• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی

مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی ؟ هایفو امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا است که یک روش لیفت کننده‌ی پوست غیر تهاجمی و بدون جراحی است که با استفاده از انرژی اولتراسوند پوست را می‌کشد و برای زنان و مردان کاربرد دارد.
این کار سبب تولید مجدد کلاژن‌ها در زیر پوست می‌شود که باعث بازسازی پوست و جوانسازی آن می‌شود. همچنین هایفو چین و چروک‌های سطحی پوست را از بین می‌برد.
چه عمل جراحی را انتخاب کنید و چه روش‌های غیر جراحی مانند هایفوتراپی، در هر صورت مهم است که روش‌های مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی را به کار بگیرید تا شانس موفقیت خود را به حداکثر برسانید و احتمال آسیب به پوست و عوارض جانبی آن را پایین بیاورید؛

این روش به صورتی است که نتایج آن در همان جلسه اول قابل مشاهده می‌شود. بعضی از کاربرد‌های هایفوتراپی عبارتند از: لیفت گونه‌ها، فک و چانه، از بین بردن و یا کم کردن خطوطی اطراف لب، حذف غبغب، لیفت ابروها، شادابی و صاف‌شدن پوست در نواحی صورت و گردن و… .
با افزایش سن پوست شروع به افتادگی و ایجاد چین و چروک می‌کند و ظاهری ناخوشایند به خود می‌گیرد.

مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی

مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی

مراقبت در برابر آفتاب

یکی از مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی قرار نگرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب تا چند هفته بعد از درمان می‌باشد. معمولاً پزشکان توصیه می‌کنند که ۴ الی ۶ هفته بعد از جلسه‌ی درمانی زیر نور خورشید نروید و همچنین بهتر است همین توصیه را پیش از جلسه‌ی درمانی هم رعایت کنید تا پوست قبل از درمان نازک و حساس نباشد و همچنین نور خورشید می‌تواند باعث افزایش احتمال بروز تیره شدن رنگ پوست شود.
علاوه بر این می‌تواند به پوست شما آسیب برساند و موجب آفتاب سوختگی شود. برای محافظت از پوست خود می‌توانید از کلاه و کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
کرم‌های ضد آفتاب ضد آب با SPF بالاتر از ۳۰، می‌تواند انتخاب خوبی باشد. توجه داشته باشید که از کرم با کیفیت و برند معتبر استفاده کنید.

نوشیدنی‌های کافئین‌دار و الکلی مصرف نکنید

یکی از مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی این است که هم در روش‌های جوانسازی پوست با جراحی و هم بدون جراحی محدودیت مصرف نوشیدنی‌های کافئین‌دار و نوشیدنی‌های الکلی بسیار حائز اهمیت است.
معمولاً توصیه می‌شود که حداقل تا ۲ روز بعد از هایفوتراپی از مصرف خوراکی حاوی این مواد خودداری کنید؛ زیرا عدم استفاده از آن باعث تثبیت نتیجه هایفوتراپی می‌شود.
الکل و کافئین باعث درگیر شدن کبد با سم‌زدایی و دفع این مواد می‌شود و حذف سلول‌های چربی غیرفعال شده بعد از هایفوتراپی صورت نمی‌گیرد.

پوست خود را نخارانید.

یکی از مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی پرهیز از خاراندن و دستمالی کردن پوست صورت می‌باشد. قابل توجه است که پوست بعد از جلسه‌ی درمانی اندکی حساس می‌شود و خارش و کشیدن پوست می‌تواند باعث زخم شدن و کاهش اثر درمان شود.
البته خارش پوست بعد از هایفو از عوارض نادر است و معمولا اتفاق نمی‌افتد.

حمام آب گرم، جکوزی و سونا پرهیز شود

یکی از مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی این است که صرفاً از قرار گرفتن در معرض آب گرم به مدت طولانی پرهیز کنید و سعی کنید با آب خنک‌تری دوش بگیرید. جکوزی و همچنین هوای داغ سونای خشک و سونای بخار هم اثراتی مشابه حمام آب گرم خواهند گذاشت.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *