• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مراقبت های بعد از تزریق فیلر

مراقبت های بعد از تزریق فیلر از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که در صورت عدم رعایت صحیح آن ها ممکن است فرد پس از تزریق فیلر دچارعوارض شده یا تاثیر فیلر تزریقی کم شود و نتیجه مورد قبول حاصل نگردد. همانطور که می دانید فیلر خاصیت پرکنندگی دارد و از روش های درمانی و زیبایی به جهت ترمیم جای زخم ( اسکار ) ، بهبود چین و چروک و همچنین به منظور حجم دهی به بافت هایی که بنا به دلایلی همچون افزایش سن ، چربی خود را از دست داده اند ، می باشد. فردی که این پروسه را انجام می دهد باید نسبت به مراقبت های بعد از آن نیز آگاهی های لازم را داشته و در جهت رعایت آن ها تلاش خود را بکار گیرد تا بتواند نتایجی رضایت بخش با ماندگاری بالا را بدست آورد.

طی این مقاله به برخی از پراهمیت ترین مراقبت های بعد از تزریق فیلر اشاره خواهیم نمود:

  • آرایش

حدالامکان ناحیه ای که بر روی آن پروسه انجام گرفته است را به 24 ساعت بعد موکول نمایید چرا که ممکن است مواد آرایشی موجب آلودگی آن بخش شده و سبب بروز عفونت گردد.

استفاده از کمپرس یخ

یکی از مهمترین مراقبت های بعد از تزریق فیلر گذاشتن کمپرس یخ بلافاصله بعد از تزریق می باشد. بهتر است این کار را تا 48 الی 72 ساعت پس از تزریق ادامه دهید. فواید این اقدام به شرح زیر است:

  1. بهبود کبودی و تورم
  2. پیشگیری از خونریزی
  3. جلوگیری از پخش شدن فیلر به نقاط دیگر

نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که در این مدت به هیچ وجه از کمپرس گرم استفاده نکنید زیرا موجب شل شدن و جابجایی مواد تزریق شده می گردد.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر

  • ماساژ پس از تزریق

مورد دیگری که باید برای رعایت نکات مراقبت های بعد از تزریق فیلر در نظر داشته باشید این است که ، محل تحت درمان را ماساژ نداده و به آن فشاری وارد نکنید. زیرا فشار وارد آوردن به آن باعث جابجایی فیلر می شود.

  • استحمام

حمام کردن یا شستن منطقه تحت درمان که تزریق در آن انجام گرفته است چنانچه با آب گرم نباشد مانعی ندارد. فقط مراقب باشید علاوه بر عدم تماس با آب گرم ، در هنگام شستشو فشاری نیز به آن وارد نگردد.

  • فعالیت بعد از تزریق

پس از تزریق لازم است تا مدتی که پزشک برای شما تعیین می کند از خم کردن سر و انجام فعالیت های سنگین خودداری نمایید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *