• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر موهای زائد صورت و بدن آقایان

مزایای لیزر موهای زائد برای مردان

وقتی شما موهای زائدتان را لیزر می‌کنید، با طیف وسیعی از منافع آن مواجه می‌شوید. مزایای اصلی که این روش دارد عبارتند از:

پس‌انداز هزینه‌ای که برای سایر روش‌ها پرداخت می‌کنید

اغلب مردم مقادیر زیادی از پول خود را در طول سال برای خرید محصولات از بین برنده موهای زائد پرداخت می‌کنند. هرچند که ممکن است در زمان خرید این محصولات هزینه آن خیلی زیاد به نظر نرسد اما مجموع آن به مرور زمان زیاد می‌شود و شما وقتی مقدار آن را در یک دوره زمانی حتی یک سال حساب می‌کنید، شگفت زده می‌شوید. وقتی موهای زائد خود را لیزر می‌کنید، این هزینه دیگر ادامه پیدا نمی‌کند و می‌توانید در دراز مدت پول خود را پس انداز کنید.

جلوگیری از ناراحتی‌های روزانه

استفاده از روش‌ها و محصولات رفع موهای زائد استاندارد با مشکلات ناخواسته متعددی همراه است. به عنوان مثال وقتی پوست خود را اصلاح می‌کنید، احتمال دارد بریده شود. استفاده از موم، کندن مو و بند اندازی نیز می‌تواند با ناراحتی زیادی همراه باشد.

نتایج بهتر لیزر نسبت به دیگر روش‌ها

آیا تا به حال متوجه شده‌اید که حتی بهترین محصولات اصلاح صورت نیز به ندرت می‌توانند پوستی نرم و ابریشمی برای شما ایجاد کنند؟ برای مثال تیغ اغلب سبب بروز جوش و رشد برعکس موها می‌شود. علاوه بر آن همیشه این احتمال وجود دارد که هنگام اصلاح قسمت کوچکی از پوست بدون اصلاح بماند. با استفاده از لیزر موهای زائد شما می‌توانید از پوستی نرم و ابریشمی، بدون جوش، خش، موهای ضخیم و موهای برعکس رشد کرده، لذت ببرید.

یک روش درمانی دقیق و سریع

شما می‌توانید ببینید که روشی راحت، سریع و آسان برای از بین بردن موهای زائد در پیش رو دارید. این روش عوارض جانبی ندارد و نگرانی از بابت اتلاف وقت کاری شما وجود ندارد بنابراین بعد از اتمام تمام جلسات درمانی پوست نرم شما آماده نشان داده شدن است.

نظافت صورت آسان‌تر و عدم رشد معکوس موها

بسیاری از مردان مایلند که موهای کمتری داشته باشند تا راحت‌تر اصلاح کنند، بخصوص اگر آن‌ها موهایی با رشد برعکس در گردن داشته باشند. لیزر تنها روش موثر در درمان وضعیتی است که به آن PFD یا جوش ناشی از تیغ می‌گویند. بعد از اصلاح با تیغ، توده‌های ملتهب، جوش‌های قرمز یا تیره در اطراف فولیکول مو ظاهر می‌شوند. اساسا این برجستگی‌ها موهایی هستند که برعکس و در جهات مختلف رشد کرده‌اند و می‌توانند سبب ایجاد جای زخم (اسکار) شوند.

در روش لیزری حتی بعد از دو جلسه موهای برعکس رشد کرده ناپدید می‌شوند و پوست دوباره به حالت طبیعی خود باز می‌گردد.

لیزر موهای زائد همچنین می‌تواند برای بیماران مبتلا به بیماری فولیکولیت ملتهب مکرر که سبب آشکار شدن جوش‌های سرسفید می‌شود، مفید باشد.

افرادی که توانایی تحمل اصلاح و موم را ندارند برای استفاده از روش لیزری مناسبند.

لیزر کردن موهای زائد برای مردان تا چه حد تاثیر واقعی دارد؟

این روش درمانی از Photothermolysis ، فرایندی که در آن انرژی نور لیزر به گرما تبدیل می‌شود، استفاده می‌کند و سبب از بین رفت فولیکول مو می‌شود. به همین دلیل لیزر برای از بین بردن موهای زائد مردان ماثر است.

آیا از لیزر در هر مکانی می‌شود استفاده کرد؟

لیزر تنها برای موهای زائد بدن مردان نیست. از آن برای موهای ناحیه صورت مانند بین یا بالای ابروها و حتی گردن و دور محل قرار گرفتن یقه نیز استفاده می‌شود. لیزر یک از بین برنده موی همه کاره برای مردان است و می‌تواند برای از بین بردن مو در بیشتر مناطق بدن مردان بکار رود.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما عزیزان می باشد
شماره تماس
01341219506-7
01342217120
09113405504
09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *