• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مادلینگ و زاویه سازی صورت، فک، لب و چانه

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که یک فیلر فک می‌تواند روی خط فک ضعیف، چانه نامرئی، غبغب‌های افتاده یا صورت چاق شما چه تاثیری داشته باشد؟ همانطور که تصویری زیبا بدون قابی با شکوه کامل به نظر نمی‌رسد، صورت نیز به یک خط فک زیبا و تراش‌خورده نیاز دارد تا جلوه‌ی آن مشخص شود. علاوه بر این، خط فک سن و حتی برخی ویژگی‌های پنهان را آشکار می‌سازد.

زاویه‌سازی صورت با استفاده از فیلر می‌تواند شکوه از دست رفته را بازگرداند و به رفع هر گونه مشکل در صورت شما کمک کند. پس از جلسه مشاوره، مقدار مشخصی از ژل‌های پوستی دقیقاً بین استخوان فک و اپیدرم تزریق می‌شود.

زاویه‌سازی صورت به روش غیر جراحی چیست؟


زاویه‌سازی صورت می‌تواند ظاهر کلی فرد را تغییر دهد. زاویه مناسب صورت اغلب نشان‌دهنده‌ی مردانگی و زنانگی و همچنین جوانی و زیبایی است. برای بیمارانی که خط فک آن‌ها به طور طبیعی ضعیف است یا علائم افتادگی غبغب و چربی اضافی در قسمت تحتانی صورت و گردن وجود دارد، زاویه‌سازی صورت جهت دستیابی به ظاهری زیباتر می‌تواند جذاب باشد. دستیابی به این هدف بدون انجام عمل جراحی تهاجمی نیز بسیار هیجان‌انگیز است.

زاویه‌سازی غیرجراحی صورت یک عمل زیبایی است که طی آن از ژل‌های تزریقی پوستی برای افزودن حجم به فک و برجسته‌سازی قسمت تحتانی صورت استفاده می‌شود. اگرچه تزریق فیلر جهت زاویه‌سازی صورت ممکن است امری غیرقابل تصور به نظر برسد، اما این فرایند در واقع مؤثر است. افزایش اندک حجم می‌تواند ساختار خط فک را تقویت و خط فک قوی‌تری ایجاد کند. همچنین تزریق فیلر مرز بیشتری بین خط فک، گردن و دیگر ساختارهای صورت ایجاد می‌کند و زاویه فک را بسیار قابل توجه می‌نماید.

زاویه‌سازی صورت با استفاده از فیلر چگونه عمل می‌کند؟


ژل‌های پوستی می‌توانند به طور موثری حجم خط فک را افزایش داده و مرز واضحی بین صورت و گردن ایجاد کنند. همچنین این ژل‌ها می‌توانند زاویه فک قوی ایجاد کنند، ظاهر مناسب‌تری به چانه دهند و ظاهر آویزان غبغب را نیز کاهش دهند.

همچنین، با افزایش سن فک و مناطق اطراف آن به آرامی ظاهر شاداب خود را از دست می‌دهند و ظاهری پیر را ایجاد می‌کنند. با این حال، ژل‌های پوستی می‌توانند ظاهری شاداب به صورت ببخشند و اعتماد به نفس شما را به آسانی افزایش دهند.

مزایای برتر انتخاب فیلر فک


تزریق فیلر خط فک این روزها بسیار مورد توجه است زیرا موجب زاویه‌سازی صورت می‌شود. زاویه‌سازی ویژگی‌های صورت را نمایان‌تر می‌کند. اخیراً زاویه‌سازی صورت با استفاده از تزریق فیلر محبوبیت زیادی پیدا کرده و تقاضا برای انجام آن رو به افزایش است.

ماهیت غیرتهاجمی زاویه‌سازی صورت

اگر واجد شرایط انجام عمل جراحی نیستید یا نمی‌خواهید تحت عمل جراحی قرار بگیرید، تزریق فیلر فک روشی مناسب محسوب می‌شود. این روش بدون انجام برش یا بیهوشی عمومی نتایج شگفت‌انگیزی را به همراه دارد.

دوره نقاهت کوتاه

تزریق ژل‌های پوستی روشی کاملاً آسان و همچنین استفاده از آن‌ها کاملاً بی‌خطر است. بنابراین، پس از تزریق فیلر به دوره نقاهتی نیار ندارید و می‌توانید تقریباً بلافاصله فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرید!

نتایج قابل مشاهده و سریع

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت زاویه‌سازی صورت نتایج سریع و قابل توجه آن است. بنابراین، شما مجبور نیستید منتظر کاهش هر گونه تورم یا کبودی بمانید تا از زاویه جدید فک خود لذت ببرید!

روشی سریع تحت عنوان «روش وقت نهار»

امروزه اختصاص دادن وقت مناسب برای درمان‌های زیبایی یا حتی پزشکی بسیار دشوار است! با این حال، پزشک می‌تواند زاویه‌سازی صورت را در مدت 30 تا 45 دقیقه انجام دهد. پس از انجام زاویه‌سازی صورت می‌توانید فعالیت‌های خود را بلافاصله از سر گیرید.

نتایج طبیعی و ظریف

برخلاف عمل جراحی خط فک که شامل نتایج شدید و مدت زمان طولانی نقاهت می‌شود، زاویه‌سازی صورت با استفاده از فیلر نتایج ظریف و طبیعی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید کل فرایند را تحت نظر داشته باشید و تشخیص تزریق فیلر برای دوستان شما سخت خواهد بود.

درمانی کاملاً برگشت‌پذیر

از نتایج حاصل راضی نیستید؟ می‌توانید اثرات را معکوس کنید! در صورت عدم رضایت از نتایج پزشک از آنزیمی برای حل کردن فیلر و بازگرداندن ظاهر قبلی شما استفاده می‌کند. بنابراین، لازم نیست تا پایان عمر با تغییرات ناخواسته زندگی کنید.

مزایای تزریق فیلر فک برای مردان و زنان

  • در مردان، خط فک قوی و مشخص نشان‌دهنده‌ی سلامت خوب، آمادگی جسمانی و قدرت است. بنابراین، زاویه‌سازی صورت در مردان خط فک ضعیف را تقویت می‌کند و ظاهر چانه را بهبود می‌دهد. مردان به دنبال ایجاد خط فک تراش خورده و مربع شکل هستند.
  • زنان خواهان ویژگی‌های ظریف‌تر و زنانه و زاویه خط فک هستند. علاوه بر این، زنان با خط فک مربع شکل طبیعی می‌توانند از مزایای ژل‌های پوستی بهره‌مند شوند. خط فکی به شکل بیضی یا قلب ظاهری ظریف و چشمگیر به زنان می‌بخشد.

زاویه‌سازی صورت؛ یک تیر و دو نشان

آیا می دانید که تزریق فیلر فک تنها خط فک ضعیف یا ساختار ضعیف صورت را برطرف نمی‌کند؟ زاویه‌سازی صورت با استفاده از تزریق فیلر می‌تواند افتادگی پوست ناشی از کاهش وزن یا افزایش سن را برطرف کند. علاوه بر این، زاویه‌سازی صورت راه حلی مطلوب برای اصلاح ظاهر ناخوشایند غبغب نیز محسوب می‌شود!

راه حل مطلوب ضد پیری

با افزایش سن، ممکن است پوست شل و غبغب افتاده را تجربه کنید که از شاخص‌های اصلی پیری صورت محسوب می‌شوند! بسیاری از افراد مسن از کاهش حجم در نیمه تحتانی صورت خود شکایت دارند. بنابراین، زاویه‌سازی صورت با استفاده از تزریق فیلر می‌تواند به طور مؤثری ظاهر جوان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازگرداند.

نکات مربوط به دوره پس از زاویه‌سازی صورت


  • حداقل شش ساعت پس از زاویه‌سازی صورت از کشیدن، لمس یا دستکاری صورت خودداری کنید.
  • می‌توانید پاک‌کننده‌ی ملایمی برای تمیز کردن صورت خود استفاده کنید.
  • بهتر است در چند روز اول جهت افزایش ارتفاع از بالش اضافی هنگام خوابیدن استفاده کنید.
  • همچنین باید پس از درمان از دوش بخار، حمام گرم، سونا و شنا کردن اجتناب کنید.
  • در چند روز اول پس از درمان تمرینات سنگین انجام ندهید.
  • از مصرف AHA، اسیدهای قوی، رتینول‌ها یا مواد آرایشی حاوی روغن به مدت چند روز خودداری کنید.
  • بلافاصله بعد از زاویه‌سازی صورت الکل، قهوه یا روغن ماهی مصرف نکنید.

هزینه زاویه‌سازی صورت در لاهیجان


زاویه‌سازی صورت بر اساس نیازهای شخص شما انجام می‌شود و هزینه آن نیز متفاوت است. از آنجا که زاویه‌سازی صورت برای هر بیمار روشی سفارشی است، هزینه نیز بسته به نوع و مقدار فیلر مورد استفاده می‌تواند متفاوت باشد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

شماره تماس

01341219506-7

01342217120

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *