• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر موهای زائد/مزایا,عوارض,هزینه

مزایای لیزر موهای زائد بدن چیست؟

همان‌طور که گفتیم، لیزر موهای زائد یک روش عالی با نتایجی طولانی‌مدت برای موزدایی از صورت و بدن است. مزایای لیزر موهای زائد عبارت‌اند از:

  • دقت بالا: لیزرها می‌توانند موهای تیره و ضخیم را به‌طور دقیق هدف قرار دهند و در عین حال، به پوست اطراف آن آسیبی وارد نکنند.
  • سرعت بالا: هر پالش لیزر تنها یک‌چهارم ثانیه طول می‌کشد و می‌تواند همزمان روی چندین فولیکول مو تاثیر بگذارد.
  • نتیجه قابل‌پیش‌بینی: پیش‌بینی می‌شود بیشتر بیماران به‌طور متوسط بعد از سه تا هفت جلسه شاهد ریزش دائمی موهای زائد خود خواهند بود.

عوارض لیزر موهای زائد بدن چیست؟

مجله پزشکی WebMD در رابطه با عوارض لیزر موهای زائد می‌گوید: در روزهای اول و دوم پوست ناحیه تحت‌درمان شما ممکن است حالتی شبیه به آفتاب‌سوختگی به خود بگیرد. بنابراین استفاده از کمپرس‌های خنک و مرطوب‌کننده می‌تواند مفید باشد. در طول یک ماه آینده، موهای این نواحی دچار ریزش می‌شوند. همچنین برای جلوگیری از تغییر رنگ پوست، استفاده از کرم ضدآفتاب بسیار توصیه می‌شود. به گزارش این مجله، تاول‌های پوستی بسیار نادر هستند، اما بروز این تاول‌ها در افرادی که رنگ تیره‌تری دارند، احتمال بیشتری دارد.

از دیگر عوارض لیزر موهای زائد می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تحریک پوست: ناراحتی موقتی، قرمزی و تورم پس از لیزر از عوارض شایع این روش موزدایی است که معمولا بعد از چند ساعت از بین می‌روند.
  • تغییر رنگ: بعد از لیزر ممکن است ناحیه تحت‌درمان روشن‌تر یا تیره‌تر از حالت قبل خود شود. احتمال تغییر رنگ در کسانی که قبل از لیزر در معرض نور خورشید قرار گرفته‌اند و افرادی که پوست تیره‌تری دارند، بیشتر است.
  • تاول: یکی از عوارض نادر لیزر موهای زائد ایجاد تاول، پوسته پوسته شدن، زخم یا سایر تغییرات در بافت پوست است که معمولا در پوست‌های تیره‌تر اتفاق می‌افتد.

نازایی و لیزر موهای زائد

امواج لیزر موهای زائد تنها دو تا سه میلی‌متر به عمق پوست نفوذ می‌کنند و بلافاصله توسط ملانین یا رنگ‌دانه‌های موجود در فولیکول مو جذب می‌شوند. پس این امواج نمی‌توانند اندام‌های جنسی را تحت‌تاثیر قرار دهند و این ایده که لیزر موهای زائد باعث نازایی می‌شود، ریشه علمی ندارد. چراکه نور و گرمای لیزر توانایی نفوذ به داخل بدن را ندارند.

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

درد لیزر موهای زائد در مقایسه با درد اپیلاسیون بسیار ناچیز است. بسیاری از افراد حین انجام لیزر موهای زائد تنها احساس سوزن سوزن شدن در ناحیه موردنظر دارند که بلافاصله بعد از اتمام تاباندن نور لیزر، درد ناشی از آن هم تمام می‌شود. با این حال، تحمل درد لیزر کاملا به آستانه تحمل درد شما بستگی دارد. بعضی از افراد برای هیچ‌کدام از نواحی بدن خود از کرم‌های بی‌حسی استفاده نمی‌کنند. در حالی که بعضی دیگر، تنها هنگام لیزر ناحیه‌های حساس مانند بیکینی ترجیح می‌دهند برای کاهش درد و ناراحتی حین لیزر موهای زائد از این کرم‌ها استفاده کنند.

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

هزینه لیزر موهای زائد مانند سایر عمل‌های زیبایی به عوامل مختلفی بستگی دارد و تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد. از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت لیزر موهای زائد می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

نوع دستگاه

نوع دستگاه و پیشرفته یا قدیمی بودن آن در قیمت نهایی لیزر تاثیر دارد. چون لیزرهای مدرن‌تر تاثیرگذاری بیشتر، درد کمتر و نتیجه بهتری به همراه دارند. پس مراجعه به کلینیکی که دستگاه پیشرفته‌تری داشته باشد، به‌نوعی سرمایه‌گذاری روی زیبایی به حساب می‌آید و تجربه بهتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ناحیه لیزر

قیمت لیزر موهای زائد هر قسمت از بدن به‌طور خاص تعیین می‌شود. هرچقدر ناحیه تحت‌درمان از حساسیت بیشتری برخوردار باشد و همچنین وسعت بیشتری داشته باشد، قیمت آن ناحیه هم بیشتر خواهد بود. شما می‌توانید از تکنسین بخواهید تا هر قسمت از بدنتان را که نیاز به موزدایی دارد، لیزر کند. در نهایت مجموع قیمت این نواحی، قیمت کل جلسه را تعیین خواهد کرد.

تعداد جلسات

از دیگر عوامل تاثیرگذار روی هزینه لیزر موهای زائد تعداد جلساتی است که باید برای رسیدن به نتیجه نهایی بگذرانید. تعداد جلسات را می‌توانید از پزشک خود بپرسید و او با توجه به نوع و تراکم موهای شما تعداد جلسات موردنیاز را به شما خواهد گفت.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

شماره تماس

01341219506-7

01342217120

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *