• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

محدوده سن مناسب هایفوتراپی

محدوده سن مناسب هایفوتراپی چه زمانی است؟

برای اینکه بدانیم هایفوتراپی از چه سنی مناسب است، خوب است در مورد رنج سنی انجام این روش که توسط متخصصین توصیه گردیده است، اطلاعاتی بدست آوریم:

۱-هایفو برای سنین زیر ۳۰ سالگی

انجام هایفوتراپی در سنین زیر ۳۰ سال توصیه نمی گردد، چرا که در افراد از بدو تولد تا سن ۲۰ سالگی به دلیل آنکه به دارای اوج حرکات و نشانه های ترمیم پوستی و تولید کلاژن و الاستین در این زمینه می باشند، لذا نیاز به انجام هایفوتراپی برای تحریک کلاژن سازی نیاز نخواهد بود.

از طرف دیگر از آنجا که از سنین ۱۵ تا ۲۰ الی ۲۳ سالگی را دوره اوج بلوغ افراد و همچنین بروز برخی آکنه ها و بیماری های پوستی می دانند و از آنجا که مشخص نیست بعد از این دوران چه اتفاقی برای پوست خواهد افتاد، لذا انجام روش های زیبایی را بر روی پوست توصیه نمی گردد.

همچنین استفاده از این روش در سنین زیر ۳۰ سال برای از بین بردن چربی های پوستی توصیه نمی‌گردد و تنها می توان با تغییر لایف استایل و اصلاح سبک زندگی به حفظ و بهبود پوست و اندام خود بپردازید. بهتر است در سنین زیر ۳۰ سال از روش هایفو برای رفع مشکلات پوستی و چربی های اضافه پوست استفاده نکنند.

۲-هایفوتراپی  برای سنین بین ۳۰ تا ۵۰ سالگی

اگر جز افرادی هستید که به دلایل مختلفی از جمله سبک زندگی، وراثت و ژنتیک، بارداری، برخی بیماری‌های پوستی و … دچار بروز چین و چروک ها در روی پوست صورت، گردن، غبغب و یا بدن خود می باشید و یا به علل مختلف دچار چاقی در اندام خود هستید، می توانید برای زیبایی و جوانسازی پوست و از بین بردن چربی های زیر پوستی به انجام هایفوتراپی بپردازید.

بنابراین می توان سن ۳۰ تا ۵۰ سالگی را بهترین و استاندارد ترین سن برای انجام هایفوتراپی دانست. در واقع می توان سن مناسب هایفوتراپی را در این رده سنی قرار داد و با کمک اشعه های ایمن و کم خطر اولتراسوند بر روی پوست به تحریک کلاژن‌سازی پرداخت. به این ترتیب علاوه بر رفع مشکلات خفیف تا متوسط پوست، به پیشگیری از بروز بیماری های پوستی یا چاقی مفرط نیز پرداخته می گردد.

۳-هایفو برای جوانسازی بعد از ۵۰ سالگی

معمولا بعد از ۵۰ سالگی به علت اینکه چین و چروک های عمیقی در چهره افراد ایجاد می‌شود یا دچار افتادگی پوست و تحلیل قوای جسمانی می گردند، بسیاری از افراد برای لاغری موضعی یا زیبایی پوست سراغ انجام روش هایی همچون هایفوتراپی می روند.

هرچه میزان افتادگی و چین و چروک های پوستی بیشتر باشد، احتمال موفقیت این روش کمتر خواهد بود. البته این بدان معنا نیست که بعد از ۵۰ سالگی نمیتواند هایفوتراپی استفاده کرد، بلکه تاثیر کمتری خواهد داشت. بنابراین می توان با دانستن این سه گروه سنی با قاطعیت دانست که هایفوتراپی برای چه سنی مناسب است و چه افرادی می‌توانند از آن بهترین نتیجه را دریافت نمایند.

 

در پایان …

با اقدام در سن مناسب برای هایفوتراپی بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد. اما علاوه بر سن مناسب باید در یک کلینیک معتبر و با استفاده از دستگاه های جدید این عمل را انجام دهید.

هایفوتراپی به صورت سرپایی در مطب انجام می شود اما باید تمامی نکات بهداشتی رعایت شود تا مشکلی برایتان بوجود نیاید.

پیش از انتخاب پزشک معالج بهتر است درباره آن خوب تحقیق کنید و با شناخت جهت انجام این روش جوانسازی پوست اقدام نمایید تا زیبایی را به صورت خود هدیه دهید و با اعتماد به نفس بیشتری از زندگی خود لذت ببرید.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

هایفو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *