• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر کیوسوییچ پاک کردن تتو بدن و صورت

لیزر کیوسوییچ (پاک کردن تتو )

ایا فقط به خاطر اینکه در گذشته فکر می‌کردید تاتو کار جالبی باشد، مجبورید برای همیشه با آن زندگی کنید ؟
انسانها  سال‌هاست که به دنبال یافتن یک راه ایمن برای پاک کردن تاتوهایی هستند که دیگر به آن علاقه‌ای ندارند، اما تا همین اواخر که یک فناوری مدرن و مؤثر برای پاک کردن تاتو معرفی شد، هنوز هیچ روش مناسبی برای این کار وجود نداشت. امروزه ما توانایی آن را داریم که با استفاده از روش لیزر کیوسوییچ پاک کردن تتو، هر نوع تاتو  و در هر نقطه از بدن را،پاک کنیم صرف نظر از اینکه توسط یک تاتوکار حرفه‌ای یا آماتور ایجاد شده باشد.

آیا همه کاندید مناسبی برای پاک کردن تاتو با لیزر هستند؟
اگر شما از نظر سلامت عمومی در وضعیت خوبی هستید و بیماری جدی خاصی نداریدُ انتظارات واقع‌بینانه‌ای از انجام این عمل دارید و پوست خود را برنزه نکرده‌اید، می‌توانید کاندید خوبی برای عمل رفع خالکوبی یا تتو با لیزر باشید. در غیر این صورت، ابتدا باید یک بررسی کلی از پوست شما در جلسه مشاوره قبل از عمل صورت بگیرد.

در حال حاضر لیزردرمانی، بهترین گزینه برای پاک کردن تاتو محسوب می‌شود، زیرا قابلیت آن را دارد که رنگ تاتو را بدون ایجاد هیچ‌گونه جراحت و جای زخم، برطرف کند.
سیستم لیزر کیوسوئیچ یک دستگاه پیشرفته پزشکی است که برای تولید طول موج‌های خاصی از نور طراحی شده است. نور تولید شده با طول موج مورد نظر توسط بافت هدف که در این مورد، همان ماده رنگی تاتو می‌باشد، جذب می‌شود. (ضربان )پالس لیزر کیوسوئیچ تنها در کسری از ثانیه انجام می‌گیرد و این قابلیت را برای پرتو لیزر فراهم می‌کند که با کارآیی بالایی از پوست عبور کند و با تولید حداقل گرما به طور مؤثری توسط ذرات جوهر تاتو جذب شود.
جذب سریع انرژی امواج لیزر باعث می‌شود که ذرات رنگ تاتو تخریب شده و به اجزای ریزتری شکسته شود. سپس این ذرات ریز توسط ماکروفاژهای بدن انسان که فیلتراسیون طبیعی خود بدن هستند، تمیز و دفع می‌شوند.
به‌طورکلی فرایند پاک کردن تاتو به وسیله نور لیزر طی دو مرحله اصلی انجام می‌شود:
شکستن ذرات ماده رنگی تاتو و تبدیل آن به ذرات ریزتر به وسیله لیزر که طی چند جلسه درمانی متوالی انجام می‌گیرد.
قابلیت پالایش طبیعی خود بدن در جذب ذرات خارجی و دفع آن‌ها به بیرون که در فاصله زمانی بین جلسات متوالی انجام میشود.کیوسویچ یکی از پیشرفته‌ترین فناوری‌هایی است که امروزه برای این کار وجود دارد و می‌تواند تاتوهایی که دیگر به آن علاقه ندارید را به شیوه‌ای ایمن، سریع، کاملاً بدون درد و بدون آنکه آسیبی به پوست شما وارد کند، برطرف نماید. متقاضیان می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته رفع تاتو، طیف وسیعی از رنگ‌های تاتو از جمله رنگ‌های تیره، بخصوص رنگ مشکی (که بیشتر نیمی از همه تاتوها را تشکیل می‌دهد)،  را به صورت کاملاً موفقیت‌آمیزی پاک کنند.

لیزر کیوسوییچ پاک کردن تتو

لیزر چگونه رنگ تاتو را از بین می‌برد؟
طول موج‌های خاصی از نور که توسط دستگاه لیزر رفع تاتو تولید می‌شود، به وسیله جوهر رنگی موجود در طرح تاتو جذب می‌گردد. جذب این طول موج‌ها منجر به گرم شدن ذرات رنگ و خرد شدن آن‌ها در ظرف کسر کوچکی از ثانیه می‌شود و در نتیجه ذرات رنگ به قطعات بسیار ریزی شکسته می‌شود. این ذرات بسیار ریز به راحتی توسط سیستم لنفاوی بدن پالایش و دفع می‌شود. نحوه دفع این ذرات، مشابه با روشی است که سیستم ایمنی بدن برای دفع باکتری‌ها و ذرات خارجی از بدن استفاده می‌کند.

آیا پاک کردن تاتو درد دارد؟
سیستم لیزر کیوسوئیچ ان دی یاگ، نور را به صورت اشعه های بسیار کوتاهی به نام پالس، ساطع می‌کند. تأثیر انرژی حاصل از پالس‌های قدرتمند نور، مشابه با ضربه ناشی از یک کش لاستیکی است که به جسمی برخورد می‌کند و کمی هم گرما تولید می‌کند. اکثر قریب به اتفاق افرادی که این عمل را انجام می‌دهند نیازی به بی‌حسی ندارند، اما اگر به هر دلیلی بیمار تحمل درد خفیف ناشی از عمل را نداشته باشد، ما می‌توانیم از بی‌حسی موضعی برای او استفاده کنیم. علاوه بر آن، ما یک تیمار سرمای منجمد کننده در قبل، حین عمل و بعد از عمل بر روی موضع مربوطه اعمال می‌کنیم تا هم از پوست شما محافظت کند و هم باعث کاهش درد ناشی از عمل شود. لطفاً به خاطر داشته باشید که ما تزریق عامل بی‌حسی را برای این عمل توصیه نمی‌کنیم، زیرا می‌تواند کارایی عمل پاک کردن تاتو را کاهش دهد. در تمام موارد، شما می‌توانید بلافاصله بعد از اتمام عمل به محل کار خود بازگردید و یا فعالیت‌های روزمره خود را شروع کنید، زیرا به هیچ زمانی برای استراحت بعد از عمل نیاز ندارید.
پاک کردن تاتوی صورت با لیزر
از عمل لیزر می‌توان برای پاک کردن تاتوی ابروها و خط لب‌ها استفاده کرد. اما قبل از حذف تاتوی لب و پاک کردن تاتو ابرو با لیزر باید حتماً در جلسه مشاوره، بعضی معاینات لازم انجام شود.

مراقبت های لازم بعد از لیزر Qswich :
به دستور پزشک معالج دقت فرمایید ، به طور کلی موارد زیر توصیه میشود
1 : تا 48 ساعت پس از لیزر از دارو یا موادی که پوست را به نور حساس میکند مانند لایه بردارها و اسکراب ها پرهیز مینماییم.
2: از کرم های بعد از لیزر مثل ترمیم کننده تا 2 هفته و پماد بتامتازون چشمی تا 3 روز استفاده کنید.
3: کرم ضد آفتاب هر 2 ساعت
4: 24 ساعت پس از لیزر ناحیه را نشویید
5: معمولا در جلسه اول و دوم بعد از لیزر ، ناحیه لیزر شده به دلیل سطحی شدن رنگدانه های عمقی پررنگ تر میشود که جای نگرانی نیست و به تدریج کمرنگ میشود.
6: زخم سطحی بعد از 4 روز از بین میرود و کراست روی زخم نباید کنده شود چون باعث ایجاد لک دائمی میشود
7: درصورت هرگونه مشکل با پزشک خود تماس بگیرید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *