• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیفت صورت | روش های درمان افتادگی پوست صورت

انواع روش های لیفت صورت. لیفت صورت با نخ. لیفت صورت با لیزر لیپولیز. لیفت صورت و لیفت پیشانی مایع. لیفت پوست با رجوالیفت. لیفت پوست با درمافیرم. لیفت با مزولیفت. لیفت صورت با پرسیژن تی اکس. لیفت با نخ. هایفوتراپی. لیفت با تزریق چربی. جوان سازی پوست با استفاده از انرژی نور مادون قرمز . جوان سازی پوست با استفاده از سلول های بنیادی (PRP). جراحی لیفت صورت. مقاله ی (لیفت صورت چیست؟ انواع روش های لیفت کامل صورت) در سایت کلینیک دکتر پاکدل را از دست ندهید.

 

1- لیفت نیم رخ

یک روش ایده آل برای لیفت صورت، لیفت پیشانی و لیفت گردن برای مردان و زنانی است که به دنبال بازیابی ظاهر شاداب تر و جوان تر هستند. برای استفاده از این روش درمانی فقط به بی هوشی موضعی نیاز است.

 

2- لیزر لیپولیز

روش دیگری که برای لیفت صورت می توان استفاده کرد لیزر لیپولیز می باشد که در آن از لیزر برای برداشتن چربی و ضخامت پوست صورت، گردن و فک استفاده می شود. این روش ابتکاری از پرتو لیزر برای برداشتن لایه های پوست صورت استفاده می کند و به همین خاطر دوره بهبودی و اثرات جانبی آن در مقایسه با روش های سنتی کمتر است. استفاده از این روش برای افتادگی پوست صورت و صاف کردن قسمت های ناهموار صورت همچون گردن، خط فک و نیز نواحی مربوط به آن امکان پذیر است.

 

3- انتقال چربی (تزریق چربی)

یک روش لیفت صورت بدون جراحی است که برای بازیابی حجم پوست صورت با انتقال چربی از یک ناحیه بدن به ناحیه دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

4- لیفت صورت و لیفت پیشانی مایع

در عمل لیفت صورت مایع از مواد طبیعی قابل تزریق پر کننده برای لیفت ملایم و کشیدن پوست صورت برای کاهش چین و چروک و ناهمواری های آن استفاده می شود. نتایج حاصل از این روش، دستیابی به یک ظاهر طبیعی و شاداب بدون نیاز به دوره ریکاوری و خطرات مربوط به جراحی لیفت صورت است. همچنین از این روش برای پر کردن بافت نرم از بین رفته پوست به خاطر افزایش سن استفاده می شود. این روش کم تهاجمی، غیر جراحی و بدون درد است.

 

5- رجوالیفت

روشی است که توسط موسسه رجوالیفت معرفی شده و با استفاده از آن میتوان باعث لیفت صورت و شادابی و طراوت پوست شد. در این روش ترکیبی از تزریق پرکننده های پوستی برای افزایش حجم و روش لیزر، برای تجدید ساختار، محکم و سفت کردن پوست صورت، استفاده می شود و به این ترتیب می توان آسیب های وارد شده به خاطر نور آفتاب یا سایر مشکلات احتمالی را برطرف کرد.

با استفاده از این روش می توان اطمینان داشت که فرد می تواند به یک ظاهر جوان و شاداب که همیشه موردنظر وی بوده، دست پیدا کند. این روش لیفت صورت بدون جراحی پوست، سریع و ساده است و با انجام آن بیمار با حداقل ناراحتی و دوره ریکاوری مواجه می شود. نتایج حاصل از این روش به صورت باورنکردنی طبیعی است و برای سال ها دوام دارد.

 

6- درمافیرم

یک روش دیگر برای لیفت صورت بدون جراحی تزریق بوتاکس است که برای لیفت صورت و لیفت و کشیدن پوست گردن استفاده می شود. این روش یک شیوه جدید و ابتکاری برای تزریق بوتاکس با استفاده از میکرو دیلوشن برای بهبود وضعیت پوست و سفت شدن آن است که در آن همه اجزای صورت دست نخورده باقی می ماند.

استفاده از این روش می تواند برای شخص، پوست سفت تر و کشیده تر در ناحیه صورت، پیشانی، گونه ها و گردن به همراه داشته باشد. علاوه بر این می توان از این روش به همراه پرکننده های سنتی و نیز تزریق استاندارد بوتاکس برای پر کردن صورت، لیفت و کشیدن پوست گردن استفاده کرد.

 

7- مزولیفت

که به عنوان مزوتراپی نیز شناخته می شود. روش درمانی است که در آن بدون درد،تزریق های میکرو بر روی صورت انجام می شود. این تزریق ها پوست را هیدرات می کند و به این ترتیب تولید کلاژن و الاستین را برای جوانسازی پوست با حداقل دوره ریکاوری و بهبود شبیه سازی می کند. در این حالت یک مجموعه از هشت درمان پایه معمولاً برای بیمار موردنیاز است و ای درمان ها با اقدامات مراقبتی بعدی برای هر دو تا سه ماه همراه است. ریز مغذی های مورد استفاده در این روش شامل ویتامین ها (ویتامین A ، ویتامین B5 ، ویتامین C ، ویتامین D ، ویتامین E و ویتامین K) ، مواد معدنی (سیلیکا، زینک) و آنتی اکسیدان ها (کوآنزیم Q10 ، دی متیل آمینواتانل و گلوتاتیون) می باشند.

 

8- پرسیژن تی اکس

یک روش درمانی و نوآورانه جدید برای کاهش مشکلاتی پوست صورت و گردن است که به طور تقریبی 80% نتایج لیفت صورت را با هزینه مناسب به همراه دارد. این روش جدیدترین روش مطرح شده برای لیفت صورت بدون جراحی است که در آن از لیزر برای درمان نواحی کوچک تر همچون نیمه پایین صورت و گردن استفاده می شود.

در این روش با لیزر می توان لایه های چربی را برداشت و بافت پوست را سفت کرد.این روش درمانی برای بیمارانی بسیار مناسب است که به دنبال حذف چربی در نواحی گردن، فک یا غبغب خود هستند. در این روش پوست تجدید ساختار می شود و فرآیند رشد و ترشح کلاژن آن شبیه سازی می شود که می تواند پوست ضخیم تر، سفت تر و پرتری را به همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *