پیشرفت درمان بافت موها را نیز نازک‌تر و ریزتر می‌کند.

به طور متوسط 3 تا 5 جلسه درمان برای دستیابی به بهترین نتایج لازم است. اکثر افراد می‌توانند بعد از انجام چند جلسه درمان، انتظار داشته باشند که رشد موهایشان 80 تا90 درصد کاهش پیدا کند. موی بدن در برخی نواحی نیاز به تعداد جلسات درمان کمتری دارند زیرا چرخه‌ی مو در فاز خود در این نواحی کندتر است.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *