• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر موهای زائد | کاربرد، مزایا، عوارض احتمالی

بسیاری از ما در مورد لیزر موهای زائد شنیده‌ایم. برخی آن را معجزه‌ای می‌دانند، برخی می‌گویند که هیچ فایده‌ای ندارد و برخی هم از لیزر و عوارضش می‌ترسند! به هر حال لیزر است و می‌توان با آن سنگ و آهن را برید! اگر آشنایی چندانی با لیزر ندارید، فکر می‌کنید که بی‌فایده است، قبلاً تجربه‌ی ناخوشایندی داشته‌اید یا جزو کسانی هستید که از عوارض و خطرات لیزر می‌ترسند، این مطلب برای شماست.

در این جا هر آنچه مربوط به لیزر موهای زائد هست را بررسی کرده‌ایم، حقایق آن را گفته‌ایم و تلاش کردیم ابهام زدایی مفیدی داشته باشیم.

کاربردهای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد را می‌توان در هر نقطه‌ای از بدن استفاده کرد. البته مراجعات برای لیزر برخی از قسمت‌های بدن بیشتر است. مثلاً در خانم‌ها لیزر ناحیه‌ی بیکینی و تناسلی و لیزر موهای صورت شایع‌تر است. در آقایان لیزر موهای زیر بغل، لیزر خط ریش، موهای کمر و پشت گردن بیشتر انجام می‌شود. با این حال روش لیزر به قدری انعطاف پذیر، سریع و موثر است که می‌توان در یک جلسه کل بدن را در مدت کمتر از یک ساعت لیزر کرد.

لیزر موهای زائد | کاربرد، مزایا، عوارض احتمالی

لیزر موهای زائد بیکینی و ناحیه‌ی تناسلی (واژن)

حذف موهای زائد ناحیه‌ی بیکینی دردسرهای زیادی دارد. اگر این ناحیه را با تیغ اصلاح کنید، باید هر ۳-۴ روز یکبار این کار را انجام دهید، برای زخم نکردن این ناحیه‌ی حساس دقت بسیاری به خرج دهید، با جوش زدن‌های بعدش کنار بیایید و در نهایت خارش موهای تازه جوانه زده را تحمل کنید.

اگر به وکس و موم پناه برده‌اید، حتماً می‌دانید که لحظات خجالت آور برهنه شدن جلوی اپیلاسیون‌کار را تجربه کرده‌اید و می‌دانید که گاهی اوقات موم انداختن ناحیه‌ی بیکنی بسیار دردناک می‌شود.

در عوض لیزر یک چاره‌ی بی‌دردسر و دائمی برای خلاص شدن از شر موهای ناحیه‌ی بیکینی و تناسلی است.

آیا لیزر بیکینی درد دارد ؟

ممکن است کمی درد تجربه کنید ولی آن قدر نیست که غیرقابل تحمل باشد. بیشتر مراجعین درد لیزر را مثل برخورد یک کش لاستیکی با پوست توصیف می‌کنند. بسیاری از مراجعین ما اصلاً هیچ دردی احساس نمی‌کنند و می‌گویند فقط کمی پوست‌شان سوزن سوزن می‌شود. به طور کلی کمتر از ۱ درصد مراجعین به کرم‌های بی‌حس کننده نیاز پیدا می‌کنند.

لیزر موهای زائد صورت

ناحیه‌ی صورت یکی از مناطق حساس بدن است که می‌توانیم موهای زائدش را با لیزر به شکلی ایمن حذف کنیم. البته موهای زیر ابرو را نمی‌توان لیزر کرد زیرا خطر آسیب دیدن چشم وجود دارد ولی موهای بین دو ابرو را می‌توانیم با لیزر به شکل موثری حذف کنیم.

با توجه به این که تیغ زدن برای خانم‌ها توصیه نمی‌شود و بند انداختن و وکس می‌تواند باعث افزایش ضخامت و تراکم موهای زائد شود، لیزر کردن این موها بهترین انتخاب شماست.

لیزر بهترین روش حذف موهای زائد صورت است چرا که تیغ می‌تواند زخم‌هایی دائمی روی صورت شما به جا بگذارد و باید هر ۳-۴ روز یکبار صورت خود را اصلاح کنید. بند انداختن، وکس و برداشتن موها با موچین، می‌توانند با افزایش خونرسانی به پوست باعث افزایش موهای زائد شوند. پس بهترین راه برای حذف دائمی و بی‌خطر موهای زائد صوتر، لیزر کردن است.

لیزر زیر بغل

حذف موهای زائد زیر بغل یکی از پرطرفدارترین استفاده‌های لیزر است. لیزر این ناحیه خیلی سریع و بی‌دردسر انجام می‌شود و کاملاً موثر خواهد بود. برای حذف موثر موهای زائد زیر بغل تقریباً به ۵ جلسه با فواصل حدود ۵ هفته نیاز خواهید داشت. بعد از ۵ جلسه انتظار داریم که حدود ۹۰ تا ۹۵ درصد موهای زائد این ناحیه برای همیشه حذف شوند.

لیزر مو برای آقایان

آنچه تا به اینجا گفتیم بیشتر مربوط به خانم‌ها بود. اما تمام خدمات لیزری که به خانم‌ها ارائه می‌شود، برای آقایان نیز قابل انجام است. در گذشته تقریباً تمام مراجعین لیزر موهای زائد بانوان بودند ولی امروز این نسبت تغییر کرده و حتی برابر شده است.

لیزر موهای زائد چه کمکی به آقایان می‌کند؟

لیزر لزوماً باعث صاف شدن پوست نمی‌شود. برخی از مراجعین ما فقط می‌خواهند که تراکم موهای بدن‌شان را کاهش دهند. مثلاً سینه‌ی بسیار پرمویی دارند ولی نمی‌خواهند که کاملاً بدون مو شوند. برخی از آقایان هم علاقه دارند موهای مناطقی از بدنشان را به کلی حذف کنند؛ مثل موهای پشت در ناحیه‌ی شانه‌ها و کتف. هدف شما کاهش تراکم باشد یا حذف کامل موهای زائد فرق نمی‌کند؛ هردو با لیزر موهای زائد قابل انجام است.

لیزر موهای زائد برای آقایان ورزشکار ایده‌ آل است. لیزر می‌تواند زندگی فوتبالیست‌ها، دوچرخه سواران، شناگران و سایر ورزشکارانی که نیاز به اصلاح مداوم موهای بدن خود دارند را آسان‌تر کند. دیگر خبری از بریدن با تیغ، جوش زدن‌های بعد از اصلاح با ماشین و خارش‌های بعد از درآمدن مو نخواهد بود. یکبار برای همیشه از شر موهای مزاحم خلاص می‌شوید.

تنها راه درمان موهای زیر پوستی و فولیکولیت لیزر است. موهای زیر پوستی در بسیاری از آقایان بعد از اصلاح ریش، به ویژه در ناحیه‌ی زیر گردن، به شکل جوش‌هایی کوچک مشاهده می‌شود. این مشکل شایع که سودوفولیکولیت ریش نام دارد به طور کامل با لیزر برطرف می‌شود. فقط یک جلسه لیزر می‌تواند تمام موهای زیرپوستی را از بین ببرد. البته برای این که دوباره دچار این مشکل نشوید، باید دوره‌ی لیزر درمانی را تکمیل کنید.

فولیکولیت به جوش‌هایی گفته می‌شود که ناشی از التهاب فولیکول هستند. به کمک لیزر موهای زائد، فولیکول را از بین می‌بریم. وقتی دیگر فولیکولی وجود نداشته باشد، دیگر چیزی نیست که دچار التهاب و نهایتاً جوش بشود.

کلینیک زیبایی و لیزر میها واقع در لاهیجان با بورزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *