• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد صورت

صورت یکی نواحی پرتقاضا برای لیزر موهای زائد می باشد. زیبایی صورت یکی از دغدغه های افراد جامعه می باشد. فرقی نمی کند شما خانم و یا آقا باشید. وقتی که صورت تان موهای زائد و ناخواسته دارد در زندگی اجتماعی و کاری تان همواره دغدغه ای دارید که بایستی رفعش کنید. افرادی که موهای زائد بر روی صورت ، گونه ، چانه و یا پیشانی دارند می توانند با استفاده از لیزر مو آن را رفع کنند.

 

نواحی لیزر موهای زائد صورت

واحی مختلفی از صورت را می توان لیزر کرد. بسته به درخواست شما ما می توانیم نواحی مختلف صورت شما را لیزر نماییم. رفع موهای زائد بین ابروها و بالای لب ، چانه ها ، اطراف صورت ، زیر چانه و گردن و تمام صورت.

 

لیزر موهای صورت در خانم­ ها

بسیاری از خانم­ها باید با موهای ناخوشایند صورتشان کنار بیایند و در آرزوی داشتن پوستی صاف و تمیز هستند. آنها مجبورند به طور مرتب موهای صورتشان را وکس، اصلاح با نخ و یا اپیلاسیون کنند. مهم­تر از همه این روش های موقتی رفع مو می­توانند باعث حساسیت پوست شوند که به مراتب خجالت آورتر از موهای صورت است.

حتی برخی زنان موهای صورتشان را از همسر و نزدیکترین دوستانشان هم پنهان می­کنند. آنها موهای صورتشان را به طور مرتب برمی­دارند و یادشان رفته که خلاص شدن از شر موهای پشت لب و چانه چه لذتی دارد.

لیزر موهای زائد بهترین انتخاب برای خانم­هایی است که از موهای صورتشان خسته شده اند. لیزر یک راه دائمی و مطمئن برای رفع موهای زائد است.

دیگر نیازی به راه حل­های موقتی برای رفع موهای پشت لب و چانه نیست. شما می­توانید کنترل ظاهر خود را به دست بگیرید و اعتماد به نفسی که به خاطر موهای صورت از بین رفته را دوباره به دست آورید.

 

لیزر موهای صورت در آقایان

شیو کردن خسته کننده بوده و می­تواند موجب سوزش و حساسیت شود. بسیاری از مردان اصلاح کردن را به عنوان یک کارسخت اما ضروری تصور می­کنند و قبول کرده­اند که بخشی از روال نظافت و پاکیزگی آنهاست، در حالی که اینطور نیست. لیزر یک راه دائمی بوده و به آقایان اجازه می­دهد مدت زمانی که مجبور بودند در مقابل آینه صرف کنند را کاهش دهند.

بسیاری از آقایان تمایلی به حذف دائمی موهای پشت لب و چانه خود ندارند. مطالعات اخیر نشان داده که مردان به طور متوسط ۶ ماه از زندگی خود را صرف اصلاح موی صورت خود می­کنند.

وقت خود را به جای اصلاح کردن، صرف انجام کارهایی کنید که دوست دارید. لیزر موهای زائد بهترین راه برای رفع موها است که نه تنها به شما کمک می­کند که به ظاهری آراسته و مرتب دست یابید، بلکه نیاز به اصلاح بیشتر را نیز از بین می­برد. لیزر باعث کاهش درد و برآمدگی­های ملتهب حاصل از تیغ می­شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *