• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟

امروزه افراد زیادی برای رفع چین و چروک، به دست آوردن حجم دلخواه در صورت و بدن، همچنین ایجاد فرم مناسب، به تزریق ژل یا فیلر روی آورده اند. در این روش با به کار گیری موادی شبیه ژل، و تزریق آن توسط پزشک به نواحی مورد نظر، می‌توان به جوانسازی و حجم و فرم بهتر در نواحی مختلف دست یافت.

تزریق ژل در گذشته با استفاده از فیلرهای دائمی صورت می‌گرفت که با عوارض بسیاری همراه بود؛ ولی خوشبختانه با تزریق ژل هایی که ماندگاری دائمی نداشته ولی تا ماه ها باقی می‌مانند؛ و حتی به تولید کلاژن در پوست نیز می‌پردازند، دیگر با آن عوارض ناخوش آیند روبرو نخواهیم بود و با آسودگی می‌توانیم اقدام به تزریق ژل نماییم. پس از تزریق ژل علاوه بر ایجاد فرم و حجم ایده آل، عدم ایجاد عوارض نامتعارف، هزینه متناسب با این خدمت و …، ماندگاری تزریق ژل نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. در این مقاله می‌خواهیم به شرح همه مواردی که در ماندگاری تزریق ژل یا فیلر موثر هستند بپردازیم.

 

مدت زمان ماندگاری تزریق ژل

سبک زندگی و نحوه مراقبت از پوست پس از تزریق ژل

یکی از تاثیرگذارترین عوامل در ماندگاری تزریق ژل، حفاظت از پوست در برابر نور خورشید است. اگر بدون مراقبت، پوست خود را در معرض تابش مستقیم آفتاب قراردهید، باید بدانید که علاوه بر عوارض گوناگون ناشی از آن، در صورت تزریق ژل ، به کوتاه شدن مدت زمان دوام آن نیز کمک کرده اید. مصرف دخانیات نیز یکی از عوامل تاثیرگذار در کاهش ماندگاری تزریق فیلر است. پرهیز از مصرف غذاهای تند و پیشگری از اعمال فشار و ضربه های مکرر به محل تزریق نیز می‌تواند در افزایش ماندگاری ژل موثر باشد. یکی دیگر از عوامل مهم، کاهش قرارگیری در مکان های گرم مانند سونا و سولار است. رعایت همه موارد عنوان شده، بخصوص در هفته های اول تزریق ژل بسیاری مهم هستند.

 

نوع فیلر تزریقی

زمان ماندگاری ژل تزریقی در انواع مختلف فیلر متفاوت است. با مراجعه به بروشور داخل جعبه ژل می توانید از زمان استاندارد دوام آن مطلع شوید. البته این محدوده زمانی با توجه به بدن افراد مختلف، ممکن است در بازه ای چند ماهه تغییراتی داشته باشد.

 

تکرار تزریق ژل

ماده تشکیل دهنده فیلرهایی که تزریق آنها این روزها به شدت رواج دارد، هیالورونیک اسید است. این ماده که به طور طبیعی در بدن وجود دارد، جاذب آب است و با خاصیت کلاژن سازی، به بهبود پوست می‌پردازد. هر بار که در ناحیه ای از صورت و بدن تزریق ژل انجام می‌شود، با ورود مقادیری از این ماده به پوست، حجم و فرمی بهتر از زمان قبل از اولین تزریق ایجاد می‌شود. به همین علت تکرار در تزریق می‌تواند به ماندگاری بیشتر نتایج تزریق ژل کمک کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *