• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر موهای زائد چیست، مهمترین نکات درباره لیزر مو زائد

لیزر موهای زائد چیست

بسیاری از شما می دانید لیزر موهای زائد چیست و چگونه انجام میشود. درحالیکه شاید اکثراً ندانیم تاثیرات آن بر روی پوست چیست و چگونه می شود بهترین نتیجه را گرفت. برای بهترین نتیجه بهتر است از ابتدا مکانیسم لیزر را به خوبی بدانیم. از اینکه کدام دستگاه بهترین کاربرد برای پوست شما دارد اطلاع پیدا کنیم و درباره تمامی نکات لازم در لیزر بدانیم.

روش های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد؛ مانند شیو کردن، اپیلاسیون، وکس، کرم های موبر و…. اما هیچ یک از آنها قادر به حذف موهای زائد به صورت دائم نیستند و پس از مدتی دوباره شاهد رویش آنها هستیم. بسیاری اوقات وقت و هزینه ای که صرف خلاص شدن از شر موهای زائد می شود، با رویش مجدد آنها خسته کننده و طاقت فرسا بنظر می آید.

مزایای لیزر موهای زائد چیست

از بین بردن موهای اضافه در صورتی که به کمک لیزر مزیتهای بسیار زیادی دارد. در اینجا به طور مختصر درباره این مزیت ها صحبت کرده ایم.

  • رشد مو کاهش میابد
  • تاثیر لیزر برای کل بدن است
  • تاثیر لیزر طولانی است
  • کم هزینه است
  • لیزر موهای زائد پوستی صاف و نرم به شما میدهد
  • در فاصله بین جلسات، لازم نیست صبر کنید
  • از رشد موهای زیرپوستی جلوگیری می شود
  • اثرگذاری و ایمنی لیزر زیاد است

لیزر موهای زائد چیست، مهمترین نکات درباره لیزر مو زائد

کاهش رشد مو

بیشتر مطالعات کاهش 80 درصدی رشد مو ناشی از لیزر کردن را گزارش می دهند. در واقع لیزر موهای زائد می تواند به شدت رشد موی شما را کاهش دهد. بهترین تاثیر گذاری لیزر برای افرادی است که پوست روشن و موهای تیره دارند؛ اما با پیشرفت هایی که در این تکنولوژی صورت گرفته، تقریبا همه نوع پوست و مویی قابلیت درمان دارند.

تاثیر لیزر برای کل بدن

کاربردی بودن لیزر موهای زائد برای اکثر نقاط بدن کمک مهمی است برای اینکه خیالتان از موهایی که احتمالا فراموش می کنید و یا در قسمتی از پوست هستند که دید کمتری دارند راحت باشد. لیزر میتواند تقریبا در تمام مناطق بدن اثر گذار باشد؛ مانند زیربغل،صورت،شانه و گردن، لیزر بیکینی،کمر و ….

طولانی بودن تاثیر لیزر

زیاد بودن دوره عدم رویش مو بعد از لیزر یک مزیت اصلی و مهم است. مدت زمانی که بعد از لیزر طول می کشد تا دوباره رویش مو را شاهد باشیم، از شخصی به شخص دیگر متغیر است. این زمان به فاکتورهای مختلفی مثل ناحیه تحت درمان، نوع پوست و مو، و از بین رفتن فولیکول ها یا آسیب دیدن آنها و .. بستگی دارد. با این حال لیزر روشی عالی برای حذف نیمه دائمی و یا حتی دائمی موهای زائد است. در بعضی افراد سال ها و در بعضی افراد ماه ها زمان می برد که دوباره مو رویش یابد.

کم هزینه است

نسبت به روش های کوتاه مدت حذف موهای زائد مثل شیو کردن، و یا اپیلاسیون، که ملزم اختصاص دادن زمان هفتگی و یا در بهترین حالت ماهانه هستند؛ لیزر موهای زائد طولانی تر و حتی دائمی است، پس یک دوره هزینه می شود. در اصل این روش بسیار مقرون به صرفه تری می باشد.

لیزر موهای زائد پوستی صاف و نرم به شما میدهد

از آنجا که در لیزر فولیکول و ریشه موها هدف قرار می گیرند و مو ها از ریشه از بین می روند، شما پس از آن پوستی صاف خواهید داشت؛ پس دیگر لازم نیست با موهای کوچک و زبر پس از شیو، بند و یا .. دست و پنجه نرم کنید!

جلوگیری از رشد موهای زیرپوستی

روش های از بین بردن موهای زائد مثل شیو و یا اپیلاسیون، سبب رشد موهای زیرپوستی می شود که از بین بردن آنها دردناک بوده و ظاهر خوبی نیز ندارند. در روش حذف موهای زائد با لیزر، دیگر شاهد رشد زیرپوستی مو نخواهیم بود.

اثرگذاری و ایمنی لیزر

لیزر از اثرگذار ترین روش های حذف موهای زائد است که میتواند برای مدت طولانی (شبه دائمی)، و یا حتی مواردی برای همیشه(دائمی)، شما را از شر موهای زائد خلاص کند. به علت تکرار کمتر لیزر نسبت به اپیلاسیون و …؛ می تواند از آسیب دیدن بیش از حد پوست شما جلوگیری کند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

 

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *