• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر موهای زائد

برداشتن یا لیزر موهای زائد توسط دستگاهی انجام می شود که فرایند از بین بردن مو های ناخواسته یا زائد را با استفاده از قرار دادن موها در معرض پالس لیزر انجام می دهد و منجر به از بین بردن فولیکول مو و عدم رشد مجدد مو می شود. این دستگاه ها برای اولین بار از اواسط دهه ۹۰ میلادی به صورت تجاری در دسترس عموم قرار گرفت.

لیزر و حذف موهای زائد یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای از بین بردن موهای ناخواسته بر روی سطح بدن است و این در حالی است که تمامی انجمن ها و متخصصین اعلام کرده ‌اند که لیزر مو نمی تواند تمامی موهای ناخواسته بر روی سطح بدن را از بین ببرد.

 لیزر موی زائد بهترین روش در مقایسه با سایر روش های حذف موهای زائد  اعلام شده است زیرا در این روش موها بسیار دیر تر از سایر روش ها رشد می کنند و همچنین تعداد آن ها نیز کاهش می یابد، همچنین استفاده از این روش بسیار سریع و موثر است.

لیزر موهای زائد

چگونه لیزر به از بین بردن موهای زائد کمک می‌نماید؟


فهمیدن اینکه لیزر چگونه موهای زائد را هدف قرار می‌دهد مهم است. لیزر یک نوع نور پالسی است که شدت بالای دارد. این نور به ملانین‌های مو که عامل ایجاد رنگ مو هستند، حمله می‌کند. با حمله به ملانین مو، لیزر می‌تواند بدون اینکه به پوست آسیبی بزند، فولیکول‌های انتهای مو را در زیر پوست از بین ببرد. رنگ مو و پوست شما در میزان موثر بودن لیزر در از بین بردن موهای زائد شما نقش تعیین کننده‌ای دارد.

مزایا

انتخاب روش لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت مزایای بسیاری نسبت به سایر روش‌ها دارد. در زیر ۵ علت مهم انتخاب لیزر برای رفع و از بین بردن موهای زائد ارائه شده است.

لیزر یک روش سریع است

لیزر موهای زائد بدن و صورت، سریع‌تر از آنچه شما تصور می‌کنید، عمل می‌کند. برای مثال، از بین بردن موهای زاید زیر بغل و ناحیه بیکینی فقط ۲۰ دقیقه زمان می‌برد.

صرفه‌جویی در هزینه در دراز مدت

با کاهش دائمی موهای زائد، دیگر نیاز به خرید تیغ، کرم موبر، کرم واجبی و یا نیاز به وکس ماهیانه موهای زائد خود نخواهید داشت. هزینه استفاده از موم به تدریج و با گذشت زمان افزایش می‌یابد، در حالیکه، هزینه لیزر موهای زائد بدن و صورت با گذشت زمان کاهش می‌یابد. نتیجه از بین بردن موهای زاید توسط لیزر بسیار بهتر از روش استفاده از موم است و هزینه در دراز مدت، بسیار کمتر است.

حذف و پیشگیری از ایجاد موهای زیر پوستی

لیزر موهای زائد بهترین و تنها راه حل جلوگیری و از بین بردن موهای زیر پوستی است. لیزر همچنین یک گزینه عالی برای افرادی است که پوست‌های حساس داشته و در اثر اصلاح با تیغ و موم دچار خارش پوستی می‌شوند.

صرفه‌جویی در وقت

لیزر موهای زائد بدن و صورت نیاز به اصلاح روزانه موهای زائد با تیغ را بر طرف می‌نماید. تمام زمانی که روزانه برای اصلاح با تیغ صرف می‌کنید و تمامی هفته‌هایی که تیغ به دست می‌گیرید را جمع نمایید تا متوجه شوید با استفاده از لیزر چه زمانی را صرفه‌جویی می‌نمایید.

نیاز به بلند شدن موهای زائد بین دو جلسه درمانی نیست

بر خلاف موم گذاشتن، بین دو جلسه درمان، می‌توانید موهای زائد خود را با تیغ اصلاح نمایید. با لیزر موهای زائد، با روزهایی که مجبور به نگه داشتن موهای زائد خود تا جلسه بعدی درمان هستید خداحافظی نمایید و هر چقدر که می‌خواهید موهای زائد خود را اصلاح نمایید. مزیت لیزر به سایر روش‌های از بین بردن موهای زائد کاملاً آشکار است. با کاهش هزینه رفع موهای زائد با لیزر، دیگر نیاز به بیان مزایا و معایب از بین بردن موهای زائد نیست.

نواحی قابل درمان با لیزر

هنگام در نظر گرفتن لیزر برای رفع موهای زائد، ناحیه دارای موهای زائد خود را در نظر بگیرید. لیزر موهای زائد یک روش عالی برای نواحی وسیع پوست مانند زیر بغل، پاها، بازوها و کمر است. اما لیزر موهای زائد برای رفع موهای زائد پشت لب، گونه یا ناحیه بیکینی نیز مناسب است و برای همه این نواحی، نتیجه خوبی از درمان با لیزر بدست آمده است. لیزر موهای زاید برای از بین بردن گروهی ار موهای زائدی که نیاز به از بین بردن دائمی دارند گزینه مناسب‌تری است تا موهای پراکنده‌ای که باید از قسمت‌های مختلف بدن و صورت حذف شوند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *