• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر مو پا راه حلی برای رهایی از موهای زائد

لیزر مو پا یکی از جدیدترین و به روزترین روش های حذف موهای زائد پا در کل دنیا است. شما با این روش، برای همیشه از شر این مو های پا راحت می شوید و می توانید بدون دغدغه ان پوستی صاف و زیبا داشته باشید.

پاهایی صاف و براق و بدون موهای زائد، قطعا تاثیر بسیار زیادی در زیبایی پوست شما می گذارد. اکثر خانم هایی که لباس های کوتاه و پیراهن می پوشند، آرزو دارند تا پوست پاهایشان صاف و یکدست و به دور از منافذ باز پوستی و موهای زمخت و زائد باشد. لیزر موهای زائد پا همان چیزی است که شما را به این آرزو می رساند.

تیغ و ژیلت، اپیلاسیون و وکس دیگر روش هایی نیستند که جوابگوی خواسته و نیاز شما باشند. با پیشرفت علم و تکنولوژی و ورود دستگاه های قدرتمند لیزر به بازار، دیگر نیازی نیست تا شما به دنبال مناسب ترین روش برای لیزر موهای زائد پا بگردید.

لیزر پا برای چه کسانی مناسب است؟

حتما تا به اینجا متقاعد شدید که لیز پا، یکی از بهترین و مدرن ترین روش برای رفع موهای زائد است. اما شاید این سوال در ذهن شما نقش ببندد که لیزر پا برای چه کسانی مناسب است و آیا محدودیت دارد یا چه کسانی نباید لیزر موهای زائد انجام دهند و با انجام لیزر مشکلاتی برای آنها پیش می آید.

به طور کلی افرادی که از سلامت عمومی مطلوبی برخوردار هستند و بیماری خاصی نداشته باشند، می توانند بدون هیچ محدودیتی لیزر پا انجام دهند.

لیزر پا راه حلی برای رهایی از موهای زائد

لیزر کل پا شامل چه قسمت هایی می شود؟

از بین بردن موهای زائد پا شامل کل قسمت های ران پاها، زانوها، ساق پاها و روی پا می شود.قطعا شما پس از اولین جلسات لیزر پا، تاثیر و نتیجه آن را مشاهده می کنید و در طول دوره درمان، شاهد از بین رفتن ریشه های موهای زائدتان خواهید بود.

آیا لیزر موهای زائد پا نتیجه بخش است؟

معمولا در افرادی که موهای زبرتری دارند نتیجه بهتری خواهد داشت. لیزر ممکن است چندین ساعت زمان ببرد و بعد از اولین جلسه نتایج آن را مشاهده خواهید کرد اما برای از بین بردن دائمی موهای زائد چندین دوره  زمان خواهد برد.

نتایج لیزر موهای زائد پا تا چه مدت باقی می ماند؟

لیزر پا، دارای نتایجی طولانی و ماندگار است. اما به طور کلی ماندگاری این نتایج به عوامل متعددی بستگی دارد. اولین و مهمترین فاکتوری که در ماندگاری لیزر موهای زائد پا موثر است، جنس پوست و موی شماست.

فواید و عوارض لیزر پا

در این بخش به فواید و عوارض لیزر پا اشاره کرده ایم:

فواید لیزر پا

حال بهتر است تا با فواید لیزر پا اشاره کنیم تا شما به طور کامل متوجه شوید که با انجام لیزر موهای زائد پا، از چه مزایایی برخوردار می شوید.

  • رخورداری از نتایج طولانی مدت و ماندگار
  • بدون درد، ایجاد جای زخم، بریدگی و سوختگی
  • بدون آسیب رساندن به پوست بدن و افزایش طراوت و زیبایی پوست
  • روشی کم دردسر و سریع برای از بین بردن موهای زائد
  • افزایش اعتماد به نفس با زیباتر شدن پوست پا
  • از بین رفتن منافذ باز پوستی و ریشه های ضخیم موهای زائد

عوارض لیزر پا

اگر بخواهیم بگوییم لیزر  موهای زائد پا هیچ عوارضی ندارد، کمی اغراق کرده ایم. در هر صورت هر روش درمانی در علم پزشکی، دارای عوارض خاص خودش است. اما موضوعی که بیش از هر چیز حائز اهمیت قرار می گیرد، این است که عوارض یک روش درمانی، کمترین و خفیف ترین عوارض ممکن باشد.

به طور کلی لیزر پا دارای عوارض بسیار خفیف و بسیار ناچیزی است. به طوری که حتی برخی از پزشکان آن را بدون عوارض خطاب می کنند. اما در هر صورت حتی کوچکترین و خفیف ترین عوارض لیزر موهای زائد هم باید برای مراجعه کننده، عنوان شود تا با آگاهی کامل لیزر موهای پا را انجام دهد.

ممکن است بعد از انجام لیزر، تا چند روز در نواحی تحت درمان، احساس سوزش، خارش، تورم و قرمزی داشته باشید. این چهار مورد، تنها عوارض خفیف لیزر پا هستند که به علت اشعه لیزر بروز پیدا می کنند.

این شایعه بین افراد زیادی پراکنده شده است که انجام لیزر باعث سرطان پوست می شود. باید به شما بگوییم تا کنون در هیچ جای دنیا، گزارشی مبنی بر سرطان زا بودن لیزر داده نشده است و این ادعا، کاملا پوچ و بی اساس است. بنابراین شما می توانید با خیال راحت لیزر پا را انجام دهید و از زیبایی پاهایتان برای یک عمر لذت ببرید.

کلینیک زیبایی و لیزر میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *