• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر کیوسوییچ برای پاک کردن تاتو ابرو

لیزر کیوسوییچ برای پاک کردن تاتو ابرو؛ روش‌های زیبایی بیش از هر زمان دیگری برای صورت موجود است. یکی از روش‌های مورد توجه، تاتوی ابرو و میکروبلیدینگ است که در سال‌‌های اخیر بسیار محبوب شده‌اند. با این حال، متأسفانه، میکروبلیدینگ و تاتو همیشه به طور کامل و به درستی انجام نمی‌شود. اخیرا، هجوم مشتریانی وجود دارد که میکروبلیدینگ نیمه دائمی خود را در جای نامطلوبی انجام داده‌اند و از نتایج ناراضی هستند و این موضوع برای آن‌ها بسیار ناراحت کننده بوده است. یکی از بهترین درمان‌ها برای این افراد، لیزر کیوسوییچ برای پاک کردن تاتو ابرو می‌باشد.

لیزر Q-Switch چیست؟

لیزر کیوسوییچ برای چیست؟ لیزرهای Q-Switch به نوع پالس ایجاد شده برای انتقال انرژی توسط لیزر اشاره دارد. لیزر Q-Switched پالس‌های پرتوی بسیار کوتاهی ایجاد می‌کند که با سرعت یک میلیاردیم در ثانیه حرکت می‌کنند. لیزر Q-Switched برای پاک کردن تاتو ابرو به اندازه کافی قدرتمند است که قطعات ریز جوهر را خرد کند، رنگدانه‌ها را از بین ببرد، جای زخم را ایجاد کند و تولید کلاژن را تحریک کند. لیزر Q-Switch یک طول موج با نفوذ عمیق را ارائه می‌دهد. این درمان همچنین برای انواع پوست، جوانسازی پوست، به حداقل رساندن اندازه منافذ، درمان خطوط ریز، افزایش شلی پوست و از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای ناخواسته یا رنگدانه موثر است.

زمانی که افراد می خواهند از شر تاتوی ابرو ناخواسته خود راحت شوند، تکنیک لیزر پیشنهاد می‌شود.

پاک کردن تاتو ابرو با لیزر، معمولا از لیزر Q-Switch و لیزر Nd-YAG استفاده می‌شود. لیزر Q-Switch موثرترین نوع لیزر برای از بین بردن تاتوهای ناخواسته است.

لیزر کیوسوییچ برای پاک کردن تاتو ابرو

چرا پاک کردن تاتو ابرو با لیزر Q-Switch؟

لیزر Q-Switch، در تمامی خالکوبی‌های آماتور و حرفه ای موثر است. علاوه بر این، از آنجایی که استفاده از آن هیچ آسیبی به پوست وارد نمی‌کند، خطر عفونت ایجاد نمی‌کند و هیچ لکه یا اثری در ناحیه باقی نمی‌گذارد. این روش فقط در ناحیه‌ای که تاتوی ابرو روی پوست قرار دارد اعمال می‌شود و به بافت‌های دیگر آسیب نمی‌رساند.

تاتو ابرو با کیوسوییچ چگونه پاک می‌شود؟

در روش لیزر کیوسوییچ برای پاک کردن تاتو ابرو از طول موج‌های مختلف پرتوهای لیزر با توجه به نوع تاتو استفاده می‌شود. رنگ مورد استفاده در تاتو با نور لیزر از بین می‌رود. تکه‌های کوچک رنگ توسط سلول‌ها از بدن دفع می‌شود. با روش لیزر Q-Switch پاک کردن تاتو های ناخواسته در مدت زمان کوتاه‌تری آسان است. برخلاف تصور رایج، تاتو‌های ابروی تیره‌تر راحت‌تر از تاتوهای رنگ روشن پاک می‌شوند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *